RTB House v družbi 50 najboljših platform programatičnega oglaševanja

zanimivost
1. 7. 2022
RTB House, prvo oglaševalsko tehnološko podjetje, ki ga v celoti poganjajo avtonomni algoritmi globokega učenja (deep learning), se je uvrstilo med 50 najboljših platform programatičnega oglaševanja “AdExchanger 2022 Top 50 Programmatic Power Players”.

Rast naložb v digitalno oglaševanje tudi v prihodnje

RAZISKAVA IAB PANEL
24. 6. 2022
Kar dve tretjini oglaševalcev in kar 86% agencij je proračun za digitalno oglaševanje letos povečalo. Razlogi za povečanje so predvsem doseganje dobrih rezultatov, sprememba oglaševalske taktike in sledenje trendom in konkurenci.

Vlaganja v digitalno oglaševanje lani občutno poskočila

26. IAB Akademija: AdEx 2021
1. 6. 2022
Na izredno zanimivi 26. IAB Akademiji smo slišali marsikaj novega. A izkazalo se je predvsem to, da so si ocene glede tega, kolikšen delež investicij se izteka v digitalno oglaševanje, precej različne.

Kreativnost v oglaševanju 19. del

31. 5. 2022
Vedno toplejše zunanje temperature nam sporočajo, da smo že skoraj v poletnem času. Ravno zato že marsikdo razmišlja kam bo odšel na dopust, kaj bo vzel s seboj in kako se bo znašel v tujem okolju. Podobne teme pa so usmerjale tudi oglaševalce pri kreiranju inovativnih kampanj. Nekatere izmed njih izpostavljamo v nadaljevanju.

87 % slovenskih podjetij verjame, da je njihova politika zasebnosti skladna z zakonodajo

IAB PANEL
20. 5. 2022
Tretjo raziskavo IAB strokovnega panela smo zapeljali na področje Varstva osebnih podatkov na spletu. Zanimalo nas je, kako se v luči trenutne zakonodaje strokovnjaki v marketingu spopadajo z aktualnimi izzivi piškotkov in elektronsko zasebnostjo.

Kakšna bo prihodnost digitalnega oglaševanja v Sloveniji?

IAB PANEL
4. 5. 2022
Po zadnjih ocenah so globalne naložbe v digitalno oglaševanje v letu 2021 zrasle za 20,6% in prvič v zgodovini prestopile magično mejo 60% vrednosti celotnega oglaševanja.

Kreativnost v oglaševanju 18. del

Izbor oglasov april
3. 5. 2022
Mesec april je med drugim prinesel velikonočne praznike, s tem pa tudi napovedal prihod pomladi. Ravno prebujanje cvetlic pa pri mnogih ljudeh spodbuja tudi razmislek o novih začetkih in uresničitvi svojih sanj. O tem so razmišljali tudi oglaševalci in v svoje kreativne kampanje vključili človekovo zmožnost vztrajnosti, ki lahko vodi do izpolnitev najglobljih želja.

Kaj nas čaka in kaj nas ne bo počakalo?

Diggit 2022
1. 5. 2022
Po »covidnem« premoru se vrača konferenca o trendih prihodnosti Diggit, ki bo 12. maja 2022 v Ljubljani.

Kreativnost v oglaševanju 17.del

izbor oglasov marec
4. 4. 2022
Pomlad se počasi prebuja, skupaj z njo pa se je v marcu prebujala tudi ljubezen. Ob prazniku za dan žena in materinskemu dnevu so se tako pogosto podarjale rože in darila v obliki srca. Mnoge pa je spomladansko sonce spodbudilo k novim načrtom in idejam, kar pa so izkoristili tudi oglaševalci in udejanjili svojo kreativnost.

Vloga tehnologije v digitalnem oglaševanju

25. IAB Akademija
31. 3. 2022
25. iab akademija, se je po dveh letih domovanja na spletu, končno spet odvila v živo. Strokovnjaki različnih področij digitalnega marketinga, so v 3-urnem dogodku lahko prisluhnili izkušnjam in novostim uvajanja tehnologije v marketing in oglaševanje.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio