Trendi nakupovanja na spletu

Shopper's Mind
30. 1. 2019
V letu 2019 lahko pričakujemo velike spremembe, inovativnost, transformativnost in nadaljnjo rast ecommerce industrije.

Konferenca INTERACT 2019 prihaja v Varšavo

IAB Europe
25. 1. 2019
13. zaporedna Interact konferenca se bo tokrat odvijala v Varšavi na Poljskem. Rezervirajte si 4. in 5. junij, za največji dogodek v organizaciji IAB Europe, ki tudi letos obljublja navdihujoče govornike iz digitalne in oglaševalsko-marketinške industrije ter strokovnjake iz agencijskega in medijskega sveta.

Spoznajmo D1G1TAL1ZAC1J0

Dogodek
22. 1. 2019
Statistični urad Republike Slovenije in Statistično društvo Slovenije vabita na dogodek, namenjen digitalizaciji. V Kongresnem centru Brdo, na Brdu pri Kranju, se bo 12. februarja, odvijal tradicionalni statistični dan, katerega tema bo Spoznajmo D1G1TAL1ZAC1J0

5 najbolj uporabnih orodij za spremljanje objav na družbenih medijih

Družbeni mediji
13. 1. 2019
»Social listening« orodja oziroma orodja za spremljanje in analizo vsebine na družbenih omrežjih, so nepogrešljiv del vsake resne marketinške strategije prisotnosti blagovne znamke na družbenih omrežjih.

Obarvajmo leto z novo Instagram aplikacijo

APLIKACIJA
4. 1. 2019
Vas zanima kako bi izgledal vaš Instagram profil v barvah? To lahko storite z novo Instagram aplikacijo imenovano »Year of Colour«. Ta namreč uporabniku omogoča, da določi časovni okvir, znotraj katerega sistem poišče 100 najpopularnejših Instagram objav ter jih spremeni v barvni mozaik.

Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja

RAZISKAVA
3. 1. 2019
iPROM v sodelovanju z raziskovalno hišo Valicon pripravlja raziskavo o odnosu slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja, s katero želi preveriti, koliko bodo podjetja namenila za oglaševanje v digitalnih medijih v 2019 ter kaj so ključni dejavniki pri izboru kanalov in snovanju digitalnih oglaševalskih strategij.

"Pregled slovenskega digitalnega trga" - Prvi digitalni imenik v Sloveniji

Digitalni marketing
27. 11. 2018
Gre za prvi tovrstni digitalni imenik podjetji in posameznikov, ki so aktivna na širšem digitalnem trgu v Sloveniji in ga najdete na naslovu www.digitalni-trg.com.

IAB Europe poročilo: Človeški kapital v digitalnem okolju 2018

IAB Europe poročilo
23. 11. 2018
IAB Europe je v drugi polovici meseca novembra objavil raziskavo Človeški kapital v digitalnem okolju 2018. Izsledki podpirajo prizadevanja digitalne industrije za zmanjševanje vrzeli med vse večjim povpraševanjem po strokovnjakih na področju digitalne znanosti na eni strani in trenutnim stanjem v industriji na drugi.

IAB Europe raziskava: Kaj poganja rast digitalnega video oglaševanja?

IAB EUROPE RAZISKAVA
18. 11. 2018
IAB Europe želi z raziskavo, ki je usmerjena h globljemu razumevanju, kaj poganja tako močno rast video oglaševanja, “opremiti” vse deležnike v digitalni industriji, z ustreznim znanjem in boljšim razumevanjem, ki jim bo v pomoč pri zasnovi optimalnih digitalnih video startegij.

Poročilo AdEx 2018: Investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici 2018 zrasle za 10 %

IAB Europe: AdEx Benchmark H1 2018 poročilo
15. 11. 2018
IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, objavil poročilo AdEx Benchmark H1 2018, kjer razkriva, da so investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici leta 2018, zrasle za 10 % in tako znašajo 25,7 milijard EUR.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio