izbor oglasov januar
1. 2. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu januarju

Začetek novega leta je za mnoge tudi odskočna deska za nove izzive. Tako smo polni novoletnih zaobljub o zdravem načinu življenja, o preživljanju več časa z družino ali o kariernih uspehih. Mnogi oglaševalci ravno zato v začetku leta predstavijo nove, inovativne kampanje, s katerimi želijo svoje produkte približati kupcem.

Podjetje Globant, ki skrbi za razvoj programske opreme prikazuje oglas, s katerim želi ljudi spomniti, kako drugačen bi bil svet brez nekaterih njihovih digitalnih storitev. V oglasu so tako prikazane različne življenjske situacije, med drugim pisanje študentov na pisalni stroj, telefoniranje s klasičnim, stacionarnim telefonom, blagovna izmenjava, ipd. Na zabaven način želi kampanja z naslovom »Seek Reinvention« ljudem sporočiti, da je tehnologija, ne glede na vse, prinesla tudi veliko dobrega v vsakdanjik in je zato nanjo potrebno gledati pozitivno ter podpirati inovacije.

Samooskrba je v današnjem svetu postala vse bolj pomembna in mnogi oglaševalci jo za svoje potrebe dobro izkoriščajo. Kljub temu pa je te ponudbe toliko, da se mnogi že kar izgubijo v vseh teh produktih. V ta namen oglas »Flowers. Self Care Made Easy«, blagovne znamke That Flower Feeling, na komičen način prikazuje situacije, ki naj bi ljudi sprostile ali jim pomagale pri gibanju, pa se vse skupaj ne konča kot bi si želeli. Za rešitev samooskrbe nam zato oglas ponuja rože. Te so namenjene predvsem, kot darilo samemu sebi, saj naj bi tudi znanstveno dokazano izboljšale naše duševno počutje.

Kampanja, ki jo je zagnala znamka Yezdi, pa želi ponovno obuditi spomine na motor, ki ni le prevozno sredstvo, temveč prikazuje tudi način življenja. Oglas prikazuje pretep dveh mož, zmagovalec pa se odpelje na divjo, pustolovsko vožnjo po gozdu, travnikih in ob vodi, kjer sreča dekle s tatuji in pirsingi ter nato še šefovo ženo, ki ga z veseljem opazuje. Znamka želi spodbuditi ljudi, da se soočijo z izzivi izven meja. Že naslov kampanje: »Not For The Saint Hearted« pa nam pove, da motor ni za preveč »svetniške ljudi«.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio