V svojih vrstah pozdravljamo nove člane

IAB SLOVENIJA: ČLANSTVO
5. 3. 2021
Zavodu IAB Slovenija, so se v začetku leta pridružil 3 novi člani, ki so prepoznali številne prednosti, ki jih prinaša članstvo. Tukaj velja omeniti predvsem ugodnejše izobraževanje na področju digitalnega marketinga DIMAQ, brezplačni izobraževalno-povezovalni dogodki, kot je IAB Akademija, ugodnejši obiski odmevnejših digitalno-marketinških dogodkov doma in v tujini, dostop do različnih raziskav, kot sta letna raziskava digitalnih investicij v Sloveniji Adex in letno poročilo o Trendih digitalnega marketinga doma in v tujini.

Kreativnost v oglaševanju 5.del

Izbor oglasov v februarju
3. 3. 2021
V mesecu februarju smo ponovno ujeli val kreativnosti in se navdušili nad kar nekaj idejami tujih in slovenskih oglaševalcev. Novi ustvarjalni digitalni oglasi, vas tudi ta mesec ne bodo razočarali.

DIMAQ program izobraževanja se marca začenja virtualno

Izobraževanje: digitalni marketing
2. 2. 2021
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, 9. marca začenja z intenzivnim online izobraževanjem.

Kreativnost v oglaševanju 4. del

Izbor oglasov v januarju
1. 2. 2021
Z mesecem januarjem vstopamo v novo leto – leto polno novih priložnosti in pričakovanj. Ponovno smo si zastavili cilje in upamo, da pri tem niste pozabili na vsaj kanček kreativnosti.

Časnik Finance na poti k popolni digitalizaciji

IAB Pogovor: Jure Gostiša
27. 1. 2021
Časnik Finance, ki v našem medijskem prostoru vztrajno izvaja proces digitalizacije že vsaj desetletje. Zato smo v IAB pogovoru z enim od največjih »krivcev« za uspešen prehod v digitalizacijo medija, Gostiša Juretom, diretorjem digitalnega razvoja pri Časniku Finance in vodjo podatkovne analitike v švedski medijski skupini Bonnier, poskušali priti do nekaterih odgovorov, ki bi lahko prišli prav vsem, ki načrtujejo podobno pot.

Kreativnost v oglaševanju 3.del

Izbor oglasov v decembru
7. 1. 2021
Leto 2020 nam je prineslo veliko izzivov, postavilo nekaj ovir, hkrati pa za vedno spremenilo mišljenje in aktivnosti potrošnikov. Kljub temu pa se je v letu 2020 zgodilo kar nekaj izjemnih stvari na katere ne smemo pozabiti.

Kreativnost v oglaševanju 2.del

Izbor oglasov v novembru
7. 12. 2020
S koncem meseca novembra smo vstopili v zadnji mesec leta in z njim tudi v praznično vzdušje. Letos smo prav vsi, s še večjim veseljem kot prejšnje leta, vstopili v decembrski utrip. To priložnost, so prav tako izkoristile blagovne znamke. Vzdušje meseca, ki se je komaj dobro začel, so slednje učinkovito izpostavile že v mesecu novembru in s pomočjo digitalnih oglasov širile praznično veselje.

Kateri trendi bodo krojili prihodnost digitalnega marketinga?

20. IAB AKADEMIJA
3. 12. 2020
Na letošnji zadnji IAB Akademiji smo povzeli ključne trende letošnjega leta ter nakazali nekaj smernic razvoja v letu 2021. Direktorju IAB Slovenija, Zoranu Savinu, so se pridružili, soavtorica IAB Poročila o trendih, Urška Saletinger (Abelium), Jernej Špende (samostojni svetovalec), Karmen Mlinar (A1) in Igor Mali (iPROM), ki so svojimi komentarji, izkušnjami in pogledi oplemenitili razumevanje trendov.

Kako zablesteti na Facebooku v prazničnem času?

Httpool: Nasveti za osnovno in napredno oglaševanje
30. 11. 2020
MediaPost predvideva, da bo 56% kupcev v praznični sezoni za darila zapravilo manj denarja kot v prejšnjih letih, hkrati pa bo kar 66% ljudi nakupovalo preko spleta. Ali bosta ta dva trenda uspela uravnotežiti božično nakupovanje, še ni znano. Jasno pa je, da digitalno oglaševanje še naprej ostaja ključ do uspeha v letošnji praznični nakupovalni sezoni.

Priložnosti, ki jih ponuja digitalno audio oglaševanje

IAB Europe: Vodič Digitalnega audio oglaševanja
27. 11. 2020
Vodič po digitalnem audio oglaševanju, ki ga je v novembru pripravil IAB Europe, je delo posebne delovne skupine za znamčenje, s ciljem pomagati oglaševalcem in agencijam prepoznati številne priložnosti, ki jih prinaša digitalno audio oglaševanje. Vsebuje dogovorjene definicije digitalne audio komunikacije, pregled evropskega trga, najboljše prakse oglasnih kampanj in pregled oglasnih formatov. Izpostavlja pa tudi nekatere izzive, ki jih bo potrebno nasloviti za doseganje resnično optimalnih rezultatov.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio