2. 12. 2022
Za nami je mesec november, ki je s črnim petkom prinesel veliko popustov in marketinških kampanj. Poleg tega pa je blizu že december in z njim polno prazničnih daril. Vse to se je poznalo tudi v pregledu tujih digitalnih oglasov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevaju.
Blagovna znamka prve kampanje je Glenmorangie, ki na kreativen način predstavlja svoj viski. Barvit oglas z naslovom It’s Kind of Delicious and Wonderful nas popelje v svet različnih situacij, ko si ljudje privoščijo sprostitev. Prav tako pa ima v oglasu glavno podobo viski v različnih oblikah (z ledom ali v koktajlih). Na tak način so si oglaševalci želeli prikazati vsestranskost njihovega izdelka in uživanja v njem.
Druga kampanja se že nanaša na december in obdarovanje z darili. Back Market predstavlja kampanjo o odnosu med mladim dekletom in pošastjo, ki pa je v resnici zelo pozitivna. Dekle ugotovi, da ima vse več ljudi nenasitno željo po novem in zato opozori pošast, da to spremeni in namesto novih produktov začne popravljati že rabljene produkte. Kampanja z naslovom The Monster tako spodbuja ljudi k uporabi stvari, ki jih že imamo.
Tretja kampanja pa obeležuje dan proti nasilju nad ženskami, v mesecu novembru. Izraelska neprofitna organizacija NAAMAT predstavlja kampanjo Violent Relationship v kateri ženska snema svoje družinske člane in ob tem govori o njihovih značilnostih. Tik pred koncem pa se pojavi njen partner. V nadaljevanju oglas sporoča, da se veliko žensk, ki so žrtve nasilja v partnerskem odnosu pogosto sprašuje kdo bo skrbel za njihove otroke, če se jim karkoli zgodi, ne sprašujejo pa se kako bodo ušle nasilju. S kampanjo želijo tako javnost ozavestiti o nasilju v partnerski zvezi in o možnostih pomoči, ki so na voljo.