Kreativnost v oglaševanju 26. del

Izbor oglasov december
5. 1. 2023
Mesec december je bil za mnoge mesec nakupovanj in priprav na božič. Ravno zato so se oglaševalci še posebej potrudili in pripravili kampanje s katerimi bi privabili čim več novih strank in kupcev. V nadaljevanju vam predstavljamo tri kampanje, ki vsebujejo veliko kreativnosti, ki je bila v tem mesecu zelo pomembna.

Trendi 2022/2023 napovedujejo vse večjo kompleksnost medijskega okolja

28. IAB AKADEMIJA
5. 12. 2022
Vsaka Akademija o Trendih je zgodba zase. Vedno znova se je lotimo polni entuziazma in tega vznemirljivega iskanja odgovorov na vprašanja: Kje smo in zakaj smo tu, kjer smo? Kam gre industrija, kdo v Sloveniji že hodi po tej poti in je pripravljen svoje izkušnje deliti z nami.

Kreativnost v oglaševanju 25. del

IZBOR OGLASOV NOVEMBER
2. 12. 2022
Za nami je mesec november, ki je s črnim petkom prinesel veliko popustov in marketinških kampanj. Poleg tega pa je blizu že december in z njim polno prazničnih daril. Vse to se je poznalo tudi v pregledu tujih digitalnih oglasov, ki vam jih predstavljamo v nadaljevaju.

Te zanima digitalni marketing?

Študentsko delo
17. 11. 2022

Kreativnost v oglaševanju 24. del

Izbor oglasov oktober
3. 11. 2022
Po koncu poletja in začetku jeseni, so v ospredje stopile resnejše teme. Tako je mesec oktober med drugim tudi svetovni mesec osveščanja o raku dojk, kar so nekateri oglaševalci uporabili v svojih kampanjah. Poleg tega pa je še z večjo mero ponovno v pogonu kreativnost, ki se kaže tudi v naslednjih treh opisanih kampanjah.

KPI...Kateri bo pravi?

27. IAB AKADEMIJA
24. 10. 2022
V torek 18.10. smo se zagnali v še eno obsežno in kompleksno temo- metrike in merjenje učinkovitosti digitalnih kanalov. Na prvi pogled se zdi tema precej specifična, a odziv je pokazal, da je še kako aktualna. Pokrili smo trenutno najbolj vroče digitalne kanale in prisluhnili strokovnjakom iz prve roke.

Kadri in najbolj zaželena področja digitalnega marketinga

RAZISKAVA IAB PANEL
19. 10. 2022
Podjetja večino aktivnosti digitalnega marketinga opravijo interno. Oglaševanje (razen na družbenih omrežjih) v večini izvajajo zunanji izvajalci (agencije, svetovalci ipd). Večina podjetji še ne pozna izraza »Growth-Hacking«. Pomanjkanje kadra in znanja sta ključna izziva razvoja digitalnega marketinga v Sloveniji.

DIMAQ program izobraževanja in certificiranja novembra nadaljuje s svojim poslanstvom

Digitalni marketing
3. 10. 2022
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, novembra nadaljuje z izobraževanjem ter k vpisu vabi 17. DIMAQ generacijo.

Kreativnost v oglaševanju 23.del

Izbor oglasov september
1. 10. 2022
Po koncu poletja je veliko oglaševalcev začelo z novimi projekti in novimi kapanijami. Mnoge ideje so izhajale ravno iz poletnih dogodivščin. Z mesecem septembrom je tako na plano prišlo kup novih, kreativnih digitalnih oglasov. V nadaljevanju vam predstavljamo tri izmed njih.

KREATIVNOST V DIGITALNEM OGLAŠEVANJU 2022

IAB WEBINAR
28. 9. 2022
Za nami je že tretja zaporedna IAB Kreativa, spletni dogodek, ki se ga v IAB vedno zelo veselimo. Kreativnost je privlačna, inovativna, duhovita, inteligentna, aktualna, nekonvencionalna in včasih bizarna. Tokratna rekordna udeležba kaže tudi na to, da je Kreativa vse bolj prepoznana in da tudi v času razcveta avtomatiziranih platform in orodij za distribucijo oglasov ne pozabimo na to ključno vlogo, ki jo ima kreativnost pri uspešnem razvoju blagovne znamke.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio