31. 5. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu maju

Vedno toplejše zunanje temperature nam sporočajo, da smo že skoraj v poletnem času. Ravno zato že marsikdo razmišlja kam bo odšel na dopust, kaj bo vzel s seboj in kako se bo znašel v tujem okolju. Podobne teme pa so usmerjale tudi oglaševalce pri kreiranju inovativnih kampanj. Nekatere izmed njih izpostavljamo v nadaljevanju.

Francosko podjetje Bouygues Telecom želi spodbuditi ljudi k potovanju po Franciji, z uporabo njihovih storitev. Kampanja z naslovom On The Road prikazuje tri mladostnike, ki se s starim avtodomom odpravijo na potovanje po Franciji. Na poti so preko telefona ves čas v stiku s svojo babico, ki ji kažejo posnetke svojih dogodivščin med spoznavanjem novih krajev. Srečajo se tudi z nekdanjo prijateljico babice in jima omogočijo video klic. Bouygues Telecom tako z oglasom prikaže kakovost svojih storitev, ki združuje ljudi iz celotne države.

Naslednja je kampanja z naslovom Sama, Bersama, ki prikazuje zgodbo mlade aktivistke, ki s pomočjo svoje organizacije nudi pomoč vsem nepismenim beguncev v Maleziji. Mnogi begunci so namreč stigmatizirani in se posledično težko znajdejo v novi državi. Film tako prikazuje aktivistko Arisso, ko nudi pomoč begunki, ki si želi rešiti mačjega mladiča. Kljub jezikovnim in verskim razlikam ji Arrisa pomaga, jo nauči novega jezika in ji je tako v oporo v zanjo drugi državi. Prav tako pa postopoma postaneta tudi dobri prijateljici. Glavni cilj RHB Bank je podati ljudem spoznanje, da je napredek enak v vseh jezikih. Slednje pa sovpada tudi s prepričanjem podjetja: »skupaj napredujemo«.

Kampanja blagovne znamke Kleenex pa predstavlja vsakdanje dogodke, pri katerih potrebujemo robčke. Oglas tako prikazuje različne nepredvidljive trenutke ljudi vseh starosti. Med drugim lahko vidimo nepričakovan madež šminke, krvavenje iz nosu, smrkanje, kihanje in solzne oči. Vse to je naravni del življenja, vendar pa ob tem vedno potrebujemo robčke, ki so priročni, da »spodrsljaj« popravimo. Tako kampanja z naslovom Grab Kleenex sporoča ljudem, da vsega sicer ne moremo nadzorovati, lahko pa smo vsaj pripravljeni. V tem primeru s pomočjo robčkov Kleenex.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio