Res primanjkuje ustreznega kadra v digitalni industriji?

IAB Europe poročilo 2019
4. 11. 2019
Druga izdaja letnega poročila “IAB Europe Human Capital in the Digital Environment”, podpira ugotovitve digitalne industrije o pomanjkanju kadra v digitalni industriji.

SGC: Slovenska konferenca igričarstva 2019

DOGODEK
18. 10. 2019
Letošnja SGC konferenca (Slovenian Games Conference) se bo odvijala 30. novembra, v Ljubljani, na Gospodarskem razstavišču. Gre za letno konferenco iz področja razvoja, dizajna, marketinga in poslovnih aspektov igričarske industrije.

Rast investicij v mobilne platforme narekuje hitrejše prilagajanje na področju kreativnosti

Vodič po video oglaševanju
11. 10. 2019
Vsekakor tudi v Sloveniji opažamo rast investicij v »mobile«, na žalost pa ne opažamo prilagoditev vsebin oglasov na kreativnem področju. Tako je denimo več kot 80% video oglasov, ki jih lahko vidimo na mobilnih zaslonih še vedno ustvarjenih za televizijske zaslone.

IAB Europe: Trg programatičnega oglaševanja v Evropi vreden 16,8 milijarde evrov

9. 10. 2019
IAB Europe je pred kratkim izdala dokumente, ki osvetljujejo stanje programatičnega trga v Evropi, predvsem na področju investicij v programatično oglaševanje ter aktualnih izzivov, priložnosti in trendov razvoja.

15. IAB Akademija: O generaciji Z in UGC vsebinah

DOGODEK
26. 9. 2019
O značilnostih Generacije Z smo že pisali, zato se ne bomo ponavljali. Smo pa na tokratni IAB akademiji več razmišljali o razumevanju te generacije, ki bo kmalu začela vstopati tudi na trg delovne sile, o drugačnih načinih komuniciranja ter o umeščanju blagovne znamke v novo okolje.

Si lahko dovolite, da zaostajate v rasti? Ecommerce priložnosti za rast!

DOGODEK
24. 9. 2019
Konferenca Ecommerce Day 2019 bo tudi letos gostila vrhunske govorce s področja spletnega poslovanja. Dogodek bo 14. novembra 2019 na Gospodarskem razstavišču v Ljubljani.

Ali res razumemo Generacijo Z?

15 značilnosti Generacije Z
23. 9. 2019
Generacija Z, rojena med letoma 1995 in 2010, se je rodila v visoko razvit digitalni svet in je odraščala oziroma odrašča v vsakodnevnem kontaktu s tehnologijo in svetovnim spletom. Znani so tudi kot »digitalni domorodci« (Bencsik, Horvath-Csikos in Juhasz, 2016) in predstavljajo 20 % svetovnega prebivalstva.

WEBSI Spletni prvaki 2019: Agencija 101 naj digitalna agencija 2019

16. 9. 2019
Celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki se je zaključil s podelitvijo prestižnih nagrad WEBSI Spletni prvaki. V Lutkovnem gledališču Ljubljana so podelili kar 28 nagrad.

Google se je pridružil novemu pravnemu okvirju o Transparentnosti in soglasju obdelave podatkov

IAB Europe: GDPR
5. 9. 2019
Da bi lažje zadovoljili potrebe založnikov in potrošnikov ter ugodili zahtevam zakona, sta IAB Europe in IAB Tech Lab, pripravila novo verzijo pravnega okvirja o Transparentnosti in soglasju obdelave podatkov (Transparency and Consent framework – TCF) , v okviru Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR).

Vse niti sporočanja

IAB novičnik: Hiter vpogled
2. 9. 2019
IAB novičnik vam dvakrat mesečno prinaša novosti in trende iz področja digitalnega marketinga. Gre za pregled trga in zanimivih informacij, dodatno opremljenih z razmišljanji in komentarji.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio