Izbor oglasov februar
2. 3. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu februarju

Februar za mnoge mine izjemno hitro, kljub temu pa zaradi tega ne prinese nič manj kreativnosti kot kakšen drugi mesec. Poleg tega je za februar značilna tudi zima, ki pa hkrati prinaša tudi toplino. Podobno so razmišljali tudi oglaševalci, ki so ustvarili tako oglase z zimskimi radostmi, kot tudi take, v katerih je imela glavno besedo ljubezen.

Prvi oglas predstavlja znamka Chevrolet ki oglašuje nov model terenskega vozila. Glavni lik je maček Walter, ki pa se obnaša kot pes. Skupaj z njegovim lastnikom hodita po zasneženih poteh, igrata hokej, spita v šotoru, se vozita z motornimi sankami in rešujeta smučarja iz pod plaza. Do vseh dogodivščin pa se pripeljeta z novim terencem, imenovanem Chevy Silverado Trail Boss. Oglas z naslovom Walter in winter je tako zabaven in zanimiv, hkrati pa pritegne tako moško, kot tudi žensko populacijo.

Drugi oglas z naslovom The spider and the window se nanaša na valentinovo, vendar s posebno ljubezensko zgodbo med telefonom in tarantelo. Dobro minuto trajajoč oglas nam prinaša vpogled v življenje tarantele v stanovanju, ki skozi okno opazi oglasni pano telefona Samsung. Zaradi podobnosti med številom kamer in številom tarantelinih oči, se pajek zaljubi v telefon in mu začne dvoriti. Kmalu zatem oglas umaknejo in tarantela postane žalostna. Kljub temu pa se zgodba konča srečno, saj njegova lastnica kupi ravno tak telefon in z njim fotografira svojo tarantelo, ki tako postane spet vesela. Oglas se zaključi z mislijo: ljubezen ne pozna meja. Znamka Samsung je tako na zelo kreativen in izviren način prikazala svoj novi produkt.

Tretji oglas prikazuje povezanost med ljudmi in konji. Znamka Zoetis Equine, ki prodaja produkte za nego in zdravje konj, predstavlja čustven oglas o različnih ljudeh in njihovih konjev. Znotraj kampanje z naslovom Long live the horse se tako prepletajo zgodbe, med drugim je prikazana deklica, ki vstane takoj, ko zasliši konja, starejša gospa in njen ravno tako že starejši konj, mlada ženska in divji konj, ki ga želi umiriti ter obupan lastnik, ki ga pride pomiriti njegov konj. Že med samim ogledom se zato marsikateri gledalec sprašuje: »Kdo skrbi za koga?«. Ravno s prikazom vzajemnega globokega spoštovanja želijo razširiti svoje produkte tako med veterinarje, kot tudi med lastnike konj.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio