IAB Slovenija: Novi člani in nove priložnosti

Članstvo
12. 2. 2020
Ob zaključku leta, šteje Zavod IAB Slovenija že 51 članov. V drugi polovici leta, so se Zavodu za promocijo digitalne kulture, pridružili še A1, Petrol, Pivovarna Union Laško, Overnet in Influee.

Httpool sklenil uspešna partnerstva v APAC regiji

NOVI POSLI
5. 2. 2020
Httpool je postal uradni pooblaščeni prodajni partner za Facebook, v državah Mjanmar, Kambodža in Laos, kjer bo nudil podporo in strokovno znanje lokalnim podjetjem, ki želijo utrditi svojo prisotnost na Facebook in Instagram omrežju ter aplikaciji FB Messenger in WhatsApp.

IAB Akademije 2020 prinašajo poglobljene trende digitalnega marketinga

DOGODKI
29. 1. 2020
IAB akademije, izobraževalno – povezovalni dogodki v organizaciji Zavoda IAB Slovenija, se bodo v letu 2020 posvečale trendom digitalnega marketinga. Na 16. IAB Akademiji, decembra 2019, je IAB Slovenija predstavila posebno IAB poročilo Trendi 2020. Gre za dokument, kjer so na enem mestu zbrani ključni podatki, ki narekujejo trende digitalnega ekosistema, relevantne za Slovenijo. Cilj letošnjih akademij, je tako dodatno raziskovati najbolj aktualne trende, predstavljene v omenjenem poročilu.

Pot do digitalne transformacije

IAB Europe
21. 1. 2020
Priročnik Digitalna transformacija 2019, ki ga je pripravil Odbor za izobraževanje in usposabljanje IAB Europe, vključuje izkušnje in znanje nekaterih največjih akterjev na področju digitalnega ekosistema, nacionalnih članic IAB združenj v Evropi.

Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

RAZISKAVA iPROM in VALICON
10. 1. 2020
iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2020, s katero želita že drugo leto zapored preveriti stanje na slovenskem trgu.

16. IAB Akademija v znamenju digitalnih trendov

DOGODEK
6. 12. 2019
V torek 3. decembra, smo pri IAB Slovenija zaključili serijo letošnjih Akademij z zadnjo, ki je bila posvečena trednom letošnjega in naslednjega leta. Ob izredno dobro obiskanem dogodku, smo se še nekoliko globlje posvetili vplivu trendov na razvoj uporabniške izkušnje ter pregledu trednov na področju vplivnostnega marketinga. Posebej je potrebno poudariti, da smo se posvetili in pregledali trende, ki so značilni za področje Slovenije in širše regije.

10 digitalnih trendov 2020, ki jih ne smete spregledati

ZANIMIVOST
26. 11. 2019
Kateri so tisti trendi, ki bodo narekovali tempo razvoja digitalnega ekosistema v 2020? Za vas smo pripravili pregled nekaterih trendov, ki bodo v prihodnjem letu narekovali tempo razvoja digitalnega marketinga. Nekatere bomo podrobneje predstavili tudi na 16. IAB akademiji, 3. decembra.

Kakšen bo svet brez všečkov?

21. SEMPL: Deep Dive z Zoranom Savinom, IAB Slovenija
22. 11. 2019
Prvi dan konference, 28.11. od 13.10 do 13.30, vas vabimo na »domačo«, vzporedno SEMPL delavnico »Svet brez všečkov«, ki jo bo vodil Zoran Savin, direktor Zavoda IAB Slovenija.

Konferenca Ecommerce Day 2019 ponovno navdušila

DOGODEK
15. 11. 2019
Več kot 400 obiskovalcev se je včeraj zbralo že 8. leto zapored, na največji ecommerce konferenci v regiji – Ecommerce Day 2019.

“Reduce the noise, be empathic and provide local and relevant content.“

IAB Pogovor: Momchil Elenkov, Rakuten Viber, Bolgarija
8. 11. 2019
Bliža se 21. SEMPL, na katerem se bo zvrstilo kar nekaj zanimivih govorcev. Med njimi je tudi Momchil Elenkov, direktor za telekomunikacije in B2B partnerstva, Rakuten Viber, Bolgarija.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio