07. DIGGIT: Od renesanse in digitalne inteligence do personalizacije in tehnologije blockchain

DOGODKI
25. 5. 2018
Tako kot deluje digitalni svet bo potekal tudi osrednji program prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, brez počitka, z nenehnimi novimi izzivi in preizkušnjami. V desetih etapah se bo zvrstilo trideset govorcev, ki bodo udeležence seznanili s tem, kako smiselno uporabljati blockchain tehnologijo in kako se soočiti z novimi poslovnimi pristopi, kaj bo v poslovnem svetu koristnega (ali nekoristnega) prinesla digitalna inteligenca in kakšni so digitalni izzivi letošnjega leta. Govora bo tudi o vplivnostnem marketingu in pomembnih digitalnih inovacijah v letu 2017, predvsem pa o tem, kaj nam bo digitalno prineslo dobrega – ali smo priča renesansi človeške vrste?

25. maja se zaključujejo WEBSI prijave

DOGODKI
22. 5. 2018
Odlične digitalne projekte oziroma njihove snovalce še do konca tega tedna čaka priložnost osvojitve naziva WEBSI Spletni prvak 2018! Največje slovensko tekmovanje digitalnih odličnosti se približuje zaključevanju zbiranja prijav in začetku procesa žiriranja. 75-članska strokovna in poslovna žirija bo izbrala kar 25 zmagovalcev, ki bodo znani na WEBSI dnevu, 14. septembra 2018.

Člani IAB Slovenija ugodneje na DIGGIT in Netfork Akademijo

UGODNOSTI ZA ČLANE IAB SLO
19. 5. 2018
Člani IAB Slovenija lahko koristijo številne ugodnosti, med njimi so tudi dodatni popusti na kotizacije na nekatere odmevnejše domače dogodke.

Kaj se na spletu zgodi v minuti

SPLET
18. 5. 2018
V vsakdanjem življenju se minuta ne zdi ravno veliko, toda ko gre za internet, se v eni minuti zgodi veliko več, kot bi si lahko zamislili. Pod infografiko sta se podpisala Lori Lewis in Chadd Callahan iz podjetja Cumulus Media in prikazuje aktivnosti, ki v 60 sekundah potekajo na različnih platformah. V primerjavi s preteklim letom je največji skok opaziti v času gledanja Netflixa.

Za velike kipce DIGGIT se poteguje 70 del

DOGODKI
9. 5. 2018
Na 07. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki bo 12. junija 2018 v ljubljanskem GH Union, bodo že petič podeljene nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Zanje se letos poteguje 70 prijavljenih del. Največ prijav so organizatorji zabeležili v kategoriji trgovina, največ del pa je prijavila agencija Mediodrom.

Bi lahko s tehnologijo blockchain zmanjšali stroške oglaševanja?

BLOCKCHAIN
4. 5. 2018
Industrija digitalnega trženja in medijev skrbno preučuje, ali lahko tehnologija blockchain pomaga pri reševanju nekaterih resnih izzivov s preglednostjo, goljufijami in zasebnostjo. V letošnjem letu se bodo strokovnjaki posvetili predvsem preizkušanju in učenju, ocenjujejo na portalu eMarketer.

IG objave vredne milijon dolarjev

DRUŽBENA OMREŽJA
4. 5. 2018
Po podatkih podjetja, ki se ukvarja z analitiko družbenih omrežij, D'Marie Analytics, so Instagram objave Kylie Jenner, ki nosijo oznako #sponsored ali #ad vredne več kot milijon ameriških dolarjev. Najmlajša članica družine Kardashian-Jenner tako prevzema vodstvo med najvplivnejšimi na družbenih omrežjih.

NETFORK 2018: nov program Akademije za poslovni internet

IZOBRAŽEVANJE
24. 4. 2018
Strokovno izobraževanje, ki skrbi za usposabljanje »Menedžerjev za digitalno poslovanje« je v primerjavi z lanskim letom spremenjeno in osveženo ter dodaja v obravnavo tematike, ki so v zadnjem letu postale nenadomestljiv del tudi na področju digitalnega marketinga. Tako se rednim področjem obravnave, pridružujejo predavanja na temo blockchain tehnologij, umetne inteligence, prognostičnih modelov, sodobnih potrošnikov in družbenega omrežja LinkedIn. Letošnja izvedba bo poskrbela tudi za malenkostno drugačno zasedbo predavateljev. NETFORK Akademiji se pridružuje kar 6 novih predavateljev, ki bodo pokrivali različna področja iz sveta »digitala«.

Več kot polovica Slovencev zabavno elektroniko kupuje prek spleta

RAZISKAVA
24. 4. 2018
Izsledki raziskave nakupne poti slovenskega potrošnika, ki sta jo izvedla iPROM in Valicon, so pokazali, da je pri izdelkih zabavne elektronike splet glavno orodje pri odločanju Slovencev o nakupu in da potrošniki v veliki večini za iskanje informacij o izdelkih uporabljajo pametne telefone, prek katerih se vse več nakupov tudi izvede. Pri kupcih zabavne elektronike je posebej učinkovito digitalno oglaševanje, saj je bilo kar 73 odstotkov potrošnikov pred nakupom izpostavljenih oglasom na digitalnih medijih.

Amazon Prime v 2017 dostavil več kot 5 milijard izdelkov

SPLETNA TRGOVINA
20. 4. 2018
Prvič v trinajstletni zgodovini plačljive storitve, ki jo ponuja Amazon, Amazon Prime, je izvršni direktor Jeff Bezos v letno pismo delničarjem, skupaj z drugimi statističnimi podatki o podjetju, vključil še podatke o članstvu. Slednji kažejo na absolutno prevlado podjetja v elektronskem poslovanju.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio