Izbor oglasov april
3. 5. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu aprilu

Mesec april je med drugim prinesel velikonočne praznike, s tem pa tudi napovedal prihod pomladi. Ravno prebujanje cvetlic pa pri mnogih ljudeh spodbuja tudi razmislek o novih začetkih in uresničitvi svojih sanj. O tem so razmišljali tudi oglaševalci in v svoje kreativne kampanje vključili človekovo zmožnost vztrajnosti, ki lahko vodi do izpolnitev najglobljih želja.

Eden izmed dobrih primerov je kampanja znamke France Parkinson - Living with Parkinson's Disease, ki ozavešča javnost o Parkinsonovi bolezni. Pogosto se jo namreč obravnava le kot težavo starejših, čeprav v resnici njena prisotnost vpliva na celotno družino in znance obolelega. Oglas tako prikazuje žensko, ki pleše s partnerjem, vendar pa partner predstavlja Parkinsonovo bolezen. Z nenadnimi, sunkovitimi gibi in s tresenjem njenih rok ob vsakodnevnih opravilih ji onemogoča normalno življenje, posledično pa ji odvzema svobodno gibanje prikazano skozi ples. Na tak način želijo z oglasom ljudi podučiti o bolezni in jih spodbuditi k doniranju, s katerim bi olajšali življenje obolelih.

Naslednji oglas prikazuje različne ljudi, ki se ob izvajanju svojih priljubljenih hobijev spotijo. Čeprav v treniranje glasbe ali športa vložijo ves svoj trud, so velikokrat na koncu razočarani in želijo odnehati. K temu jih spodbudi tudi pretirano znojenje in neprijeten vonj. Da bi se temu izognili pa blagovna znamka Sure ponuja svoje izdelke, ki skrbijo, da ne pride do nevšečnosti. S tem spodbuja ljudi, da vztrajajo in ne odnehajo, ne glede na njihovo dejavnost, starost ali spol. Oglas z naslovom Not Done Yet tako nagovarja vse ljudi, da se odločijo uresničiti svoje sanje, ne glede na vrsto dejavnosti.

Kampanja z naslovom One day today pa vabi ljudi, da se odločijo za dan, ko bodo izpolnili svoje sanje. Oglas prikazuje strašilo na polju, ki sanja o tem, da bi živelo v mestu, ki ga ves čas gleda iz njive na katerem je postavljeno. Strašilo je v svojih sanjah resnična oseba, ki hodi po mestu in zagleda svojo sanjsko hišo, vendar pa se vmes spomni, da je le strašilo. Dan kasneje pa se mimo pripeljeta dva otroka s kolesom in enemu izmed njiju ponesreči pade telefon iz žepa, v tistem prileti vrana in začne kljuvati po njegovemu zaslonu ter tako zažene aplikacijo Rightmove. Ko strašilo to vidi, se iztrga iz droga, teče proti mestu in se vmes spremeni v žensko v svojih sanjah, saj ve da bo lahko končno izpolnilo svoje sanje. Oglas tako nagovarja ljudi, da lahko s pomočjo njihove aplikacije že danes uresničijo svoje sanje.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio