5. 1. 2023
Mesec december je bil za mnoge mesec nakupovanj in priprav na božič. Ravno zato so se oglaševalci še posebej potrudili in pripravili kampanje s katerimi bi privabili čim več novih strank in kupcev. V nadaljevanju vam predstavljamo tri kampanje, ki vsebujejo veliko kreativnosti, ki je bila v tem mesecu zelo pomembna.
Prva kampanja vsebuje preplet resničnosti in barvite animacije. Blagovna znamka Samsung spodbuja ljudi, da izberejo karkoli in tako izžarevajo sebe. Kampanja z naslovom Choose Whatever namenjena za slušalke Galaxy Buds2 PRO in pametne ure Galaxy Watch5 predstavlja kontrast med zunanjim, resničnim svetom in notranjo domišljijo. Le to pa deli orodje kot so slušalke ali pametna ura. Pri oglasu tako ni v ospredju produkt, ampak najstniki, ki živijo s Samsungovim izdelki vsakodnevno.
Druga kampanja znamke Nreal Air - So you can see what truly matters predstavlja čustven božični oglas. Zgodba govori o štiričlanski družini, ki obišče dom za ostarele, da bi lahko videli svojo mamo oziroma babico. Gospo sicer vidijo, vendar pa jih le ta ne prepozna. V nadaljevanju se sin domisli, da bi lahko babico vseeno spomnil na njihove skupne trenutke zato postavi božično jelko. Babica se res spomni skupnih doživetji, kot so med drugim tudi posneti na kameri. Kampanja zato nagovarja ljudi naj obiščejo svoje ljubljene, saj se mnogi izmed njih niso videli že vse od začetka pandemije.
Tretja kampanja pa predstavlja tri oglase, na katerih lahko vidimo čisto črnino in smo zato prisiljeni poslušati zvok. Vsi trije oglasi predvajajo zvok grozovitih dejanj, ki se dogajajo po svetu. Vision du Monde želi tako ljudi soočiti z realnostjo, vendar pa to realnost ne more prikazati zaradi zakonodajnih ali moralnih razlogov. Ravno zato v oglasih dejansko ne prikažejo ničesar, predvajajo pa samo srhljiv zvok, da se vklopi gledalčeva domišljija. Kampanja z naslovom How can you show the unimaginable? tako opozarja javnost na vse, kar noben otrok na svetu ne bi smel videti.