Amazon brez prave konkurence

SPLETNA TRGOVINA
16. 7. 2018
Amazon postaja sinonim za ameriško e-trgovino. Po oceni spletnega analitičnega portala eMarketer bo v letošnjem letu tržni delež te e-trgovine dosegel zavidljivih 49 odstotkov, kar je okoli 6 odstotkov več kot v preteklem letu. Amazon tako zajema skoraj 5 odstotkov celotnega ameriškega maloprodajnega trga.

SoMo Borac: prijave za najboljša digitalna dela v regiji na voljo do 5. septembra

DOGODKI
16. 7. 2018
Na enajstem Weekend Media Festivalu, ki bo od 20. do 23. septembra potekal v Rovinju, bodo šesto leto zapored podeljene nagrade za najboljša digitalna dela v regiji. Izvedeli bomo, kdo je imel najboljše kampanje na družbenih omrežjih, katere so najboljše spletne strani in mobilne aplikacije ter kdo je dominiral na področju vsebinskega marketinga. Nagrade bodo podeljene v devetih kategorijah. Prijave pa so odprte do 5. septembra.

Reddit želi ojačati svojo oglaševalsko ponudbo

DRUŽBENA OMREŽJA
10. 7. 2018
Podjetje Reddit, lastnik kontroverzne istoimenske spletne platforme, ki je postala priljubljen prostor za razprave o igrah, politiki, pornografiji in govoricah o slavnih, je ena od petih najbolj obiskanih spletnih mest. Za razliko od gigantov kot so Google, Facebook in Amazon, ima Reddit, kar zadeva možnosti oglaševanja, na voljo le oglasne pasice in promocijske objave. Podjetje, ki je v juniju upihnilo 13 svečko zdaj išče načine, kako razširiti svojo oglaševalsko ponudbo.

Stroški, varnost in zasebnost so glavni izzivi pametnih naprav za dom

TEHNOLOGIJA
8. 7. 2018
Pametna tehnologija za dom, kot na primer pametna televizija in razsvetljava, je že nekaj časa v ponudbi, druge pametne naprave, kot so pametni hladilniki in pomivalni stroji, so sicer že na voljo, vendar ponudniki menijo, da jih potrošniki še niso v veliki meri sprejeli v svoje domove.

Storitve na zahtevo: nujnost ali udobje

DIGITALNO
5. 7. 2018
Še pred nekaj leti smo težko našli dobro aplikacijo za vožnjo po hribih ali običajne storitve, kot je hitra dostava. Nekatere storitve na zahtevo še zmeraj nimajo velike teže in morda med potrošniki potreba po njih nikoli ne bodo prevladala.

Hornet z akcijo »True Colors« spodbuja svobodno izražanje identitete LGBTQ

DRUŽBENA OMREŽJA
30. 6. 2018
Največja družbena platforma »gay« skupnosti Hornet je z navdihujočimi zgodbami v okviru globalne kampanje »True Colors« počastila LGBTQ+ skupnost. Kampanja obsega zbirko obarvanih črno belih fotografij posameznikov iz LGBTQ skupnosti iz 19. in 20. stoletja. Kronologija videoposnetka vključuje predmete, ki so bili nekoč last romantične veze Oscarja Wilda in lorda Alfreda Douglasa, pa fotografije pripadnikov druge svetovne vojne in zgodnjih trans-aktivistov Marshe P. Johnson in Sylvie Rivera. Ne manjka pa niti aktualni zakonski par, ki ga tvorita Rob Smith in Misha Safronov.

Uporabniki bi ponudnika elektrike in plina radi zamenjali kar preko spleta

ENERGETIKA
28. 6. 2018
Digitalna pismenost se iz leta v leto povečuje, prav tako pa se povečujejo tudi zahteve in potrebe uporabnikov po novih storitvah in funkcionalnostih na spletu. 31 % ljudi vsaj tedensko išče informacije o produktih preko spleta. Odkar je zamenjava dobavitelja različnih energentov tako preprosta pa med te produkte sodijo tudi energenti, predvsem plin in elektrika. Enostavna zamenjava ponudnika omogoča, da izberejo tistega, ki jim za najboljšo ceno ponuja tudi najboljšo storitev. Kljub zahtevam in potencialu, ki ga daje splet, v podjetju E-laborat ugotavljajo, da so podjetja v panogi energetike še vedno premalo usmerjena k potrebam uporabnikov.

IAB Slovenija razpisuje nove delovne skupine

IAB delovne skupine
22. 6. 2018
IAB Slovenija razpisuje delovni skupini na temo nativnega oglaševanja ter zakonodaje in regulative, s katerima želi aktivirati člane IAB Slovenija, k proaktivnemu sodelovanju pri oblikovanju skupnih stališč in priporočil ter širjenju dobrih praks med člani IAB Slovenija in širše.

Mnenja potrošnikov o novih tehnologijah razdvojena

TEHNOLOGIJA
21. 6. 2018
Nove tehnologije so deležne veliko medijske pozornosti, ljudje pa imajo, kot kažejo podatki raziskave, o njih različna mnenja. Globalna raziskava trženjske platforme Hubspot med drugim namreč kaže, kako razdvojena so mnenja o različnih nastajajočih konceptih, kot na primer o kriptovalutah in njihovo osnovno tehnologijo blokchain.

Potrošniki so za personalizirane izdelke pripravljeni plačati več

POTROŠNIKI
20. 6. 2018
Zaradi dejavnikov kot so učinkovitejša proizvodnja, 3D tiskanje in e-trgovalne platforme, je množična proizvodnja izdelkov, ki ustreza posameznim okusom, postala »mainstream«. Današnji potrošniki lahko s klikom pridobijo personalizirane izdelke kot na primer brisače z izvezenimi monogrami, točno določene bombone M&M na katerih je odtisnjen njihov obraz in podobno.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio