Zapuščanje nakupovalne košarice je del spletne nakupovalne izkušnje

SPLETNA TRGOVINA
6. 4. 2018
Ena najbolj perečih težav spletnih trgovcev je zapuščanje spletne trgovine v fazi polne nakupovalne košarice, tik pred finalnim korakom nakupa. Z vidika potrošnikov pa je ravno ta del običajna faza v celotnem nakupovalnem procesu.

Od GDPR do Uredbe o e-zasebnosti in nazaj

GDPR
31. 3. 2018
Pravila o zasebnosti in varstvu podatkov v digitalni oglaševalski industriji igrajo pomembno vlogo, saj zagotavljajo relevantno oglaševanje in s tem obdelavo relevantnih podatkov, ki omogočajo merjenje učinkovitosti oglaševanja. Obdelava podatkov je bistvenega pomena za digitalno oglaševanje, saj nenazadnje omogoča financiranje digitalnih vsebin, storitev in aplikacij. Hkrati pa je digitalno oglaševanje s tem širše dostopno vsem, z zelo nizkimi stroški.

DIMAQ akreditirani dogodki 2018

Dogodki
24. 3. 2018
V sklopu DIMAQ programa, si Zavod IAB Slovenija prizadeva združevati najodmevnejše in najpomembnejše dogodke s področja digitalnega marketinga, doma in v tujini.

Razumevanje vpliva umetne inteligence

RAZISKAVA
23. 3. 2018
Se sprašujete, kaj so miti in kaj resnica o umetni inteligenci? Da bi zagotovili čim bolj realističen pogled na stanje o uporabi umetne inteligence v evropskem oglaševalskem prostoru, IAB Europe, v sodelovanju z digitalnim medijskim podjetjem Xaxis, vabi k sodelovanju v raziskavi.

Umetna inteligenca v marketingu in oglaševanju

UMETNA INTELIGENCA
22. 3. 2018
Kljub številnim raziskavam in intervjujem z najbolj naprednimi podjetji, kot so Facebook, Baidu, IBM in AT&T, je trenutno stanje na področju umetne inteligence v marketingu in oglaševanju še zmeraj neznanka. Zato so se pri spletnem portalu www.techemergence.com odločili na enem mestu zbrati primere dobre prakse uporabe umetne inteligence.

Hitre prijave na Interact 2018 odprte do konca marca

DOGODKI
16. 3. 2018
Pri evropskem uradu za interaktivno komuniciranje IAB Europe so podaljšali hitre prijave za udeležbo na Interact 2018. Na ključni letni dogodek urada, ki bo 23. in 24. maja v Milanu, se z nižjo kotizacijo lahko prijavite vse do 31. marca 2018.

Kdo bodo WEBSI Spletni prvaki 2018

DOGODKI
15. 3. 2018
Tekmovanje slovenskih digitalnih Websi, ki se letos predstavlja s sloganom ''Povezujemo odličnost'', je odprlo svoja vrata in izziva snovalce odličnih digitalnih del, da z oddano prijavo preverijo konkurenčnost ter sodelujejo v tekmovanju za naziv WEBSI Spletnih prvakov 2018! Prijave so mogoče preko spletne strani www.websi.si vse do petka, 25. maja, zgodnje in cenejše pa do četrtka, 19. aprila. Več kot 70-članska strokovna in poslovna žirija bo pod vodstvom predsednice, mag. Tjaše Kolenc Filipčič, direktorice službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, izbrala najboljša dela znotraj 17 kategorij in podelila kar 25 nagrad.

DIMAQ izobraževanje - Štartamo 22. marca

DIMAQ izobraževanje
9. 3. 2018
Z izobraževanjem 4. DIMAQ generacije, štartamo 22. marca. Pregled 12 modulov digitalnega marketinga, v 6 delih, s 4 priznanimi strokovnjaki digitalnega marketinga. Pridruite se nam in postanite DIMAQ Strokovnjak digitalnega marketinga.

Kako slovensko bančništvo sledi digitalizaciji prebivalstva?

DIGITALIZACIJA
8. 3. 2018
V Sloveniji pametne telefone uporablja že 70 % prebivalstva in le ti samo še za 7 % zaostajajo za uporabo računalnikov. Želje in potrebe uporabnikov v bančništvu so močno zajadralo v digitalno obliko, med tem ko sta ponudba in delovanje spletnih ter mobilnih storitev večine slovenskih bank, po oceni podjetja E-laborat, še vedno preokorni in premalo sledita navadam uporabnikov.

7. DIGGIT bo 12. junija

DOGODKI
6. 3. 2018
DIGGIT bo 12. junija s kakovostnimi in aktualnim programom v Ljubljano privabil vse tiste, ki želijo o svojem delu in vlogi v digitalnem svetu razmišljati drugače, s pozitivnim pogledom na prihodnost. Odličen program obljublja Simona Kruhar Gaberšček, izvršna urednica revije Marketing magazin in programska direktorica 7. Diggita.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio