Agenciji 101 in ENKI po tri nagrade diggit

DOGODKI
12. 6. 2018
Po programskem delu 07. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT je bilo na peti slavnostni podelitvi nagrad za presežke v slovenskem digitalnem prostoru podeljenih 12 zlatih in 2 veliki nagradi diggit. Največ nagrad med prijavitelji, kar tri zlate, je prejela agencija ENKI. Enako število nagrad, od tega dve zlati in veliko, je domov odnesla Agencija 101. Strokovna žirija je poleg tega s posebno omembo nagradila še dva dodatna projekta, organizatorja TSmedia in Marketing magazin pa sta prvič podelila priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji.

Od neumnih načinov smrti do neumnih načinov onesnaževanja oceanov

GAMING
8. 6. 2018
Večkrat nagrajena animirana kampanja »Neumni načini smrti« (»Dumb Ways to Die«), ki jo je za naročnika Metro Trains leta 2013 ustvarila agencija McCann, Melbourne, je doživela svojo novo različico »Dumb Ways to Kill Oceans«. Medtem ko je bila prva akcija namenjena zmanjšanju prometnih nesreč na Melbournski podzemni železnici, se nova osredotoča na problematiko vse večjega onesnaževanja oceanov.

IAB Europe Webinar: Digitalno video oglaševanje

WEBINAR
8. 6. 2018
IAB Europe pripravlja Webinar, ki bo poglobljeno naslovil izsledke poročila "Attitudes to Digital Video Advertising", vključno s trenutnim stanjem digitalnega video oglaševanja, in ključnimi gonilniki rasti.

IAB Pogovor z Mitjo Tuškejem o naprednem ciljanju v digitalni dobi

IAB Pogovori
8. 6. 2018
Zavod IAB Slovenija je začel s serijo zanimivih pogovorov, na temo digitalnih trendov in novosti iz področja marketinga in novih tehnologij. IAB Pogovori z nekaterimi člani zavoda, razkrivajo zanimive teme in aktualne probleme digitalne dobe.

Evropski digitalni trg v letu 2017 zrastel za 13,2 %

IAB EUROPE ADEX 2017
7. 6. 2018
Evropski trg digitalnega oglaševanja se je podvojil v zadnjih 5 letih. Tako je bil v lanskem letu vreden 48 milijona evrov, v primerjavi z letom 2012, ko je bila vrednost 24,8 milijona evrov.

Blagovne znamke komuniciranje preusmerjajo na lastne kanale

KOMUNICIRANJE
5. 6. 2018
Razumevanje nakupne poti potrošnikov še zmeraj predstavlja velik izziv za tržnike, ki jim želijo vedno bolj olajšati potrošnjo na način, da potrošniki prav v njihovi spletni trgovini pustijo čim več evrov, pri tem pa doživijo prijetno izkušnjo. Pri tem blagovne znamke veliko časa namenijo komuniciranju s potrošnik, ki si interakcije želijo preko vedno številčnejših komunikacijskih kanalov.

Alibaba s 100 milijardami investicijskih vložkov v pametno logistiko

SPLETNA TRGOVINA
4. 6. 2018
Alibaba se pripravlja na naslednji val e-poslovanja s 100 milijardami investicijskih vložkov v pametno logistiko. Omrežje pametne logistike, ki ga bo vodila hčerinska družba Cainiao Network, je namenjena izboljšanju doseganja in učinkovitosti dostave ter zniževanju stroškov logistike tega e-trgovinskega velikana, ki dnevno za carinjenje upravlja z enim milijonom B2C paketov.

Viberate prireja prvi kreativni V-Hackathon

V-Hackathon
1. 6. 2018
Prvi kreativni V-Hackathon, ki se bo dogajal od sobote 16. junija do nedelje 17. junija, vabi k sodelovanju vse kreativne ume. Viberate namreš išče zanimive ideje za novo mobilno aplikacijo.

Med najstniki uporaba Facebooka pada

DRUŽBENA OMREŽJA
28. 5. 2018
Najstniki vse bolj opuščajo uporabo družbenega omrežja Facebook in se raje odločajo za druge družabne platforme kot sta Snapchat in Instagram. Tako ugotavlja raziskava, ki so jo opravili v raziskovalnem centru Pew Research Center.

07. DIGGIT: Od renesanse in digitalne inteligence do personalizacije in tehnologije blockchain

DOGODKI
25. 5. 2018
Tako kot deluje digitalni svet bo potekal tudi osrednji program prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, brez počitka, z nenehnimi novimi izzivi in preizkušnjami. V desetih etapah se bo zvrstilo trideset govorcev, ki bodo udeležence seznanili s tem, kako smiselno uporabljati blockchain tehnologijo in kako se soočiti z novimi poslovnimi pristopi, kaj bo v poslovnem svetu koristnega (ali nekoristnega) prinesla digitalna inteligenca in kakšni so digitalni izzivi letošnjega leta. Govora bo tudi o vplivnostnem marketingu in pomembnih digitalnih inovacijah v letu 2017, predvsem pa o tem, kaj nam bo digitalno prineslo dobrega – ali smo priča renesansi človeške vrste?
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio