IAB WEBINAR
28. 9. 2022

Za nami je že tretja zaporedna IAB Kreativa, spletni dogodek, ki se ga v IAB vedno zelo veselimo. Kreativnost je privlačna, inovativna, duhovita, inteligentna, aktualna, nekonvencionalna in včasih bizarna. Tokratna rekordna udeležba kaže tudi na to, da je Kreativa vse bolj prepoznana in da tudi v času razcveta avtomatiziranih platform in orodij za distribucijo oglasov ne pozabimo na to ključno vlogo, ki jo ima kreativnost pri uspešnem razvoju blagovne znamke. 

Gabi Vasile, vodja kreativnega studija za CEE regijo pri Teads, je postregla z zanimivimi raziskavami o vlogi kreative na medijsko učinkovitost, ne le z vidika vsebine, pač pa pozornosti, ki jo vzbudimo, ko kreativno rešitev domiselno in dinamično prilagodimo digitalnemu kanalu in individualni platformi. Še posebej zanimivi so bili namigi in ideje, kako optimizirati že obstoječe kreativne materiale, jih prilagoditi ciljem in interaktivnosti digitalnih kanalov. Pri tem je izpostavila tudi izrazito učinkovitost  ''prijaznih'' in nevsiljivih formatov, ki dajejo uporabniku moč in svobodo odločanja. Robert Bohinc, Manca Krnel in Denis Jakin so poudarili tudi nekatere druge sestavine, ki jih spretno vpletajo v svoje kreativne rešitve. Predstavili so izbor svojih ''naj'' oglasov in skupaj z Zoranom Savinom pokomentirali tudi nekatere viralne primere, ki smo jih v zadnjem času opazili na družbenih omrežjih, predvsem na manj konvencionalnem in situacijskem TikToku. Če se dogodka niste uspeli udeležiti ali pa bi si radi namige in kreative ponovno ogledali, vas celoten posnetek že čaka TUKAJ.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio