Umetnost ribarjenja v kalnem

Varstvo osebnih podatkov - Dogodek
29. 3. 2022
10. marca smo štiri organizacije združile moči (poleg IAB Slovenija, Društvo za marketing Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica) ter organizirale skupni dogodek z naslovom »Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca”, z namenom predstaviti našim članom, možne izzive in rešitve, v obdobju, ko čakamo da v veljavo stopi uredba o e-zasebnosti.

Tudi letos se lahko pohvalite s svojimi digitalnimi presežki

WEBSI tekmovanje 2022
24. 3. 2022
Po lanski jubilejni deseti izvedbi projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije, bodo letos že 11. zapored podelili nagrade WEBSI.

Izsledki MarTech raziskave: 58 % slovenskih podjetij uporablja marketinško avtomatizacijo

IAB panel
4. 3. 2022
V drugi raziskavi, ki je potekala pod okriljem panela IAB Slovenija, v sodelovanju s podjetjem Arhea Solutio, smo ugotavljali kako razširjena je uporaba MarTech orodij v slovenskih podjetjih.

Kreativnost v oglaševanju 16. del

Izbor oglasov februar
2. 3. 2022
Februar za mnoge mine izjemno hitro, kljub temu pa zaradi tega ne prinese nič manj kreativnosti kot kakšen drugi mesec. Poleg tega je za februar značilna tudi zima, ki pa hkrati prinaša tudi toplino. Podobno so razmišljali tudi oglaševalci, ki so ustvarili tako oglase z zimskimi radostmi, kot tudi take, v katerih je imela glavno besedo ljubezen.

22. marca nadaljujemo s 13-dnevnim intenzivnim online DIMAQ izobraževanjem

DIMAQ program izobraževanja in certificiranja
17. 2. 2022
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, 22. marca nadaljuje s 13-dnevnim intenzivnim online izobraževanjem.

O prihodnosti spletnega nakupovanja pri nas in v regiji CEE z direktorjem skupine Heureka Group

IAB Talk
9. 2. 2022
Tomáš Braverman je direktor skupine Heureka, ki ima v lasti tudi Ceneje.si. Heureka Group je vodilna e-commerce platforma, prisotna v državah regije CEE, kot so; Češka republika, Slovaška, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Hrvaška, Srbija, Bosna in seveda Slovenija. S Tomášem smo se pogovarjali, ko je bil decembra lani na obisku v Sloveniji, ko so na Ceneje podeljevali nagrado za najboljše e-commerce projekte.

Kreativnost v oglaševanju 15. del

izbor oglasov januar
1. 2. 2022

Kreativnost v oglaševanju 14.del

IZBOR OGLASOV DECEMBER
10. 1. 2022

Prvi panelisti izkušeni digitalci

IAB panel
8. 12. 2021
Prvi strokovni IAB panel, ki ga je Zavod IAB Slovenija zagnal avgusta letos, v sodelovanju s podjetjem Arhea Solutio, je že obrodil sadove. Prva raziskava, ki je potekala v septembru in oktobru, na temo uporabe družbenih omrežij v slovenskih podjetjih, je zaključena, na poti je že nova.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio