IAB EUROPE
8. 9. 2021

Začenja se serija dogodkov na temo zaupanja in transparentnosti v digitalnem marketingu

IAB Europe septembra začenja s serijo virtualnih in fizičnih dogodkov, na temo zaupanja in transparentnosti v industriji digitalnega oglaševanja. Pomanjkanje preglednosti in odgovornosti v digitalnem oglaševanju, lahko namreč povzroči resna trenja in nezaupanje v verigi digitalnega oglaševanja. Serija devetih dogodkov, bo naslovila to problematiko ter s strovnjaki področja pregledala kaj se trenutno dogaja in kaj je še potrebno postoriti.

Na omenjenih dogodkih boste izvedeli za najboljše prakse na tem področju, aktualne pobude za reševanje problematike ter trenutno dogajanje na področju pravnih uredb. Serija dogodkov se začenja s pregledom kako targetirano oglaševanje deluje in kakšne koristi prinaša evropskemu digitalnemu trgu. Zaključni dogodki pa so posvečeni diskusijam iz prakse s strokovnjaki digitalne industrije.

14. september: Data Transparency – How Targeted Advertising Works and Who Really Benefits

16. september: The wider socio-economic & cultural value of targeted advertising in Europe

28. september: The Great Debate – Trust and Transparency in Digital Advertising
20. september: Industry Insider with PubMatic: Rebuilding the Value Chain with Transparency at the Core

Imetniki DIMAQ strokovnega certifikata za digitalni marketing, z udeležbo za posamezni dogodek, pridobite 10 DIMAQ točk.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio