Apple zaposlenim ponudil zasebne zdravstvene klinike

APPLE
26. 2. 2018
Apple spomladi odpira skupino zdravstvenih klinik za svoje zaposlene in njihove družine. Napoved tako imenovanih »AC Wellness« centrov je potekala brez večjega pompa, z objavo spletnega mesta www.acwellness.com. So pa več pozornosti namenili najavi selitve v novo futuristično poslovno stavbo, ki so ji dali ime »Ring«. Tja se bo v nekaj mesecih preselilo okoli 15.000 zaposlenih.

Svež pogled in iskanje navdiha izven organizacije

DIGITALNI MARKETING
25. 2. 2018
»Če se res želite približati potrošnikom, morate ponovno premisliti o vsem, kar v svojem podjetju počnete,« je prepričan ameriški novinar, televizijski in radijski komentator, specializiran za tehnologijo, Dan Tynan. Za AdWeek je zbral 5 korakov za digitalno preoblikovanje marketinga, da bo bolj odzivno za potrebe strank.

Snapchat podvojil število serij

DRUŽBENA OMREŽJA
24. 2. 2018
Snapchat se je odločil podvojiti število lastnih video serij. Tako bi jih letos naj nastalo okoli 80, vključevale pa bi naj tudi prve vsebine z dodelanimi scenariji v nadaljevanjih, t.i. nadaljevanke. Pri tem bodo poleg obstoječih TV mrež k sodelovanju povabili še digitalne založnike kot sta skupina Nine Media, katere matična organizacija je Discovery Communications, in Condé Nast Entertainment, ki velja za vrhunskega ustvarjalca zabavnih vsebin tako na področju filma, televizije, digitalnih video vsebin, kot na področju družbene in virtualne resničnosti.

Google utrjuje svoj (oglaševalski) imperij

GOOGLE
21. 2. 2018
Vam je všeč brskanje po spletu, a Vas vedno znova (z)motijo oglasi, ki kar skočijo pred vas, še preden bi lahko prebrali tisto, kar vas res zanima? Google ponuja rešitev. Brskalnik Chrome bo namreč po novem blokiral vse spletne strani z nadležnimi oglasi, kot so samodejno predvajani videi ali celostranska pojavna okna.

Podaljšane prijave za nagrade MIXX Awards Europe in IAB Europe Research Awards

DOGODKI
16. 2. 2018
Pri IAB Europe so podaljšali rok za prijavo del za nagrade MIXX Awards Europe in IAB Europe. Novi rok za obe tekmovanji je petek, 2. marec. Zmagovalci oziroma prejemniki nagrad bodo razglašeni na Gala večerji na kongresu Interact, 23. maja, v Milanu.

Facebook, platforma »starcev«?

DRUŽBENA OMREŽJA
12. 2. 2018
Uporabljate Facebook? Potem zagotovo niste več najstnik. Raziskava, ki so jo opravili pri spletnem portalu eMarketer, je namreč pokazala, da Facebook v Veliki Britaniji izgublja mlade uporabnike, stare med 12 in 24 let. Med mladimi, starimi md 12 in 17 let, je uporaba padla za 8 odstotkov, v starostni skupini med 18 in 24 let pa za 5 odstotkov od zadnje raziskave.

»Menim, da bi morala podjetja tekmovati z olimpijskim duhom«

OLIMPIJSKE IGRE
10. 2. 2018
Tako pravi kitajski poslovni magnat Jack Ma, ustanovitelj in izvršni predsednik visokotehnološkega konglomerata Alibaba. S predsednikom Mednarodnega olimpijskega komiteja (IOC) Thomasom Bachom sta predstavila skupni načrt desetletnega partnerstva, v katerem bo Alibaba digitalizirala olimpijske igre z uporabo tehnologije v oblaku.

IAB Europe webinarji: izkoristite možnosti izobraževanja

IZOBRAŽEVANJE
7. 2. 2018
Vas zanima, kakšno je stanje na trgu evropskega digitalnega oglaševanja, status programatičnega oglaševanja, kako vzpostaviti zaupanje in pregled v digitalni oglaševalski verigi in katera so tista ključna področja, ki vplivajo na programatično oglaševanje, vključno z GDPR, dinamiko avkcije in preglednostjo ter zaupanjem.

Znani programi IAB Akademij 2018 - 6. marec na temo GDPR

IAB AKDEMIJA 2018
4. 2. 2018
Z organizacijo izobraževalno-povezovalnih dogodkov Zavod IAB Slovenija svojim članom in širše zagotavlja nova digitalna znanja ter jih med seboj povezuje. Tak dogodek je zagotovo IAB Akademija, ki se bo v letošnjem letu odvila štirikrat.

IAB Tech Lab postavlja temelje na področju enotne terminologije

OGLAŠEVANJE
3. 2. 2018
David Smith, izvršni direktor oglaševalske agencije Mediasmith, v okviru delovne skupine IAB Tech Lab vodi projekt standardizacije jezika, ki ga na področju oglaševanja uporabljajo oglaševalci, oglaševalske agencije in založniki. Osnovna ideja projekta je enaka terminologija in definicije, ki bi vsem v oglaševalski industriji olajšal uporabo velikih nizov podatkov.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio