Instagram z novimi rešitvami za omejevanje ustrahovanja na spletu

ZANIMIVOST
17. 7. 2019
Instagram je uvedel novo orodje za omejevanje ustrahovanja na spletu, so naznanili te dni pri Facebooku

Razumevanje digitalnega marketinga in vloga DIMAQ programa

IAB Pogovor: Artur Maciorowski
11. 7. 2019
Pogovor o DIMAQ programu z Arturjem Maciorowskim, DIMAQ Master trenerjem IAB Poljska o pomenu poznavanja širokega področja digitalnega marketinga in razumevanju vloge DIMAQ programa, o nenehnem izobraževanju ter o nekaterih razlikah na med poljskim in slovenskim trgom na področju digitalnega marketinga.

STO objavil razpis za oglaševanje v Avstriji, Nemčiji in Švici

RAZPIS
8. 7. 2019
STO bo za izvedbo »Fokusirane večkanalne vsebinske kampanje DACH«, namenil 1,5 milijona EUR. Oglaševanje je namenjeno za področje Avstrije, Nemčije, Švice in zajema oglaševanje na televiziji, v tisku in na družbenih omrežjih.

Kaj poganja investicije v programatično oglaševanje?

IAB EUROPE RAZISKAVA
27. 6. 2019
IAB Europe vabi k sodelovanju v širši raziskavi, ki se zaključi 12. julija, s ciljem boljšega razumevanja dejavnikov, ki vplivajo na prihodnost investij v programatično oglaševanje.

Digitalna akademija 2019 vabi k vpisu

IZOBRAŽEVANJE
21. 6. 2019
Slovenska turistična organizacija že v začetku septembra ponovno odpira vrata Digitalne akademije slovenskega turizma. Letošnji program ponuja več. Osvežili smo vsebine in seznam predavateljev, ki bodo podali najnovejše znanje s področja digitalnega marketinga.

Ikea ustvarila nakupovalno različico kataloga za Pinterest

ZANIMIVOST
10. 6. 2019
Ikea je ustvarila nakupovalno različico svojega kataloga za Pinterest, ki se prenaša skozi izbrane produkte (pins), ki si jih uporabnik shrani v svoje personalizirane deske (boards).

Adex 2018: Digitalni trg v Evropi vreden že več kot 55 milijard evrov

Interact 2019
4. 6. 2019
IAB Europe je na današnji konferenci Interact 2019, ki se te dni odvija v Varšavi, razkrila rezultate raziskave o investicijah v digitalno oglaševanje - AdEX 2018. Izsledki raziskave so pokazali, da je digitalno oglaševanje v lanskem letu, zraslo za 13,9 % in je sedaj vredno 55,1 milijarde evrov. Gre za najhitrejšo rast od leta 2011, saj so se investicije v tem času več kot podvojile.

Novi člani Zavoda IAB Slovenija

ČLANSTVO
29. 5. 2019
Zavodu IAB Slovenija, se je v prvi polovici leta pridružilo 5 novih članov, ki so prepoznali številne prednosti, ki jih prinaša članstvo. Tukaj velja omeniti predvsem ugodnejše izobraževanje na področju digitalnega marketinga DIMAQ, brezplačni izobraževalno-povezovalni dogodki, kot je IAB Akademija, ugodnejši obiski odmevnejših digitalno-marketinških dogodkov doma in v tujini, dostop do različnih raziskav, odpiranje novih poslovnih priložnosti in povezovanje ter možnost sooblikovanja digitalne panoge.

Digitalni trg v Sloveniji je bil v lanskem letu vreden 54,7 milijona evrov

14. IAB AKADEMIJA
22. 5. 2019
Na 14. IAB Akademiji se je tokrat vse vrtelo okrog številk. Po podatkih raziskave o bruto investicijah v digitalno oglaševanje Adex 2018 za Slovenijo, smo lahko ugotovili da digitalni trg še vedno raste, vendar pa se je rast nekoliko umirila v primerjavi s preteklimi leti. Zoran Savin, IAB Slovenija, nam je razkril, da so investicije v digitalno oglaševanje, v lanskem letu znašale 54,7 milijona evrov, kar predstavlja 16 % rast.

08DIGGIT ponovno navdihuje

DOGODEK
16. 5. 2019
6. junija 2019 bo na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani potekala osma slovenska konferenca o digitalnih komunikacijah. 08DIGGIT v organizaciji revije Marketing magazin bodo zaznamovale tri zapovedi: Več vsebin, manj smeti (dolgoročna vizija je postati dogodek z ničelno stopnjo odpadkov, »zero waste«), Ženske imajo vedno prav (radi bi pritegnili več žensk v starostni skupini od 25 do 35 let, saj so prav one največje nosilke sprememb) in Recikliraj (vedno in povsod!).
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio