Coca-Cola ustavila »branding« oglaševanje

7. 5. 2020
Z željo po ublažitvi negativnih posledic pandemije, je Coca-Cola v drugem četrtletju že zmanjšala svoje oglaševalske budgete. Na nekaterih trgih pa tudi v celoti prekinila z vsemi marketinškimi aktivnostmi.

Asics lansiral vrhunske športne superge s pomočjo virtualne resničnosti

28. 4. 2020
Japonsko podjetje Asics, znano po proizvodnji športne obutve, je moralo zaradi ukrepa socialnega distanciranja, kot posledico pandemije COVID-19, odpovedati gostovanje svetovnega medijskega dogodka na Japonskem – predstavitev svojih novih tekaških modelov. Vendar so se hitro znašli ter organizirali virtualno predstavitev za medije, z uporabo VR – virtualne resničnosti.

Kitajska - kompas na poti iz krize

COVID - 19
22. 4. 2020
Medtem ko se na Kitajskem življenje počasi normalizira, se lahko marsikaj naučimo na podlagi njihovih izkušenj. Od tega, kako se spreminjajo nakupne navade potrošnikov, do tega kaj lahko pričakujemo po koncu krize.

Misija tehnoloških gigantov: Povezovanje ljudi, verodostojnost informacij in pomoč lokalnim skupnostim

COVID-19
14. 4. 2020
V boju s pandemijo COVID-19, vse bolj v ospredje prihajajo tista podjetja, ki na takšen ali drugačen način, lahko doprinesejo k ublažitvi družbenih, gospodarskih in zdravstvenih posledic. V obdobju socialnega distanciranja, so družbena omrežja še toliko bolj pomembna, saj omogočajo hitrejše širjenje informacij in povezovanje med ljudmi. Ob tem pa se pojavlja veliko napačnih oziroma nepreverjenih informacij ter oportunističnih poskusov za dodaten zaslužek. Zato si tehnološki gigantje prizadevajo tovrstne načine manipiulcije omejiti oziroma odpraviti.

V marcu rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine

iPROM analiza medijske potrošnje
8. 4. 2020
Marčevska analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotka več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot meseca februarja.

Vpliv pandemije na oglaševanje bo hujši od finančne krize

IAB US Poročilo
3. 4. 2020
Za lažje načrtovanje oglaševalskih kampanj in razporejanje oglaševalskih budgetov v času »korona krize«, je IAB US pripravil poročilo raziskave, v kateri je približno 400 oglaševalcev in agencij, delilo svojo poslovno prakso na tem področju.

Kakšna je vloga uporabniške izkušnje v Sloveniji?

E-laborat spletna raziskava
31. 3. 2020
Prva tovrstna raziskava v Sloveniji, med predstavniki slovenskega gospodarstva in javne uprave - Vloga uporabniške izkušnje (UX) v Sloveniji.

O novi vlogi blagovnih znamk

IAB Pogovor: Jure Tovrljan
26. 3. 2020
Blagovne znamke so se z novonastalo situacijo znašle v novi vlogi. Kako lahko na kreativen, premišljen, pozitiven in naraven način, kot odgovor na pandemijo koronavirusa, pripomorejo k širšem ozaveščanju o socialnem distanciranju, smo se pogovarjali z Juretom Tovrljanom, kreativnim direktorjem AvStudia. Zaupal nam je, kaj ga je vodilo k ustvarjanju korona različic logotipov in sloganov, prepoznavnejših globalnih blagovnih znamk.

Blagovne znamke in njihova resnična moč

COVID-19
25. 3. 2020
Trenutna situacija, ko se je gospodarstvo znašlo v krču, ko vsi z veliko mero rezerviranosti zremo v prihodnost, je pomembno pogledati na situacijo kot na novo priložnost. Tega se vse bolj zavedajo tudi nekatera globalna podjetja in blagovne znamke, ki so v tem času lansirala oglasne kampanje in izdelke, ki pomagajo ljudem lajšati posledice pandemije koronavirusa.

Priložnosti za rast v času COVID-19 in kaj se lahko naučimo od Kitajske

23. 3. 2020
Kar je za nekatere nesreča, je za druge priložnost. Z uvedbo ukrepov, ko moramo državljani ostajati doma, z zapiranjem trgovin, restavracij in drugih lokalov, se ponuja priložnost vsem tistim, ki omogočajo poslovanje preko spleta.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio