Izbor oglasov september
6. 10. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu septembru

Oglasa "Not Karen" in "Office Troll", predstavljata rešitev za zmanjšanje stresa s pomočjo Chirp Wheel+.
Oglasa "Not Karen" in "Office Troll", predstavljata rešitev za zmanjšanje stresa s pomočjo Chirp Wheel+.
Oglas "Don’t wait to save a life" opozarja na izjemen pomen darovanja krvi.
Oglas "Don’t wait to save a life" opozarja na izjemen pomen darovanja krvi.

September je za mnoge mesec ponovnega začetka, ob tem pa je še vedno živ spomin na dopust in bolj brezskrbne dni. V tem času se tako povezuje sproščujoče poletje in malo bolj resna jesen. Podobno so razmišljali tudi oglaševalci, ki so se s svojo kreativnostjo gibali med zabavnimi in poglobljenimi temami.

Znamka Ural nam tako prikazuje nostalgičen oglas z naslovom Your happy summer, ki je v večini posnet v črno-beli tehniki. Predstavljeni so izseki poletja, ko mladi odkrivajo skrite kotičke narave, nove prijatelje in prvo ljubezen. V vsem tem času pa predvsem uživajo v neobremenjenih dneh.  Pri tem pa se med dogajanji ves čas vozijo s kolesom, znamke Ural, ki ima že zelo dolgo tradicijo. Oglas nas tako popelje v poletne dni naših starih staršev in njihove mladosti, ki je bila neločljivo povezana s kolesom.

Druga dva oglasa z naslovom Not Karen in Office Troll, nam predstavljata rešitev za zmanjšanje stresa v vsakdanjem življenju, s pomočjo Chirp Wheel+. Kampanja prikazuje zabavno zgodbo o ženski, ki je bila ves čas pod stresom in imela nenadne izbruhe jeze. Tako so mnogi klicali Karen, namesto Sharon, saj se je vedno razburjala nad malenkostmi. Njen mož pa je kmalu prišel do rešitve  s pomočjo kolesa, ki med drugim olajša tudi bolečine v hrbtu. Znamka Chirp pa je v tej kampanji posnela še en oglas, kjer kolo omogoči opravljanje službe delavcu, ki je drugače v stresnih situacijah prav tako poln besa in nenavadnega obnašanja. Celotna kampanja tako sloni na zabavnih prigodah njenih glavnih likov in rešitve s pomočjo kolesa.

Namen tretjega oglasa pa je ozaveščanje ljudi o pomenu sodelovanja v krvodajalskih akcijah. Kampanja NZ Blood Service – Don’t wait to save a life, pripoveduje o petih pogostih, vendar tudi nevidnih nujnih zdravstvenih primerih, kjer ljudje zaradi različnih situacij potrebujejo dodatno kri. S tem so oglaševalci želeli približati ljudem nujnost darovanja krvi, saj je velika verjetnost, da jo bodo nekoč za preživetje potrebovali tudi sami. Oglas nam tako pripoveduje o ljudeh, ki so ob različnih dogodkih kot so porod, igranje košarke in prometna nesreča, pristali v življenjsko nevarni situaciji in nujno potrebovali dodatno kri. S pomočjo vsakodnevnih situacij nam tako na koncu sporočajo, naj ne čakamo, da bi rešili življenje.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio