7 razlik med milenijci in generacijo Z

ZANIMIVOSTI
9. 12. 2017
Se sprašujete, kdo sploh je generacija Z? Vanjo spadajo vsi, rojeni leta 1995 in kasneje, dejansko so generacija, ki je nasledila milenijce. V ZDA je takšnih okoli 26 odstotkov in ameriškemu gospodarstvu prispevajo okoli 44 milijard dolarjev. Do leta 2020 bo generacija Z predstavljala eno tretjino prebivalstva, zato jim je smiselno nameniti veliko pozornosti, so prepričani pri Huffington Post-u.

Kako pogosto potrošniki namenoma kliknejo na mobilni oglas

MOBILNO OGLAŠEVANJE
3. 12. 2017
Pri platformi za mobilno poslovanje Button in podjetju, ki se ukvarja z mobilnimi aplikacijami App Annie, so se lotili raziskave mobilnih oglasov. Zanimalo jih je, kako pogosto potrošniki z zanimanjem kliknejo na mobilni oglas. Rezultati ne presenečajo. Kažejo namreč, da mobilni oglasi med potrošniki niso priljubljeni.

Nagrajenci DIMAQ kviza

KVIZ
3. 12. 2017
Znani so nagrajenci DIMAQ kviza, ki prejmejo 20 % popust na prijavo na DIMAQ izobraževanje – Priprava na DIMAQ strokovni izpit, s pričetkom januarja 2018.

IAB Forum Mediteran 2017 – prvi mediteranski forum

IAB FORUM
30. 11. 2017
V okviru IAB Forum Italy 2017, se je letos prvič odvil mediteranski forum, s ciljem povezati države članice IAB iz Južne Evrope.

S prazniki pridejo tudi praznični oglasi

OGLAŠEVANJE
28. 11. 2017
Ste že praznično razpoloženi? Ali o božično novoletnih praznikih še niti slučajno niste imeli časa razmišljati? Če ne potrošniki, so na obdobje, ko smo v denarnico pripravljeni seči globlje, dobro pripravljene blagovne znamke, ki nas tudi letos nagovarjajo s posebej čutnimi zgodbami. Za vas smo pripravili izbor desetih.

TV: od digitalne do tradicionalne in nazaj

TELEVIZIJA
28. 11. 2017
Novi podatki raziskovalnega podjetja Hub Entertainment Research kažejo, da so navade gledanja televizije na prelomni točki. Raziskava »Conquering Content« kaže, da 52 odstotkov ameriških gledalcev televizije svojo priljubljeno oddajo spremlja preko digitalnega vira, kot na primer Netflix (29 %).

Kaj umetna inteligenca pomeni za marketing

UMETNA INTELIGENCA
26. 11. 2017
Umetna inteligenca že nekaj časa buri duhove, tako med analitiki, novinarji in velikimi umi, kot sleherniki, ki se sprašujejo, kako jih bodo roboti nadomestili na delovnih mestih. Skrb je po mnenju CBInsights upravičena, saj bi naj umetna inteligenca v naslednjih 5 do 10 letih prevzela okoli 10 milijonov delovnih mest. Nekaj otipljivih primerov, kako bo AI vplivala na vsakodnevno delo v marketingu, ponuja Gareth Davies, ustanovitelj in izvršni direktor družbe Adbrain.

Kako je in še bo tehnologija spremenila svet marketinga in medijev

DOGODKI
25. 11. 2017
V Portorožu se je končala 19. konferenca medijskih trendov SEMPL, kjer so mednarodni govorci največ pozornosti namenili spremembam, ki jih razvoj tehnologije z umetno inteligenco na čelu vnaša v medijsko-komunikacijsko panogo.

DIMAQ delavnica na konferenci SEMPL

Delavnica
21. 11. 2017
DIMAQ program se bo na letošnji 19. konferenci SEMPL predstavil na posebni delavnici.

10 digitalnih marketinških smernic za leto 2018

MARKETING
20. 11. 2017
Se sprašujete, kako v vaše podjetje integrirati digitalno tehnologijo in s tem izboljšati vaše aktivnosti na področju digitalnega marketinga. Dave Chaffer, ustanovitelj podjetja za digitalni marketing Smart Insights in avtor 5 najbolj prodajanih knjig na področju digitalnega marketinga, je napovedal nekaj digitalnih marketinških trendov za leto 2018.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio