WEBSI DAN
16. 9. 2022

Razglašene so prestižne 11. nagrade WEBSI za digitalne presežke v preteklem letu

Naj Agencija je je Agencija 101.
Naj Agencija je je Agencija 101.
Naj naročnik je Mercator.
Naj naročnik je Mercator.

S podelitvijo 34 prestižnih WEBSI nagrad med 180 rekordno prijavljenih projektov, se je v Festivalni dvorani Ljubljana zaključil celoletni projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije. Naj digitalna agencija je postala ekipa Agencija 101, d. o. o., naj naročnik Mercator d. o. o., generalni spletni prvak pa projekt Merkur na črni petek (Agencija 101 d. o. o. in Merkur, trgovina d. o. o.). Naj digitalna kampanja je Cockta FREE predstavlja: UNFOLLOW – odkrij skrivnost popolne svetlobe (Atlantic Grupa, d. d., DROM agency d. o. o. in Spletna postaja, d. o. o.), najbolj učinkovit digitalni projekt pa Corsair PC Builder (Corsair Engineering, d. o. o. (Corsair Memory) in Optiweb, d. o. o.). Naj digitalka 2022 pa je postala Kristina Gregorc iz podjetja Mercator d. o. o..


Na WEBSI dnevu 2022

S konferenco o digitalnem komuniciranju in slavnostno podelitvijo nagrad se je v Festivalni dvorani v Ljubljani zaključil projekt WEBSI Digitalni presežki Slovenije 2022. Organizator projekta je Zavod WEBSI, ki je na dogodek povabil osemnajst strokovnjakov s področja marketinga.

Dogodek sta s predavanjem Tko sam ja da ti sudim otvorila Julija Somrak (digitalna kreativna direktorica in vodja oddelka za vsebinski marketing, Renderspace) ter Marko Klemen (umetniški direktor, DROM agency), ki sta pod svoj drobnogled vzela vsa prijavljena festivalska dela 2022. Kasneje pa bomo na predavanju Jerneje Ham (specialistke za produktni marketing, Outbrain) izvedeli, kako graditi in lansirati produkte, ki jih uporabniki obožujejo.

Eva Škedelj (vodja Meta Slovenija in vodja prodaje, Httpool Slovenija) in Leja Kezmić (TikTok Client Solutions Manager, Httpool Slovenija), pa sta  iskali odgovor na vprašanje »Kje in kako najti priložnosti na družbenih omrežjih, ki jih uporabljajo vaše ciljne skupine?« Seznanili pa smo se tudi s projektom Silent Harbour, ki je bil zasnovan za produkcijo materialov za digitalne platforme ob lansiranju novih modelov BMW M3 & M4. Projekt je predstavil Florian Stiller, BMW M | Marketing Communications.

Glavni pokrovitelj dogodka, M Soseska, nas je letos razvajal z okroglo mizo z naslovom Izkušnje zaposlenih v službi uporabniške izkušnje – v pogovoru so sodelovali Nataša Jelovčan (vodja kadrovske službe, Mercator), Boštjan Gabrič (UX designer, Mercator), Žarko Višekruna (vodja poslovnega razvoja, Agitavit solutions), Katarina Štucl (vodja avtomatizacije kadrovskih procesov za globalni trg (chatbot manager, IBM Slovenija), Matic Vošnjak (partner in direktor, Competo) in Tina Zafred (vodja IT operations, produktni vodja mi.Mercator). Razpravljali so o tem, kako se je Mercator lotil zadovoljstva strank in zavzetosti zaposlenih ter na kakšen način želijo tudi skozi interno digitalizacijo izboljšati uporabniško izkušnjo.

Športne navdušence je razveselilo predavanje strokovnjaka za marketing, Jožka Križana – NTF Planica 2022. Temu pa je sledil pogovor z ministrico za digitalno preobrazbo, dr. Emilijo Stojemnovo Duh, s katero se je o tem, kakšno okolje lahko zagotovimo za hiter in trajnostni razvoj digitalizacije v Sloveniji, pogovarjal Zoran Savin (IAB). Val 2022  nam je postregel s pogovorom z radijskim voditeljem in glasbenim urednikom, Andrejem Karolinom, slovenskim raparjem Emkej, ter Mašo Pavoković, glasbeni management in PR.


Kar 34 nagrad za rekordno število prijav

11. leto WEBSI Digitalnih presežkov je prineslo rekordno število prijav – kar 180. Izmed teh je 108-članska strokovna, poslovna in video žirija, ki jo je vodil Dražen Vranješ Kosi, strokovnjak za marketing pri BMW Group Slovenija, izbrala digitalne presežke 2022!


Več o ostalih WEBSi nagrajencih si lahko preberete TUKAJ.


© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio