Google se je pridružil novemu pravnemu okvirju o Transparentnosti in soglasju obdelave podatkov

IAB Europe: GDPR
5. 9. 2019
Da bi lažje zadovoljili potrebe založnikov in potrošnikov ter ugodili zahtevam zakona, sta IAB Europe in IAB Tech Lab, pripravila novo verzijo pravnega okvirja o Transparentnosti in soglasju obdelave podatkov (Transparency and Consent framework – TCF) , v okviru Splošne uredbe o varstvu podatkov (GDPR).

Vse niti sporočanja

IAB novičnik: Hiter vpogled
2. 9. 2019
IAB novičnik vam dvakrat mesečno prinaša novosti in trende iz področja digitalnega marketinga. Gre za pregled trga in zanimivih informacij, dodatno opremljenih z razmišljanji in komentarji.

DIMAQ program jeseni vabi k vpisu

IZOBRAŽEVANJE: Digitalni marketing
22. 8. 2019
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga organizira Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni vabi k vpisu že 10. generacijo strokovnjakov digitalnega marketinga.

Video oglaševanje raste trikrat hitreje kot prikazno oglaševanje

TRENDI
21. 8. 2019
Če govorimo o digitalnih trendih v Evropi, ki so zaznamovali preteklo leto in ki bodo zaznamovali vsaj nekaj prihodnjih let, ne moremo mimo video oglaševanja. Po podatkih raziskave, ki jo izvaja IAB Europe, AdEx Benchmark 2018, so investicije v video oglaševanje, vključno z »in-stream«, »out-stream« ter »in-feed« oglaševanjem, povečale svoj delež v celotnem prikaznem oglaševanju iz 12,1 % na 13,9 %.

Kako Microsoft konkurira Amazonu

ZANIMIVOST
12. 8. 2019
Microsoft je v začetku prejšnjega tedna oznanil, da je kupil tehnološko-marketinško platformo PromoteIQ, ki trgovcem omogoča koriščenje naprednih digitalnih storitev, od oglaševanja, do izpostavitve izbranih produktov na svojih e-trgovskih mestih.

Mailchimp Presents: originalna vsebina s podjetniškim pridihom

ZANIMIVOST
5. 8. 2019
Junija letos je Mailchimp zagnal Mailchimp Presents, ki združuje nove originalne vsebine podjetja. S tem želi Mailchimp, video in podcast produkcijo ter produkcijo kratkih dokumentarnih filmov in serij, "preseliti" v podjetje.

IAB Europe pripravlja Priročnik digitalne preobrazbe

ZANIMIVOST
31. 7. 2019
V želji po večji podpori podjetjem na poti v digitalno preobrazbo in digitalno optimizacijo, je IAB Europe začela s pripravo Priročnika za digitalno preobrazbo (Digital Transformation Playbook).

Pinterest vse bolj priljubljen med oglaševalci

ZANIMIVOST
23. 7. 2019
Pinterest postaja vse bolj priljubljena platforma za neposredno prodajo končnim kupcem.

Instagram z novimi rešitvami za omejevanje ustrahovanja na spletu

ZANIMIVOST
17. 7. 2019
Instagram je uvedel novo orodje za omejevanje ustrahovanja na spletu, so naznanili te dni pri Facebooku

Razumevanje digitalnega marketinga in vloga DIMAQ programa

IAB Pogovor: Artur Maciorowski
11. 7. 2019
Pogovor o DIMAQ programu z Arturjem Maciorowskim, DIMAQ Master trenerjem IAB Poljska o pomenu poznavanja širokega področja digitalnega marketinga in razumevanju vloge DIMAQ programa, o nenehnem izobraževanju ter o nekaterih razlikah na med poljskim in slovenskim trgom na področju digitalnega marketinga.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio