IAB PANEL
4. 5. 2022

Kakšna bo prihodnost digitalnega oglaševanja v Sloveniji?

4. IAB Panel je posvečen odkrivanju dejavnikov, ki so vplivali na naložbe v digitalno oglaševanje v preteklem letu.
4. IAB Panel je posvečen odkrivanju dejavnikov, ki so vplivali na naložbe v digitalno oglaševanje v preteklem letu.

Po zadnjih ocenah so globalne naložbe v digitalno oglaševanje v letu 2021 zrasle za nekaj manj kot 30% in bodo prvič v zgodovini prestopile magično mejo 60% vrednosti celotnega oglaševanja. Podobna rast se za preteklo leto pričakuje tudi v Franciji in Nemčiji, medtem ko se v Veliki Britaniji in ZDA napovedi gibljejo krepko nad 30%.

Kako pa kaže digitalnemu oglaševanju pri nas? Kateri dejavniki so najbolj vplivali na naložbe v 2021? Kakšni so trendi in kako bo videti digitalno oglaševanje v Sloveniji v prihodnje? V IAB Slovenija vsako leto v sodelovanju z oglaševalskim trgom pripravljamo pregled investicij v digitalno oglaševanje za preteklo leto. Podatke za 2021 že zbiramo in z nestrpnostjo čakamo številke in ocene oglaševalcev, agencij in medijev. A za številkami in deleži se skrivajo vsebinski razlogi. Ko interpretiramo vrednosti se vedno znova sprašujemo zakaj in kateri dejavniki so najbolj vplivali na stanje, ki ga rišejo številke.

Ker se zavedamo, da bomo odgovore našli le z vašo pomočjo, vas vabimo k sodelovanju v 4. IAB Panelu. Tokratni panel je namenjen odkrivanju dejavnikov, ki so vplivali na naložbe v digitalno oglaševanje v preteklem letu. Zanimajo nas odločilni pospeševalci rasti in kakšen razvoj slovenskega spletnega oglaševanja lahko pričakujemo v prihodnje.

Raziskava vam bo vzela manj kot 10 minut časa, zato že vnaprej hvala za vaše sodelovanje, ki ga bomo nagradili tako, da vam bomo posredovali odgovore na vprašanja o stanju in trendih digitalnega oglaševanja v Sloveniji.


>>>SODELUJ V ANKETI<<<


Več informacij o IAB Panelu lahko dobite TUKAJ.



© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio