Kateri so najbolj iskani profili na področju digitalnega marketinga?

Kadri
12. 11. 2018
V sodelovanju z Mojedelo.com, smo za vas pripravili izbor najbolj iskanih profilov na področju digitalnega marketinga v Sloveniji.

Httpool in Facebook vzpostavila starteško partnerstvo

9. 10. 2018
Httpool in Facebook sta danes oznanila strateško partnerstvo. Httpool je tako postal edini uradni medijski partner in predstavnik Facebooka za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo in Bolgarijo.

Z "blockchain" tehnologijo do učinkovitejšega varstva osebnih podatkov

IAB Tech Lab
8. 10. 2018
IAB Tech Lab je oznanil, da je začel s testiranjem protokola »PrivacyChain«, ki temelji na tehnologiji veriženja blokov (blockchain) in bo podjetjem omogočal učinkovitejše sledenje privolitvi uporabnika, za obdelavo njegovih osebnih podatkov, skozi celotno verigo.

IAB Slovenija združuje že 45 članov

ČLANSTVO
2. 10. 2018
V letošnjem letu se je Zavodu IAB Slovenija pridružilo 15 novih članov. Zavod tako združuje 45 podjetij iz različnih področij digitalnega marketinga.

IAB Europe poročilo: Obseg evropskega programatičnega trga 2017

IAB EUROPE POROČILO
1. 10. 2018
IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, pripravil poročilo o velikosti trga programatičnega oglaševanja v Evropi. To poročilo razkriva, da evropski trg že drugo leto zapored beleži dvomestno rast, saj so investicije v prikazno programatično oglaševanje dosegle 27,1 % in tako znašajo 12 milijard EUR.

DIMAQ program digitalnega marketinga praznuje eno leto obstoja v Sloveniji

DIMAQ program
17. 7. 2018
Mednarodni program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga – DIMAQ, praznuje eno leto obstoja na slovenskem trgu. V tem času je podelila 63 DIMAQ certifikatov digitalnega marketinga, strokovnjakom iz 30 različnih slovenskih podjetij.

IAB Slovenija razpisuje nove delovne skupine

IAB delovne skupine
22. 6. 2018
IAB Slovenija razpisuje delovni skupini na temo nativnega oglaševanja ter zakonodaje in regulative, s katerima želi aktivirati člane IAB Slovenija, k proaktivnemu sodelovanju pri oblikovanju skupnih stališč in priporočil ter širjenju dobrih praks med člani IAB Slovenija in širše.

IAB Pogovor z Mitjo Tuškejem o naprednem ciljanju v digitalni dobi

IAB Pogovori
8. 6. 2018
Zavod IAB Slovenija je začel s serijo zanimivih pogovorov, na temo digitalnih trendov in novosti iz področja marketinga in novih tehnologij. IAB Pogovori z nekaterimi člani zavoda, razkrivajo zanimive teme in aktualne probleme digitalne dobe.

Evropski digitalni trg v letu 2017 zrastel za 13,2 %

IAB EUROPE ADEX 2017
7. 6. 2018
Evropski trg digitalnega oglaševanja se je podvojil v zadnjih 5 letih. Tako je bil v lanskem letu vreden 48 milijona evrov, v primerjavi z letom 2012, ko je bila vrednost 24,8 milijona evrov.

Prva IAB.LEGAL delavnica - Pravna podpora za vaš digitalni posel!

DELAVNICA
14. 4. 2018
IAB Slovenija organizira prvo iab.legal delavnico, ki bo poglobljeno in temeljito orisala nekatere najaktualnejše pravne izzive digitalnega poslovanja, s poudarkom na GDPR, avtorskih pravicah, oglaševalskem pravu ter odgovornostjo za vsebine na spletu. Ker je delavnica praktično zasnovana, se bomo v delovnih skupinah osredotočili na dejanske izzive, s katerimi se srečujemo pri uvajanju sprememb na podlagi GDPR, ter jih poskušali spremeniti v uporabne in praktične rešitve, ki bodo usmerjene v vašo konkurenčno prednost.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio