»Menim, da bi morala podjetja tekmovati z olimpijskim duhom«

OLIMPIJSKE IGRE
10. 2. 2018
Tako pravi kitajski poslovni magnat Jack Ma, ustanovitelj in izvršni predsednik visokotehnološkega konglomerata Alibaba. S predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja (IOC) Thomasom Bachom sta predstavila skupni načrt desetletnega partnerstva, v katerem bo Alibaba digitalizirala olimpijske igre z uporabo tehnologije v oblaku.

IAB Europe webinarji: izkoristite možnosti izobraževanja

IZOBRAŽEVANJE
7. 2. 2018
Vas zanima, kakšno je stanje na trgu evropskega digitalnega oglaševanja, status programatičnega oglaševanja, kako vzpostaviti zaupanje in pregled v digitalni oglaševalski verigi in katera so tista ključna področja, ki vplivajo na programatično oglaševanje, vključno z GDPR, dinamiko avkcije in preglednostjo ter zaupanjem.

Znani programi IAB Akademij 2018 - 6. marec na temo GDPR

IAB AKDEMIJA 2018
4. 2. 2018
Z organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov Zavod IAB Slovenija svojim članom in širše zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se bo v letošnjem letu odvila štirikrat.

IAB Tech Lab postavlja temelje na področju enotne terminologije

OGLAŠEVANJE
3. 2. 2018
David Smith, izvršni direktor oglaševalske agencije Mediasmith, v okviru delovne skupine IAB Tech Lab vodi projekt standardizacije jezika, ki ga na področju oglaševanja uporabljajo oglaševalci, oglaševalske agencije in založniki. Osnovna ideja projekta je enaka terminologija in definicije, ki bi vsem v oglaševalski industriji olajšal uporabo velikih nizov podatkov.

Vodenje Zavoda IAB Slovenija prevzema Zoran Savin

IAB Slovenija
1. 2. 2018
Svet Zavoda IAB Slovenija je na seji 19. januarja 2018, soglasno sprejel sklep o imenovanju novega direktorja Zavoda, Zorana Savina. Mandat novega direktorja prične teči s 1. februarjem 2018.

Na WEF 2018 tudi o družbenih omrežjih in umetni inteligenci

DOGODKI
27. 1. 2018
Na enem izmed najbolj prepoznavnih in najpomembnejših svetovih dogodkov – Svetovnem gospodarskem forumu (WEF), so svetovni voditelji, poslovneži in ekonomisti govorili tudi o družbenih omrežjih ter izobraževanju in umetni inteligenci.

INTERACT 2018 - »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

DOGODKI
26. 1. 2018
Pohitite s prijavami. Super Early Bird prijave se zaključijo 31. januarja.

Po Facebooku spremembe pri prikazovanju vsebin uvaja tudi YouTube

DRUŽBENA OMREŽJA
19. 1. 2018
Facebook na novičarski zid uporabnikov ne bo več umeščal oglaševanih vsebin kot doslej, prednost bodo imele vsebine, ki jih ustvarjajo in delijo uporabniki. Oglaševalci bodo imeli stransko vlogo. Nove, »prijazne« smernice pa uvaja tudi YouTube.

Trgovina v letu 2017 prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih

OGLAŠEVANJE
17. 1. 2018
iPROM v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval 38 odstotkov več oglasov kot v letu 2016.

Pridružite se novi DIMAQ generaciji strokovnjakov digitalnega marketinga 2018!

IZOBRAŽEVANJE
12. 1. 2018
Postanite DIMAQ Strokovnjak digitalnega marketinga tudi vi in se nam pridružite na izobraževanju, od 25.01. do 27.01. ter od 01.02. do 03.02. 2018. Prijave že odprte!
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio