6 napovedi za digitalno oglaševanje v letu 2018

DIGITALNO OGLAŠEVANJE
11. 1. 2018
Pred nami je obdobje množične personalizacije, ki jo bogatijo oziroma omejujejo stroga pravila o varstvu osebnih podatkov, je prepričan kolumnist Guy Phillipson, ki je v noti svojega izhodišča za The Drum pripravil napovedi za digitalno oglaševanje v 2018.

Je prihodnost tiskanih medijev v integraciji AR

OBOGATENA RESNIČNOST
9. 1. 2018
V začetku januarja je prvič v zgodovini revije Time za vsebino poskrbel gostujoči odgovorni urednik. Hkrati je to prva številka, ki vključuje kar štiri aktivacije na področju obogatene resničnosti, katerih rdeča nit in ob enem osrednja tema številke je optimizem.

Google: 200 funtov za klik na oglas

OGLAŠEVANJE
5. 1. 2018
V Veliki Britaniji je vlada na Google naslovila pritožbo zaradi oglasov, ki ponujajo zdravljenje zasvojenosti. Z vsakim klikom na tovrsten oglas naj bi Google zaslužil 200 britanskih funtov. Tovrstno prakso so že prepovedali v ZDA.

IAB Europe: Kako zgraditi blagovno znamko za 21. stoletje

DOGODKI
1. 1. 2018
Katere blagovne znamke bodo uspele, katere preživele ali ugasnile? Strokovnjaki pravijo, da se dobro piše predvsem tistim prilagojenim, obogatenim s podatki, ki so osredotočene na potrošnike. Odgovor na vprašanje, kako zgraditi blagovno znamko za 21. stoletje, bo moč dobiti na letošnjem letnem srečanju voditeljev IAB, ki bo 11. do 13. februarja potekal v Kaliforniji.

Top 10 tvitov leta 2017

DRUŽBENA OMREŽJA
28. 12. 2017
Pri Twitterju sicer pravijo, da so povečali svojo bazo uporabnikov za 4 milijone, kljub temu pa je bilo zanje 2017 težko leto. Glede na rezultate prihodkov iz tretjega četrtletja so se skupni prihodki od oglaševanja zmanjšali za 8 odstotkov, in sicer na 503 milijone dolarjev, medtem ko so se skupni prihodki za tretje četrtletje znižali na 590 milijonov dolarjev, kar je za 4 odstotke manj kot v tretjem četrtletju leta 2016.

Najboljše kreativne kampanje preteklega leta

OGLAŠEVALSKE KAMPANJE
26. 12. 2017
V preteklem letu so pri portalu namenjenemu medijski in marketinški industriji The Drum prejeli številne ustvarjalne rešitve, ki so zapolnile vseh 52 tednov rubrike »Creative Works«, kjer se predstavljajo najboljša kreativna dela iz EMEA, ZDA in Azije.

Snapchat z obogateno resničnostjo

OBOGATENA RESNIČNOST
19. 12. 2017
Podjetje Snap je razvil samopostrežno platformo Lens Studio, ki bo ustvarjalcem in razvijalcem programske opreme ter sedmim tržnim partnerjem - Fishermen Labs, Haus, Avatar Labs, North Kingdom, Trigger Global, MediaMonks in VidMob – omogočila ustvarjanje oglasov v obogateni resničnosti (»Augmented Reality«).

Interact 2018: »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

DOGODKI
18. 12. 2017
Ključni letni dogodek IAB Europe – kongres Interact, bo 23. in 24. maja 2018 potekal v drugem najbolj naseljenem italijanskem mestu, v Milanu. Rdeča nit tokratnega kongresa, ki se bo zgodil v letu, ko bo GDPR postal resničnost tako za potrošnike kot tržnike, je »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

10 marketinških smernic za 2018

MARKETING
15. 12. 2017
December ne pomeni samo prazničnega vzdušja, če ne prej, se konec leta lotimo načrtov za naslednje leto. Tako osebnih, ko nove cilje začrtamo z novoletnimi zaobljubami, kot poslovnih. Pri slednjih so nam med drugim v pomoč trendi, zato smo zapisali, kakšni bi ti prihodnje leto naj bili na področju marketinga.

GDPR za začetnike

GDPR
12. 12. 2017
Splošna uredba Evropske unije o varstvu podatkov (GDPR) velja za najbolj obsežno in daljnosežno pobudo za varstvo podatkov v zadnjih 20 letih. Veljati naj bi začela sredi prihodnjega leta, za kršitelje pa so predvidene ogromne kazni. Za lažjo integracijo GDPR v poslovanje, je odvetnik Terry Taouss, ki ima dolgoletne izkušnje v industriji programske opreme za oglaševanje, pripravil priročnih s pregledom GDPR.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio