Uporabljate mobilno banko

BANČNIŠTVO
16. 11. 2017
Podatki podjetja za upravljanje s tržnimi izkušnjami Market Force Information kažejo, da zanimanje in prenos aplikacij za mobilno bančništvo vztrajno narašča. Avgustovska raziskava, ki so jo izvedli med ameriškimi uporabnik interneta je pokazala, da si je aplikacijo mobilne banke preneslo skoraj 80 odstotkov anketirancev.

Amazon še zmeraj najugodnejši

TRGOVINA
15. 11. 2017
Pri primerjavi cen identičnih izdelkov, ki jih imajo na zalogi v trgovinah Amazon, Walmart, Target, Jet.com in nekaj ostalih specialističnih trgovin, so pri analitičnem podjetju Profitero ugotovili, da Amazon ponuja izdelke v povprečju po 11 odstotkov nižjih cenah kot konkurenčne trgovine.

Lidl že drugič vabi na inovativni vikend heckatlon

13. 11. 2017
Zgrabi priložnost! Ni še prepozno, da izkusiš enkraten vikend poln energije in inovacij. Rok za prijavo je podaljšan do četrtka, 16. 11. do 12.00 ure!

Video bolj priljubljen od spletnih pasic

OGLAŠEVANJE
8. 11. 2017
Mobilno oglaševanje predstavlja kar 43 odstotkov kolača investicij v digitalno oglaševanje, kaže zadnje poročilo IAB Europe »Digital Adspend report«. Medletna rast v mobilno oglaševanje znaša 38 odstotkov in predstavlja kar 57 odstotkov investicij v prikazno oglaševanje.

Pripravite svoje podjetje na spreminjajoče se razmere varstva podatkov v EU

IAB EUROPE
7. 11. 2017
Delovna skupina IAB Europe je pod vodstvom napredne Evropske tehnološke platforme Improve Digital pripravila vodnik k splošni uredbi o varstvu podatkov. GDPR (»General Data Protection Regulation«) Compliance Primer je spreminjajoč dokument, na katerega vpliva razvoj javnih organov in delovne skupine za izvajanje splošne uredbe o varstvu podatkov v okviru IAB Europe.

Milenijci najraje komunicirajo digitalno

DIGITALNO
5. 11. 2017
V ZDA in Veliki Britaniji skoraj tri četrtine uporabnikov interneta raje komunicira digitalno – preko elektronske pošte, kratkih sporočil ali družbenih omrežjih – kot osebno. Tako kaže raziskava ponudnika mobilnih in spletnih rešitev LivePerson, ki so jo izpeljali s pomočjo več kot 4.000 uporabniki interneta, starih med 18 in 34 let, in sicer v Avstraliji, Nemčiji, Franciji, na Japonskem, v Veliki Britaniji in ZDA.

IAB Europe raziskava - Kaj poganja online video oglaševanje?

RAZISKAVA
3. 11. 2017
Online video oglaševanje doživlja močno rast – investicije v tovrstno oglaševanje so zrasle za več kot 20 %, medtem ko so investicije v programatični zakup video oglaševanja, zrasle za več kot 150 % v letu 2016.

Tudi Slovenci do interneta dostopamo preko več naprav

SPLET
29. 10. 2017
Nova globalna študija Connected Consumer Study 2017, ki jo je za Google izpeljalo podjetje Kantar TNS, kaže, da 78 odstotkov Slovencev redno uporablja internet za osebne namene in pri tem najpogosteje uporabljajo računalnik in mobilni telefon.

Sophia, prva robotka z državljanstvom

ROBOTIKA
29. 10. 2017
Saudova Arabija je prva država, ki je državljanstvo dodelila robotu, pravzaprav humanoidni robotki Sophiji, ki so jo ustvarili pri ameriškem podjetju Hanson Robotics.

Varnost blagovnih znamk in transparentnost medijev

OGLAŠEVANJE
20. 10. 2017
Zadnji dve leti sta transparentnost medijev in varnost blagovnih znamk vroči temi. Z novimi platformami in novimi digitalnimi tehnologijami so oglaševalci pridobili večji doseg preko cenejših medijev ter boljše možnosti targetiranja. S porastom programatičnega zakupa, pa je situacija na tem področju postala kritična. Po podatkih poročila IAB Europe za leto 2016, je trg programatičnega display oglaševanja v Evropi zabeležil 42,7 % rast ter dosegel 8,1 milijarde EUR v letu 2016.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio