Izbor oglasov november
1. 12. 2021

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu novembru

November je kot prehodni mesec, v katerem je že moč čutiti praznično vzdušje. In podobno lahko zaznamo tudi v zgodbah in kreativi oglasov, saj se prepletajo tako resne teme, kot tudi teme, ki na tak ali drugačen način vključujejo praznovanje božiča.

Blagovna znamka Astro se je z oglaševalsko kampanjo, »Be The Light«, navezala na hindujski festival oziroma praznik luči, ki ga v Maleziji že drugo leto zapored praznujejo v znamenju pandemije. Praznik med drugim slavi dobroto, poštenost in pripravljenost pomagati drugim, zato je tudi glavno sporočilo oglasa pripravljeno v tem duhu. Oglas predstavlja zdravnika, ki hoče z dobrimi nameni pomagati ljudem, pa ga ti zaradi predsodkov narobe razumejo. Kljub negativnim odzivom, pa še vedno vztraja s svojimi deli in tako širi »luč« med ljudmi. Tako je oglas zabaven, s pozitivnim sporočilom.

Drugo kampanjo predstavlja luksuzna blagovna znamka diamantov, De Beers  »I do«, ki poskuša pomen ikoničnega »I do« prikazati v različnih oblikah naklonjenosti, ne nujno le ljubezenski. Oglas tako prikazuje različne prizore med ljudmi, v katerih potrjujejo naklonjenost prijateljstvu, partnerju, družini, predvsem pa sebi. Izpostavljajo, da ne glede na to komu se zaobljubimo, se vedno zaobljubimo sebi.

Oglas organizacije Transport for NSW, »When Did We Get So Casual About Speeding«, nas s to kampanjo opominja, da moramo ne glede na situacijo upoštevati omejitve hitrosti. Veliko nesreč se namreč zgodi, ko vozniki ali kolesarji presežejo omejeno hitrost »le« za manj kot 10 km na uro. Oglas prikazuje ljudi, ko vozijo po cesti s približno tolikšno hitrostjo, kot je znak za omejitev hitrosti. Eden izmed njih pa kljub skoraj »pravilni« hitrosti ne uspe speljati ovinka in doživi nesrečo. Z oglasom tako želijo spodbuditi ljudi, da pomislijo o svojih vožnjah ter možnih posledicah in zato naslednjič prilagodijo hitrost.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio