Izbor oglasov oktober
8. 11. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu oktobru

V zadnjih dneh oktobra, ko se narava vse bolj umirja, nam številni barviti listi sporočajo, da je življenje lahko zabavno in polno presenečenj. Nič drugače ni s kreativnimi oglasi v tem mesecu, saj nas mnogi želijo prepričati s svojo zabavnostjo.

Velikokrat v vsej tej resnosti in vpetosti do dela pozabimo, da marsikaj ni samoumevno. Ravno na to nas opominja oglas History Channel - The Rest Is History, ki prikazuje pojav znanstvenikov in znanih oseb v sedanjem življenju. V vsakem od treh oglasov se nam v zabavni situaciji predstavi zgodovinska oseba. Tako skozi oglase spoznamo Alfreda L. Cralla, ki je izumitelj kepice za sladoled, Mary Anderson, izumiteljico brisalcev za vetrobransko steklo in svetovno legendo bajzbola Jackie-ja Robinsona. Gledalce poskušajo pritegniti z zgodbami o prelomnih odločitvah ljudi, katerih inovacije še vedno uporabljamo. Na koncu pa vedno dodajo: »The rest is history.«

Nič manj zabavna ni kreativna kampanja verige trgovin Londis, ki je znana po svoji podpori lokalnih trgovcev. Prvi izmed dveh oglasov predstavlja prijatelja v trgovini, ki snujeta načrt, da eden izmed njiju na zmenek povabi punco. Ob tem razmišljata o različnih darilih, ki so najbolj primerna za to priložnost. Vsako idejo pa trgovci takoj postavijo na polico poleg njiju. Vse se konča, ko omenjena punca pride v trgovino s svojim fantom. Medetm ko drugi oglas predstavlja dve mami s hčerkama, pri kateri se ena izmed njiju samo pretvarja, da doma jedo samo zdravo hrano. Pri tem trgovci ob njej zalagajo hladilno omaro z vse bolj zdravimi  produkti. Kampanja z naslovom Overheard in Londis tako poudarja, da trgovina upošteva vse želje lokalnih strank.

V današnjem svetu pa tudi ni in ne more biti vse tako popolno, kot nam je marsikdaj prikazano oziroma se od nas pričakuje. O tem govori tudi oglas znamke Babyganics, z naslovom Here's to Perfectly Imperfect Parenting, ki ob znani otroški pesmi, govori o nepopolnem starševstvu. V kampanji, ki vključuje bolj pristne posnetke starševstva in zanimiva dejstva, ki nasprotujejo konceptu popolnega starševstva, želijo ljudem nuditi predvsem podporo, da v tem še zdaleč niso sami in da naj si o tem upajo govoriti bolj na glas. Starše poskušajo nagovoriti tudi s tem, da naj se nehajo tako truditi, ker nikoli ne bodo mogli doseči nerealnih starševskih ciljev. Namesto tega naj bodo ponosni na svoj trud, ker ne glede na vse delajo izjemno delo.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio