Vodenje Zavoda IAB Slovenija prevzema Zoran Savin

IAB Slovenija
1. 2. 2018
Svet Zavoda IAB Slovenija je na seji 19. januarja 2018, soglasno sprejel sklep o imenovanju novega direktorja Zavoda, Zorana Savina. Mandat novega direktorja prične teči s 1. februarjem 2018.

Na WEF 2018 tudi o družbenih omrežjih in umetni inteligenci

DOGODKI
27. 1. 2018
Na enem izmed najbolj prepoznavnih in najpomembnejših svetovih dogodkov – Svetovnem gospodarskem forumu (WEF), so svetovni voditelji, poslovneži in ekonomisti govorili tudi o družbenih omrežjih ter izobraževanju in umetni inteligenci.

INTERACT 2018 - »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

DOGODKI
26. 1. 2018
Pohitite s prijavami. Super Early Bird prijave se zaključijo 31. januarja.

Po Facebooku spremembe pri prikazovanju vsebin uvaja tudi YouTube

DRUŽBENA OMREŽJA
19. 1. 2018
Facebook na novičarski zid uporabnikov ne bo več umeščal oglaševanih vsebin kot doslej, prednost bodo imele vsebine, ki jih ustvarjajo in delijo uporabniki. Oglaševalci bodo imeli stransko vlogo. Nove, »prijazne« smernice pa uvaja tudi YouTube.

Trgovina v letu 2017 prehitela avtomobilizem z največ prikazanimi oglasi v digitalnih medijih

OGLAŠEVANJE
17. 1. 2018
iPROM v preteklem letu slovenskim uporabnikom digitalnih medijev posredoval 38 odstotkov več oglasov kot v letu 2016.

Pridružite se novi DIMAQ generaciji strokovnjakov digitalnega marketinga 2018!

IZOBRAŽEVANJE
12. 1. 2018
Postanite DIMAQ Strokovnjak digitalnega marketinga tudi vi in se nam pridružite na izobraževanju, od 25.01. do 27.01. ter od 01.02. do 03.02. 2018. Prijave že odprte!

6 napovedi za digitalno oglaševanje v letu 2018

DIGITALNO OGLAŠEVANJE
11. 1. 2018
Pred nami je obdobje množične personalizacije, ki jo bogatijo oziroma omejujejo stroga pravila o varstvu osebnih podatkov, je prepričan kolumnist Guy Phillipson, ki je v noti svojega izhodišča za The Drum pripravil napovedi za digitalno oglaševanje v 2018.

Je prihodnost tiskanih medijev v integraciji AR

OBOGATENA RESNIČNOST
9. 1. 2018
V začetku januarja je prvič v zgodovini revije Time za vsebino poskrbel gostujoči odgovorni urednik. Hkrati je to prva številka, ki vključuje kar štiri aktivacije na področju obogatene resničnosti, katerih rdeča nit in ob enem osrednja tema številke je optimizem.

Google: 200 funtov za klik na oglas

OGLAŠEVANJE
5. 1. 2018
V Veliki Britaniji je vlada na Google naslovila pritožbo zaradi oglasov, ki ponujajo zdravljenje zasvojenosti. Z vsakim klikom na tovrsten oglas naj bi Google zaslužil 200 britanskih funtov. Tovrstno prakso so že prepovedali v ZDA.

IAB Europe: Kako zgraditi blagovno znamko za 21. stoletje

DOGODKI
1. 1. 2018
Katere blagovne znamke bodo uspele, katere preživele ali ugasnile? Strokovnjaki pravijo, da se dobro piše predvsem tistim prilagojenim, obogatenim s podatki, ki so osredotočene na potrošnike. Odgovor na vprašanje, kako zgraditi blagovno znamko za 21. stoletje, bo moč dobiti na letošnjem letnem srečanju voditeljev IAB, ki bo 11. do 13. februarja potekal v Kaliforniji.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio