Izbor oglasov junij
30. 6. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu juniju

Ob visokih temperaturah, ki nas obdajajo v tem mesecu, se ljudje radi odpravijo na morje. Pred tem pa je potrebno pripraviti vse potrebno. Prav tako, pa so pred odhodom na dopust, tudi oglaševalci kreirali še zadnje podrobnosti za nove inovativne kampanje. Skupno vsem, ki so predstavljene v nadaljevanju pa je, da nam lahko vsi produkti oziroma znanja pomagajo tudi na počitnicah.

Prva izbrana kampanja, za Mitsubishi Motors Australia, prikazuje kako lahko potovanje dvignemo na višjo raven. Zgodba se začne, ko se par z vozilom Pajero Sport GSR pripelje na kamp prostor, kjer že nekaj časa biva moški s svojo najnovejšo opremo za kampiranje. Razmerje moči se hitro spremeni, ko par ležerno namešča vse potrebno za bivanje v kampu in pri tem vidno uživa. Oglas z naslovom Elevate Your Adventure je začinjen s humorjem in predstavlja drugačen način taborjenja, kjer je vse preprosteje in udobneje.

Druga kampanja z naslovom Sheltersafe. More than shelter opozarja na varnost žensk. Namen kampanje je predvsem ozaveščanje žensk, ki so žrtve kakršnekoli zlorabe, o varnih hišah in s tem rešitvi njihovih življenj. Prav tako pa s kampanjo skušajo opomniti tudi vse tiste, ki poznajo koga, ki doživlja nasilje, da jim nudijo pomoč. Oglas tako prikazuje dve ženski, ki se vsaka sama ponoči, po prijetnem druženju odpravita domov. Ves čas hoje proti domu se počutita nelagodno in sta zato v pripravljenosti za morebitno potrebno obrambo. Ko pa prideta do doma, se pojavi napis: »Predstavljaj si, kako je, če se tudi znotraj doma, ne počutiš varno«. Na tak način želi Women’s Shelters Canada (WSC) javnost ozavestiti o delovanju varnih hiš za ženske in nudenju svetovanja v nasilnih razmerjih.

Tretja kampanja pa na humoren način prikazuje rešitev ob prehladih in alergijah. Blagovna znamka Claritin prikazuje več situacij, ko kihanje pokvari dan. Kampanja tako vključuje štiri kratke oglase, ki na preprost in enostaven način prikazujejo rešitev za kihanje. Liki iz oglasov tako kihnejo zaradi prahu na puloverju, prahu na dlje časa speči princesi, ličil v prahu in mačje dlake. Posledice so ekstremne, a domiselne. Tako po kihu nastane uničen pulover, od princese ostane le vrtnica, na ženski so razmazana ličila, mačka pa ostane popolnoma brez dlake. Kampanja z naslovom Atchim? Claritin. je torej zabavna in hkrati ponuja rešitev.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio