IAB Europe raziskava - Kaj poganja online video oglaševanje?

RAZISKAVA
3. 11. 2017
Online video oglaševanje doživlja močno rast – investicije v tovrstno oglaševanje so zrasle za več kot 20 %, medtem ko so investicije v programatični zakup video oglaševanja, zrasle za več kot 150 % v letu 2016.

Tudi Slovenci do interneta dostopamo preko več naprav

SPLET
29. 10. 2017
Nova globalna študija Connected Consumer Study 2017, ki jo je za Google izpeljalo podjetje Kantar TNS, kaže, da 78 odstotkov Slovencev redno uporablja internet za osebne namene in pri tem najpogosteje uporabljajo računalnik in mobilni telefon.

Sophia, prva robotka z državljanstvom

ROBOTIKA
29. 10. 2017
Saudova Arabija je prva država, ki je državljanstvo dodelila robotu, pravzaprav humanoidni robotki Sophiji, ki so jo ustvarili pri ameriškem podjetju Hanson Robotics.

Varnost blagovnih znamk in transparentnost medijev

OGLAŠEVANJE
20. 10. 2017
Zadnji dve leti sta transparentnost medijev in varnost blagovnih znamk vroči temi. Z novimi platformami in novimi digitalnimi tehnologijami so oglaševalci pridobili večji doseg preko cenejših medijev ter boljše možnosti targetiranja. S porastom programatičnega zakupa, pa je situacija na tem področju postala kritična. Po podatkih poročila IAB Europe za leto 2016, je trg programatičnega display oglaševanja v Evropi zabeležil 42,7 % rast ter dosegel 8,1 milijarde EUR v letu 2016.

Facebook z nakupom »TBH« v lov za mlajšimi uporabniki

DRUŽBENA OMREŽJA
17. 10. 2017
Pri Facebooku so se odločili za nakup aplikacije TBH (»To Be Honest«), namenjene otrokom in najstnikom. THB omogoča pošiljanje anonimnih in v naprej preverjenih komplimentov in pozitivnih sporočil. Facebook je zanjo odštel 100 milijonov dolarjev.

Blogerji največ zaslužijo z oglaševanjem

SPLET
14. 10. 2017
Ameriško medijsko podjetje Social Media Examiner se je prvič lotilo raziskave »Creator Monetization Report 2017«, v katero so vključili številne ustvarjalce podcastov, blogov in video vsebin. Zanimalo jih je, kako si z njimi služijo kruh.

Kitajska bo povečala vlaganja v izboljšanje kakovosti

DOGODKI
13. 10. 2017
Kako se bo Evropa odzvala na odločitev Kitajske, da poveča vlaganja v izboljšanje kakovosti, je bil eden izmed osrednjih izzivov, izpostavljenih na 61. mednarodnem EOQ kongresu, ki ga je soorganiziralo Slovensko združenje za kakovost in odličnost. Med vidnejšimi predavatelji je bila predsednica uprave Gree gospa Dong Mingzhu, najvplivnejša kitajska managerka po letošnjem izboru revije Forbes, kjer so jo poimenovali kar 'kitajska železna lady'. Izpostavila je, da se želi Kitajska jasno odmakniti od zaznave potrošnikov, da so kitajski izdelki poceni in nekakovostni.

Potrošniki kupujejo manj, vendar bolj pogosto

TRGOVINA
10. 10. 2017
Potrošniki pri nakupu blaga široke potrošnje kupujejo manj, vendar se po nakupih odpravijo bolj pogosto. Vzorec velja tako za spletne nakupe kot tiste, opravljene v trgovinah, kažejo podatki globalnega raziskovalnega podjetja Nielsen.

6 korakov do učinkovitega video oglaševanja

VIDEO
7. 10. 2017
Get Interactive je v letošnjem poletju zbral vse relevantne informacije in razkril skrivnosti uspešnega video oglaševanja v Vodiču po video oglaševanju, ki med drugim vključuje tudi šest korakov do učinkovitega video oglaševanja.

Vplivneži z vse več kršitvami pri komuniciranju na družbenih omrežjih

MARKETING
4. 10. 2017
V zadnjih štirih letih se pojavlja vse več pritožb na objave t.i. vplivnežev, ki na družbenih omrežjih sodelovanja z blagovnimi znamkami ne komunicirajo transparentno. Lani je bilo zabeleženih kar 1.824 pritožb na vsebine, objavljene predvsem na družbenih omrežjih Facebook, Twitter in Instagram, kar je kar 192 odstotkov več kot leta 2012.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio