izbor oglasov marec
4. 4. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu marcu

Blagovna znamka Norauto s svojo kampanjo predstavlja novo poslanstvo za prihodnost podjetja. Oglas z naslovom Moving you every mile of the way poudarja okoljsko ozaveščenost v avtomobilski industriji. Glavna igralca v oglasu sta oče in hči, ki se medsebojno spodbujata pri varčevanju z vodo, elektriko in na sploh pri trajnostni mobilnosti. Na svojih poteh se med drugim znajdeta tudi v avtomehanični popravljalnici Norauto, kjer opazita zaboj za reciklirane pnevmatike. S pomočjo medsebojnih drobnih namigov o okoljski ozaveščenosti pa se tako še bolj povežeta. S to kampanjo želijo pri podjetju spodbuditi voznike, da postanejo prijaznejši do okolja.

Osmi marec ni bil v tem letu poseben dan le za ženske, ampak tudi za ljudi v Romuniji, saj so takrat odpravili večino ukrepov za zajezitev širjenja okužb. Med drugim je na ta dan prenehalo veljati obvezno nošenje mask. Kljub temu pa ANAIS Association opozarja na obraze žensk, ki imajo na sebi še vedno maske oblikovane z dlanjo partnerja, ki jih zlorablja. Oglas prikazuje igrane zgodbe resničnih žrtev in je prikazan iz perspektive zaslona telefona, s čimer je še toliko bolj prikazana pristnost problema. S kampanjo Some masks remain želijo ozavestiti javnost o porastu nasilja v družinah v času pandemije in zbrati finančne vire za pomoč žrtvam.

S sanjami, da bi lahko leteli tudi ljudje pa se začne oglas letalskega prevoznika Aeroméxico. Ob opazovanju ptic, ki letijo se v mnogih izmed njih zbudi želja, da bi šli za njimi in leteli po nebu. Slednje se v oglasu tudi uresniči in ljudje kar poletijo v nebo. Tudi v času pandemije mnogi nikoli niso nehali sanjati, prav tako pa tudi Aeroméxico ni nikoli nehal leteti. S prenovljenim kontekstom podjetja, ki poudarja personalizacijo, pa želijo s kampanjo New Winds navdušiti Mehičane nad ponovnim letenjem in potovanji.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio