Izbor oglasov oktober
3. 11. 2022

Kreativnost v oglaševanju: Izbor oglasov v mesecu oktobru

Po koncu poletja in začetku jeseni, so v ospredje stopile resnejše teme. Tako je mesec oktober med drugim tudi svetovni mesec osveščanja o raku dojk, kar so nekateri oglaševalci uporabili v svojih kampanjah. Poleg tega pa je še z večjo mero ponovno v pogonu kreativnost, ki se kaže tudi v naslednjih treh opisanih kampanjah.

Prva kampanja se nanaša na temo življenjskega zavarovanja. Podjetje Partners Life se je povezal s TV dramo The Brokenwood Mysteries in tako so na koncu vsake epizode predvajali njihov oglas z naslovom The Last Performance. Žrtev umora iz ene od epizod znotraj oglasa oživi in glede na svojo zgodbo pove, da nima življenjskega zavarovanja in bo zato njena družina še težje živela naprej. Na koncu pa oglas spodbuja gledalce naj načrtujejo prihodnost in si čim prej uredijo zavarovanje. Na inovativen način so tako pogosto spregledano temo približali vsem gledalcem.

Druga kampanja se navezuje na temo raka dojk. Podjetje Asda v svoji kampanji z naslovom Real Self Checkout spodbuja svoje potrošnike k pregledovanju svojih prsi vsaj enkrat na teden. V digitalnem oglasu tako vidimo kako ljudje na samopostrežni blagajni nakupujejo po dve pomaranči, dva kokosa, dve lubenici ipd. Tik pred odhodom pa se oglasi zvočnik, ki vsako stranko posebej nagovori k pregledovanju svojih prsi. Kampanja pa vključuje tudi račune in parkirne listke, kjer prav tako spodbujajo k samopregledovanju dojk.

Tretja kampanja pa oglašuje italijanski sir Grana Padano. Blagovno znamko želijo približati ljudem po celem svetu. Oglas tako prikazuje različne avtentične italijanske kraje kot je na primer cistercijanska opatija Chiaravalle, kjer naj bi izpopolnili recept za pripravo sira Grana Padano. V oglasu je med drugim vključen tudi pristni odnos med babico in vnukinjo povezan s tradicijo in ljubeznijo do italijanske kulture. Z oglasom Un’emozione italiana (An Italian Emotio) želijo tako sir približati kupcem in ga povezati z Italijo.

© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio