IZBOR OGLASOV DECEMBER
10. 1. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu novembru

December ni le mesec o premišljevanju in evalvaciji preteklega leta, ampak tudi čas, ko že stremimo k novim izzivom. Tako se ob prazničnem vzdušju pogosto obuja spomine in dela načrte za prihodnost. Nič drugače ni s kreativnimi digitalnimi oglasi, ki sicer govorijo o božiču, vendar pa hkrati že nagovarjajo ljudi za čas po novem letu.

Prvi oglas govori o ljudeh, ki jih je v življenju zaznamovala barva kože. V otroštvu so se sicer počutili sprejete, vendar pa se je to spremenilo na poti v odraslost, ko jih ljudje niso več videli kot sebi enake. Ne glede na to, so sčasoma postali ponosni na svojo barvo kože in jo zato še toliko bolj varujejo. Znamka Kinlò - The Way We Glow je tako začela s kampanjo, ki slavi identiteto in lepoto vsakega posameznika. Poleg tega pa skuša ovreči predsodek, da se ljudem s temnejšo barvo kože ni potrebno zaščiti pred soncem.

Drugi oglas predstavlja loterija Dutch State Lottery - Share Your Luck, ki spodbuja ljudi k delitvi medsebojne sreče. Zgodba govori o starejšemu gospodu, ki kupi srečko in se o tem pogovarja z leseno uro v obliki ptice kukavice, z imenom Fritsie. Moški opazi, da je kukavica žalostna in zato poskuša najti način, da bi jo ponovno osrečil.  Pri tem obišče urarno, popravljalnico in veterinarja, ki pa ne morejo pomagati ptici. Ves obupan se gre ogreti v kavarno, kjer se oglasi podobna lesena ptica, to pa povzroči, da Fritsie ponovno oživi in postane vesela. Slednje opazi tudi natakarica, ki uro podari moškemu, ta pa ji v zahvalo pusti srečko. Ganljiv oglas pa se zaključi z besedami: »Deli svojo srečo!«

Tretji oglas prikazuje nenavadno povezanost med vozičkom pred trgovino in starejšo gospo. Trgovsko podjetje Aldi prikazuje božično kampanjo z naslovom Geweldige feestdagen hoeven niet duur, ki je na prvi pogled videti kot tipični romantični film, s to razliko, da je glavni lik zgodbe nakupovalni voziček. Gospa najde voziček zunaj nakupovalnega parkirišča in ga prijazno odpelje nazaj. S premikanjem ji pokaže naj gre z njim v trgovino, kjer se ves čas pelje samostojno in ji tako pomaga. Po koncu nakupa se poslovita in v nadaljevanju jo voziček nestrpno čaka pred trgovino, da se ponovno srečata. Preteče že nekaj časa in voziček že skoraj obupa, vendar pa na koncu gospa le pride in ponovno nakupuje za božična praznovanja. S prisrčnim oglasom tako ogrejejo srca gledalcev.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio