Izbor oglasov julij
8. 8. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu juliju

V zadnjem času so pogosto teme pogovorov globalno segrevanje in osebna rast. Ne glede na mnenje posameznika, pa sta pri tem pomembni lastnosti kreativnost in vzdržljivost za doseganje ciljev. Na te in podobne teme pa so pomislili tudi oglaševalci, ki so predstavili oglase v mesecu juliju.

Prvi izmed oglasov se navezuje na globalno segrevanje. Podjetje Lion, ki se med drugim ukvarja tudi s prodajo alkoholnih pijač, prikazuje moškega na plaži, ki uživa ob pitju piva. Ob tem pa se začne zavedati pomembnosti vedenja družbe do okolja. Konec sveta pomeni namreč tudi konec piva, zato kampanja spodbuja ljudi da na kakršenkoli način Give a XXXX«), pripomorejo k boljšemu ravnanju s planetom.  

Drugi oglas, blagovne znamke G-Star RAW, izstopa zaradi dovršene vizualne podobe in tehnologije. Glavni lik kampanje je moški, ki nosi svoje kavbojke po različnih poteh in v različnih letnih časih. Ob tem se tako njegove hlače kot tudi on sam starata in obrabljata. Glavno sporočilo in naslov kampanje je tako: »Nosite svoj denim do konca (Wear Your Denim Till the End) in jih tako ne zavrzite že po prvi sezoni. Na tak način prikazujejo vzdržljivost produkta in pa tudi ozaveščanje o preveliki količini odpadkov pri modni industriji.

Tretji oglas ima prav tako močno vizualno podobo in se navezuje na računalniško in programsko opremo. Kampanja znamke Logitech - Feel the Moment predstavlja žensko in moškega, ki sedita pred računalnikom in uresničujeta svoje inspiracije. Oglas tako na eni strani povezuje realne posnetke ljudi in na drugi domišljijo, ki postane resnična, ko se ideje s pomočjo tehnologije prelijejo v realizacijo.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio