Wise.Blue uradno član Twitterjevega partnerskega programa za performance oglaševanje

16. 6. 2020
Wise.Blue je celovita rešitev za performance oglaševanje na Twitterju, ki jo uporabljajo nekateri večjii mednarodni oglaševalci. Rešitev, ki jo je oblikoval Httpool, uporablja strojno učenje in algoritme za predvidevanje, za upravljanje s kompleksnimi performance oglasnimi kampanjami.

TikTok in platforma »It's Nice That« v podporo kreativni industriji

14. 6. 2020
TikTok je v sodelovanju s kreativno platformo »It's Nice That« lansiral projekt »Creative Canvas«, s katerim želi podpreti kreativno industrijo.

Evropski digitalni oglaševalski trg vreden 64,8 milijarde evrov

IAB Europe Adex Benchmark 2019
3. 6. 2020
Na virtualni konferenci, 3. junija, Interact Online, je IAB Europe oznanila, da je bil evropski digitalni oglaševalski trg, v letu 2019 vreden 64,8 milijarde evrov. V primerjavi s preteklim letom je bila tako rast 12,3 %. Gonilne sile rasti investicij so »out-stream« video, mobilno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih.

Kaj lahko blagovne znamke storijo v boju proti rasizmu?

#JusticeForFloyd
2. 6. 2020
Po smrti temnopoltega Američana Georga Floyda, ki jo je zakrivil belopolti policist, je v Ameriki izbruhnil val protestov, ki odločno nasprotuje policijskemu nasilju in širjenju rasizma. Protestu so se pridružile tudi nekatere globalne blagovne znamke, ki so svojo podporo protestnikom izrazile na različne načine.

Adex SLO 2019: Investicije v digitalno oglaševanje na slovenskem trgu zrasle za 11 %

18. IAB AKADEMIJA
27. 5. 2020
Izsledki raziskave AdEx 2019 za slovenski trg, ki ga izvaja Zavod IAB Slovenija, so pokazali, da so neto investicije v digitalno oglaševanje zrasle za 11 %, v primerjavi z letom 2018. Tako je bil lani, slovenski digitalni oglaševalski trg, vreden 60,7 milijona evrov.

V Sloveniji tudi v letošnjem letu največ medijskih sredstev namenjenih prikaznemu oglaševanju

RAZISKAVA iPROM in VALICON
26. 5. 2020
V letu 2020 bodo spletni oglaševalci v Sloveniji največ vložili v prikazno oglaševanje. Učinkovitost digitalnega oglaševanja je tudi v letošnjem letu ključni motivator za njegovo uporabo, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 220 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja. Specializirane agencije za digitalno oglaševanje pridobivajo na pomenu, pri načrtovanju oglaševalskih aktivnosti v digitalnih medijih pa se podjetja opirajo primarno na lastne, notranje podatke, sta ključni ugotovitvi letošnje raziskave o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja.

Httpool zastopnik za Snapchat na 15 evropskih trgih, vključno s Slovenijo

22. 5. 2020
Httpool prevzema predstavništvo za Snapchat oglaševanje na 15 evropskih trgih: Avstrija, Švica, Finska, Poljska, Romunija, Grčija, Češka, Slovaška, Madžarska, Slovenija, Hrvaška, Bolgarija, Litva, Latvija in Estonija. To novo partnerstvo je za Httpool dodatno priznanje, da podjetje ostaja zanesljiv in zaupanja vreden partner vodilnih svetovnih medijskih platform. Httpool, podjetje z zametkom v Sloveniji, ki danes deluje na preko 30 trgih, je tudi uradni zastopnik za Facebook, Twitter, LinkedIn, Spotify.

Učinek COVID-19 na vedenje potrošnikov, odnos in pričakovanja

Kantar raziskava
20. 5. 2020
Raziskava Kantar COVID-19 Barometer, ki zajema več kot 30.000 potrošnikov iz 50 različnih trgov, ponuja vpogled v vsesplošno počutje potrošnika, njegovega spremenjenega odnosa do medijev, potrošnje in kaj to pomeni za blagovne znamke in oglaševalce.

ReUnion virtualna pivnica uspešno povezuje aktualne digitalne trende

IAB Pogovor: Ajda Jurkas
15. 5. 2020
Marsikdo je v preteklem mesecu, ko je bila karantena na vrhuncu, zunaj pa je sijalo sonce, pomislil na ohlajeno pivo v družbi prijateljev. Če ste v tem času naleteli na virtualno pivnico ReUnion, ste bili zagotovo navdušeni nad inovativno a hkrati preprosto rešitvijo. Omogoča namreč druženje preko video klepetalnice, v družbi petih prijateljev, ob pivu. In če slučajno pozabiš na pivo, ti ga na dom lahko dostavijo že ohlajenega. Projekt virtualne pivnice, je ukrep socialnega distanciranja uspešno izkoristil in “zajahal” val aktualnih digitalnih trendov. Kako jim je to uspelo, nam je zaupala Ajda Jurkas, vodja blagovne znamke Union.

Kako bo izgledalo obdobje po piškotkih?

IAB Europe Vodič
13. 5. 2020
IAB Europe je v začetku maja izdala vodič o tem, kako bo izgledalo obdobje po piškotkih (IAB Europe Guide to the Post Third-Party Cookie Era). Vodič je namenjen oglaševalcem, agencijam, založnikom in tehničnim posrednikom, za lažje razumevanje in obvladovanje digitalnega oglaševalskega ekosistema v obdobju po piškotkih.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio