Zakaj je sožitno oglaševanje smiselna izbira
Velika količina oglasnih sporočil in uporaba orodij za blokiranje oglasov, sta prislilila tako oglaševalce, kot založnike k iskanju novih in učinkovitejših rešitev, kako dostaviti uporabniku željene informacije. S tem, ko uporabnike in njihove interese, postavljata na prvo mesto, stremita h kakovostnim in relevantnim vsebinam, ki ne posegajo v uporabnikov naravni proces konzumiranja vsebine. Za založnike to pomeni, ne samo dodatni vir dohodka, ampak tudi izboljšanje svojih sponzoriranih vsebin. Medtem ko oglaševalcem sožitno oglaševanje prinaša izboljšanje nekaterih ključnih kazalnikov uspešnosti, kar lahko vodi v številne koristi, kot so; večja priložnost biti opažen, bolj trajnostni mehanizmi, mehanizem za razdelitev potreb in zanimanj uporabnikov v segmente ter priložnost za diferenciacijo blagovne znamke prek storitve.
Vodila za pravilno označevanje sožitnih oglasov
Ker gre pri sožitnem oglaševanju za objavo plačanih informacij, je prav da takšne vsebine tudi ustrezno, predvsem pa jasno označimo in tako ločimo uredniške, novinarske prispevke od oglaševalskih, komercialnih ter bralcu omogočimo enostavno razlikovanje med obema oblikama vsebine.
Kaj prinaša prihodnost?
Prvi del vodiča je le prvi korak k boljšemu razumevanju in nastajanju celovitega pregleda sožitnega oglaševanja in številnih možnosti, ki jih ponuja. Ostaja še kar nekaj odprtih vprašanj, kot na primer, ali so objave vpivnežev del sožitnega oglaševanja, ali uvesti standarno označevanje sožitnih objav in kako oceniti vrednost ogleda ter izračunati “view-through”? Zato lahko pričakujemo nadaljevanje vodiča v drugi polovici leta.
“Pričakovati je, da bo sožitno oglaševanje šlo v smeri standardizacije obstoječih formatov in tehnik za zagotavljanje umerjene sožitne vsebine prek tehnologije programatičnega oglaševanja. Novi formati in storitve bodo prišli s tehnologijami, ki omogočajo virtualno resnišnost in umetno inteligenco in prinesli nove ravni vpliva in ustreznosti.” (IAB Vodič)