3. 2. 2023
Z januarjem se ponovno začenja novo leto, ki lahko prinese tako preizkušnje kot tudi nova spoznanja. Nekateri oglaševalci so tako predstavili kreativne oglase, s katerimi so pritegnili javnost že na začetku leta. V nadaljevanju vam predstavljamo štiri kreativne tuje oglase, ki so uspešno zakorakali v leto 2023.
Prva kampanja se nanaša na Borznoposredniško družbo Questrade, ki ljudi spodbuja k uresničitvi svojih sanj. Oglas Dream the impossible dream prikazuje več različnih ljudi, ki so nekako ujeti v svojem svetu in si ne upajo zares zaživeti svojih sanj. Vendar pa jim rešitev za njihov problem ponuja ravno Questrade, ki predstavlja bolj sodobna orodja za dosego finančnih ciljev, kot so bila le ta v preteklosti.
Druga kampanja oglašuje baletno predstavo The Sleeping Beauty. Osrednji motiv je vrtnica nežno roza barve, ki se skozi oglas srečuje z različnimi vizualnimi učinki in barvami, ki jo oblikujejo v svoji rasti. Tako se med drugim sreča z zlatimi bleščicami, svilenimi krili metulja in drugimi cvetovi. Celoten oglas baletnega ansambla NYC Ballet pa deluje usklajeno, podobno kot baletni plesalci na odru, ki tako vabijo na obisk njihove predstave.
Tretja kampanja predstavlja oglas, ki spremlja rakave bolnike na svojih delovnih mestih. Veliko ljudi z rakom se namreč sooča s stigmo ne le v svojem domačem okolju, ampak tudi v službi. Tako se trudijo delovati »normalno«, čeprav jim zaradi svoje bolezni niti približno ni lahko delati običajnih stvari. Publicis Foundation je zato v ta namen razvila oglas z naslovom Working with Cancer, ki spodbuja medije in tako ljudi po celem svetu, da podprejo bolnike, ki se soočajo z boleznijo raka.
Četrta kampanja z naslovom Couture pa predstavlja nakit in dragulje v vsem svojem sijaju. Oglas prikazuje različne ženske postavljene v razkošen svet, kjer vsak trenutek vladajo s svojo elegantnostjo in močjo, ki jim ga daje nakit. Hkrati so se oglaševalci blagovne znamke Rule poklonili svoji preteklosti, saj njihov nakit nosijo mnoge kraljeve družine. Z oglasom pa so želeli poudariti cilje za prihodnost, kjer bo njihov nakit prav tako ljudem služil kot simbol moči.