Izbor oglasov avgust
1. 9. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu avgustu

Avgust je za večino otrok že druga polovica počitnic in s tem razmišljanje o šoli in z njo povezanim učenjem. Vzgojo in ozaveščanje vseh pa lahko opazimo tudi v digitalnih oglasih tega meseca. Tri izmed njih vam predstavljamo v nadaljevanju.

Prva kampanja z naslovom Fire Protection je posebej za poletne mesece zelo aktualna, saj govori o požarih. Ministry for Climate Crisis and Civil Protection prikazuje več različnih oglasov v katerih ljudje z malimi dejanji zanetijo ogromen požar. Oglasi so vizualno privlačni in v kratkem času povejo bistvo kampanje. S tem želijo namreč oglaševalci ozaveščati javnost o moči ognja ter pozivajo ljudi naj ga ne podcenjujejo.

Druga kampanja blagovne znamke Kia navdihuje ljudi k ustvarjanju dobrega. V oglasu gledamo par, ki se tik pred nevihto odpravi razdeljevati brezplačne dežne plašče po mestu. Ko v času dežja vidita ljudi, ki so uporabili njun plašč, vesta da sta opravila dobro delo. Med vmesnimi postajami razdeljevanja pa se par pelje z avtomobilom Kia, ki se pelje skozi ozke ulice mesta in ga tako nikjer nobena pot ne ustavi. Kampanja z naslovom Make More Good tako povezuje osebno moč in konjske moči v avtomobilu, s tem pa spodbuja ljudi k realizaciji dobrih idej.

Tretja kampanja pa predstavlja več »različnih svetov« združenih v enega. Banka Luminor prikazuje kavboja, ki se s konjem odpravi na črpalko in nakup očal opravi kar s pametno uro. Slednje sprva namreč ni pričakovano, saj je opravljen v celotno kavbojsko opravo. S kampanjo z naslovom  Diverse World. Diverse Options. širijo miselnost o raznolikosti, da je lahko vsakdo kar želi biti. Tako se njihove bančne storitve prilagajajo življenjskemu slogu ljudi in ne obratno.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio