DRUŽBENA OMREŽJA
28. 5. 2018

Med najstniki uporaba Facebooka pada

Najstniki vse bolj opuščajo uporabo družbenega omrežja Facebook in se raje odločajo za druge družabne platforme kot sta Snapchat in Instagram. Tako ugotavlja raziskava, ki so jo opravili v raziskovalnem centru Pew Research Center

V primerjavi z letom 2015, ko je v enaki raziskavi kar 71 odstotkov posameznikov, starih med 13 in 17 potrdilo uporabo Facebooka, naj bi bilo slednjih zdaj samo 51 odstotkov. V primerjavi z uporabo drugih platform; YouTube uporablja kar 85 odstotkov najstnikov, Instragram 72 odstotkov in Snapchat 69 odstotkov najstnikov, je za Facebook to drastičen upad. Sploh zaradi dejstva, da je uporaba Snapchata in Instagrama v zadnjih treh letih zrasla. Snapchat je leta 2015 med najstniki beležil 41 odstotkov uporabnikov, Instagram pa 52 odstotkov.

Nadaljnja segmentacija najstnikov pokaže, da je uporaba Facebooka izrazito višja med socialno šibkejšimi – takšnih je okoli 70 odstotkov, prihodki na gospodinjstvo znašajo manj kot 30.000 ameriških dolarjev leto. Med socialno močnejšimi najstniki, kjer letni dohodki na gospodinjstvo znašajo okoli 75.000 dolarjev, je uporabnikom Facebooka samo 36 odstotkov. 
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio