Snapchat z obogateno resničnostjo

OBOGATENA RESNIČNOST
19. 12. 2017
Podjetje Snap je razvil samopostrežno platformo Lens Studio, ki bo ustvarjalcem in razvijalcem programske opreme ter sedmim tržnim partnerjem - Fishermen Labs, Haus, Avatar Labs, North Kingdom, Trigger Global, MediaMonks in VidMob – omogočila ustvarjanje oglasov v obogateni resničnosti (»Augmented Reality«).

Interact 2018: »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

DOGODKI
18. 12. 2017
Ključni letni dogodek IAB Europe – kongres Interact, bo 23. in 24. maja 2018 potekal v drugem najbolj naseljenem italijanskem mestu, v Milanu. Rdeča nit tokratnega kongresa, ki se bo zgodil v letu, ko bo GDPR postal resničnost tako za potrošnike kot tržnike, je »Disrupt. Adapt. Reinvent.«

10 marketinških smernic za 2018

MARKETING
15. 12. 2017
December ne pomeni samo prazničnega vzdušja, če ne prej, se konec leta lotimo načrtov za naslednje leto. Tako osebnih, ko nove cilje začrtamo z novoletnimi zaobljubami, kot poslovnih. Pri slednjih so nam med drugim v pomoč trendi, zato smo zapisali, kakšni bi ti prihodnje leto naj bili na področju marketinga.

GDPR za začetnike

GDPR
12. 12. 2017
Splošna uredba Evropske unije o varstvu podatkov (GDPR) velja za najbolj obsežno in daljnosežno pobudo za varstvo podatkov v zadnjih 20 letih. Veljati naj bi začela sredi prihodnjega leta, za kršitelje pa so predvidene ogromne kazni. Za lažjo integracijo GDPR v poslovanje, je odvetnik Terry Taouss, ki ima dolgoletne izkušnje v industriji programske opreme za oglaševanje, pripravil priročnih s pregledom GDPR.

7 razlik med milenijci in generacijo Z

ZANIMIVOSTI
9. 12. 2017
Se sprašujete, kdo sploh je generacija Z? Vanjo spadajo vsi, rojeni leta 1995 in kasneje, dejansko so generacija, ki je nasledila milenijce. V ZDA je takšnih okoli 26 odstotkov in ameriškemu gospodarstvu prispevajo okoli 44 milijard dolarjev. Do leta 2020 bo generacija Z predstavljala eno tretjino prebivalstva, zato jim je smiselno nameniti veliko pozornosti, so prepričani pri Huffington Post-u.

Kako pogosto potrošniki namenoma kliknejo na mobilni oglas

MOBILNO OGLAŠEVANJE
3. 12. 2017
Pri platformi za mobilno poslovanje Button in podjetju, ki se ukvarja z mobilnimi aplikacijami App Annie, so se lotili raziskave mobilnih oglasov. Zanimalo jih je, kako pogosto potrošniki z zanimanjem kliknejo na mobilni oglas. Rezultati ne presenečajo. Kažejo namreč, da mobilni oglasi med potrošniki niso priljubljeni.

Nagrajenci DIMAQ kviza

KVIZ
3. 12. 2017
Znani so nagrajenci DIMAQ kviza, ki prejmejo 20 % popust na prijavo na DIMAQ izobraževanje – Priprava na DIMAQ strokovni izpit, s pričetkom januarja 2018.

IAB Forum Mediteran 2017 – prvi mediteranski forum

IAB FORUM
30. 11. 2017
V okviru IAB Forum Italy 2017, se je letos prvič odvil mediteranski forum, s ciljem povezati države članice IAB iz Južne Evrope.

S prazniki pridejo tudi praznični oglasi

OGLAŠEVANJE
28. 11. 2017
Ste že praznično razpoloženi? Ali o božično novoletnih praznikih še niti slučajno niste imeli časa razmišljati? Če ne potrošniki, so na obdobje, ko smo v denarnico pripravljeni seči globlje, dobro pripravljene blagovne znamke, ki nas tudi letos nagovarjajo s posebej čutnimi zgodbami. Za vas smo pripravili izbor desetih.

TV: od digitalne do tradicionalne in nazaj

TELEVIZIJA
28. 11. 2017
Novi podatki raziskovalnega podjetja Hub Entertainment Research kažejo, da so navade gledanja televizije na prelomni točki. Raziskava »Conquering Content« kaže, da 52 odstotkov ameriških gledalcev televizije svojo priljubljeno oddajo spremlja preko digitalnega vira, kot na primer Netflix (29 %).
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio