Kaj umetna inteligenca pomeni za marketing

UMETNA INTELIGENCA
26. 11. 2017
Umetna inteligenca že nekaj časa buri duhove, tako med analitiki, novinarji in velikimi umi, kot sleherniki, ki se sprašujejo, kako jih bodo roboti nadomestili na delovnih mestih. Skrb je po mnenju CBInsights upravičena, saj bi naj umetna inteligenca v naslednjih 5 do 10 letih prevzela okoli 10 milijonov delovnih mest. Nekaj otipljivih primerov, kako bo AI vplivala na vsakodnevno delo v marketingu, ponuja Gareth Davies, ustanovitelj in izvršni direktor družbe Adbrain.

Kako je in še bo tehnologija spremenila svet marketinga in medijev

DOGODKI
25. 11. 2017
V Portorožu se je končala 19. konferenca medijskih trendov SEMPL, kjer so mednarodni govorci največ pozornosti namenili spremembam, ki jih razvoj tehnologije z umetno inteligenco na čelu vnaša v medijsko-komunikacijsko panogo.

DIMAQ delavnica na konferenci SEMPL

Delavnica
21. 11. 2017
DIMAQ program se bo na letošnji 19. konferenci SEMPL predstavil na posebni delavnici.

10 digitalnih marketinških smernic za leto 2018

MARKETING
20. 11. 2017
Se sprašujete, kako v vaše podjetje integrirati digitalno tehnologijo in s tem izboljšati vaše aktivnosti na področju digitalnega marketinga. Dave Chaffer, ustanovitelj podjetja za digitalni marketing Smart Insights in avtor 5 najbolj prodajanih knjig na področju digitalnega marketinga, je napovedal nekaj digitalnih marketinških trendov za leto 2018.

Uporabljate mobilno banko

BANČNIŠTVO
16. 11. 2017
Podatki podjetja za upravljanje s tržnimi izkušnjami Market Force Information kažejo, da zanimanje in prenos aplikacij za mobilno bančništvo vztrajno narašča. Avgustovska raziskava, ki so jo izvedli med ameriškimi uporabnik interneta je pokazala, da si je aplikacijo mobilne banke preneslo skoraj 80 odstotkov anketirancev.

Amazon še zmeraj najugodnejši

TRGOVINA
15. 11. 2017
Pri primerjavi cen identičnih izdelkov, ki jih imajo na zalogi v trgovinah Amazon, Walmart, Target, Jet.com in nekaj ostalih specialističnih trgovin, so pri analitičnem podjetju Profitero ugotovili, da Amazon ponuja izdelke v povprečju po 11 odstotkov nižjih cenah kot konkurenčne trgovine.

Lidl že drugič vabi na inovativni vikend heckatlon

13. 11. 2017
Zgrabi priložnost! Ni še prepozno, da izkusiš enkraten vikend poln energije in inovacij. Rok za prijavo je podaljšan do četrtka, 16. 11. do 12.00 ure!

Video bolj priljubljen od spletnih pasic

OGLAŠEVANJE
8. 11. 2017
Mobilno oglaševanje predstavlja kar 43 odstotkov kolača investicij v digitalno oglaševanje, kaže zadnje poročilo IAB Europe »Digital Adspend report«. Medletna rast v mobilno oglaševanje znaša 38 odstotkov in predstavlja kar 57 odstotkov investicij v prikazno oglaševanje.

Pripravite svoje podjetje na spreminjajoče se razmere varstva podatkov v EU

IAB EUROPE
7. 11. 2017
Delovna skupina IAB Europe je pod vodstvom napredne Evropske tehnološke platforme Improve Digital pripravila vodnik k splošni uredbi o varstvu podatkov. GDPR (»General Data Protection Regulation«) Compliance Primer je spreminjajoč dokument, na katerega vpliva razvoj javnih organov in delovne skupine za izvajanje splošne uredbe o varstvu podatkov v okviru IAB Europe.

Milenijci najraje komunicirajo digitalno

DIGITALNO
5. 11. 2017
V ZDA in Veliki Britaniji skoraj tri četrtine uporabnikov interneta raje komunicira digitalno – preko elektronske pošte, kratkih sporočil ali družbenih omrežjih – kot osebno. Tako kaže raziskava ponudnika mobilnih in spletnih rešitev LivePerson, ki so jo izpeljali s pomočjo več kot 4.000 uporabniki interneta, starih med 18 in 34 let, in sicer v Avstraliji, Nemčiji, Franciji, na Japonskem, v Veliki Britaniji in ZDA.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio