Raziskava iPROM in Valicon
25. 1. 2022

Raziskava iPROMa in Valicona: Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja

iPROM in raziskovalna hiša Valicon že četrto leto zapored izvajata raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja. S sodelovanjem v aktualni raziskavi jima lahko pomagate prepoznati letošnje vodilne trende v digitalnem medijskem ekosistemu, ki bodo narekovali snovanje učinkovitih trženjskih strategij.

Z raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, podjetji spremljata trende na slovenskem trgu in ugotavljata, kolikšne bodo naložbe v digitalno oglaševanje, v letošnjem letu, kakšen odnos imajo slovenska podjetja do drugih oblik oglaševanja, katere oblike digitalnega oglaševanja najpogosteje uporabljajo, kako razvijajo svoje digitalne kompetence ter kako dojemajo naložbe v marketinško tehnologijo in oglaševalsko infrastrukturo.

Izsledki raziskave bodo zanimivi za vse deležnike digitalne industrije, predvsem pa zaoglaševalce, saj bodo tako lažje načrtovali svoje digitalne aktivnosti. Vsi, ki bodo v raziskavi sodelovali, bodo izsledke prejeli prednostno po elektronski pošti, v sklopu različnih strokovnih dogodkov pa bodo predstavljeni tudi širši javnosti.

V raziskavi lahko sodelujete tako, da izpolnite anonimno anketo na povezavi: https://surveys.valicon.net/CAWI/HGFRIK?VER=ij5

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio