Raziskava IAB EU
18. 7. 2022

Oglaševalci pripravljeni plačati več za premium in kvalitetne oglase

97 % oglaševalcev je pomembno, da se njihov oglas prikazuje v kvalitetnem medijskem prostoru. (Vir: IAB Europe Buyers Survey on Digital Advertising Quality)
97 % oglaševalcev je pomembno, da se njihov oglas prikazuje v kvalitetnem medijskem prostoru. (Vir: IAB Europe Buyers Survey on Digital Advertising Quality)

V preteklem mesecu je potekala raziskava, katere cilj je bil odkriti izzive oglaševalcev glede kvalitete oglaševalskega inventorija ter bolje razumeti odnos industrije do oglaševalskih standardov.

Raziskava Buyers Survey on Digital Advertising Quality, ki je potekala v okviru delovne skupine IAB Europe, je potrdila, da je vloga teh standardov, kot so IAB UK »Gold Standard«, IAB France »Digital Ad« in IAB Poland »Qualid«, ključnega pomena. 84 % vseh oglaševalcev je pripravljenih plačati višjo ceno za boljšo kvaliteto ter inventorij, ki mu zaupajo, medtem ko jih je 92 % izjavilo, da svoj oglaševalski budget raje zaupajo tistim, ki spoštujejo standarde industrije. Poleg tega je 73 % sodelujočih izjavilo, da medije oziroma mreže preverijo ali spoštujejo določene standarde oglaševenja, predno se odločijo za oglaševanje pri njih. Samo 19 % pa jih je odgovorilo, da jim je za te standarde vseeno.

Veliko truda je bilo vloženega v preteklih letih za uveljavitev teh standardov. Leta 2017 je IAB UK ustvaril t.i. Zlati standard, ki naslavlja izzive na področju kvalitete oglaševanja. Dandanes pa so že na sedmih evropskih trgih, uveljavljeni nacionalni standardi industrije, ki narekujejo kvaliteto in transparentnost digitalnega oglaševanja.

Za dostop do rezultatov raziskave kliknite TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio