Izbor oglasov september
1. 10. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu septembru

Po koncu poletja je veliko oglaševalcev začelo z novimi projekti in novimi kapanijami. Mnoge ideje so izhajale ravno iz poletnih dogodivščin. Z mesecem septembrom je tako na plano prišlo kup novih, kreativnih digitalnih oglasov. V nadaljevanju vam predstavljamo tri izmed njih.

Prvi oglas podjetja The Woolmark Company obravnava temo o nevarnostih sintetičnih tkanin. Oglas prikazuje tri ljudi, ki poskušajo pobegniti iz bazena, napolnjenega z nafto. Za izdelovanje sintetičnih oblačil se namreč vsakih 25 minut porabi en olimpijski bazen nafte. Namen oglasa je torej spodbuditi potrošnike k kupovanju in uporabi naravnih vlaken, kot je n primer volna. Kampanja Wear Wool, Not Fossil Fuel je torej aktualna ter vizualno zelo privlačna.

Drugi oglas znamke Prada se prav tako nanaša na oblačila oziroma visoko modo. Glavna zvezda kampanje je Emma Watson, ki gledalce popelje v svet dišave, z imenom Prada Paradoxe. Oglas prikazuje več različnih vizualnih podob, ki predstavljajo večdimenzionalnost ženske,  ki tako ni nikoli enaka, vendar pa vseskozi izraža sebe. Emma Watson tako v kampanji ne nastopa le kot igralka, ampak med drugim tudi kot aktivistka in režiserka. Kampanja tako spodbuja ženske, da svojo zapletenost dojemajo kot nekaj dobrega, predvsem pa kot nekaj s čimer lahko izražajo sebe.

Tretji oglas pa predstavlja izdelek za umivanje rok, blagovne znamke INEOS. Celoten oglas z naslovom You Can Handle Anything je sestavljen iz izsekov različnih situacij v katerem imajo glavno vlogo roke. Tako je prikazano čisto preprosto delo rok, kot je zavezovanje vezalk in na drugi strani oživljanje sočloveka in s tem reševanje življenj. Pri tem pa opozarja na pomen zaščite rok, saj so le te zelo pomembne v vsakdanjem življenju in jih je zato potrebno še posebej negovati.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio