Ali še obstaja meja med »digitalno« in klasično marketinško komunikacijo?

INTERVJU: David Pivk
4. 5. 2019
IAB Intervju z Davidom Pivkom o influencerjih, e-športu, demokratizaciji vsebin in o razliki med digitalnim ter klasičnim, smo se pogovarjali z Davidom Pivkom, direktorjem komunikacij pri Nike-u za področje Evrope, Bližnjega vzhoda in Afrike.

Dobro jutro oglaševalci: Vplivneži kot širša družbena sprememba

DOGODEK
24. 4. 2019
Dogodek "Dobro jutro oglaševalci!" se bo tokrat odvijal na temo vpivnežev, kot širšega družbenega pojava. Govora bo o njihovi vlogi, odgovornosti ter prihodnosti v okviru tržnega komuniciranja.

O vidljivosti digitalnih oglasov

SOFisticirano razmišljanje
23. 4. 2019
Na letošnjem SOF-u smo pod pokroviteljstvom MOSS-a predstavili nekaj IAB standardov s področja vidljivosti (Viewability) ter kar nekaj dodatnih ramišljanj okoli tega, kako oceniti in izboljšati vidljivosti digitalnih oglasov.

Znane najboljše spletne trgovine na Hrvaškem

Ecommerce Day Hrvaška 2019
18. 4. 2019
Največje regijsko tekmovanje s področja spletnega tekmovanja na Hrvaškem, je letos podrlo vse rekorde, saj se je tekmovanja udeležilo 195 spletnih trgovin. Glavno nagrado za večje spletne trgovce – Web Champion Awards, je prejela trgovina namjestaj.hr , glavno nagrado za manjše spletne trgovce - Web Challenger Award, pa je prejela spletna trgovina lafaboo.com.

V Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje v letu 2019 višje za 25 odstotkov

Raziskava
12. 4. 2019
V letu 2019 bodo oglaševalci v Sloveniji investicije v digitalno oglaševanje povečali za 25 odstotkov, v povprečju pa bodo tej obliki komuniciranja namenili 290.000 evrov, kaže raziskava, ki sta jo iPROM in Valicon izvedla med 214 slovenskimi odločevalci na področju oglaševanja in trženja.

Pristop Media tudi uradno postala DIMAQ podjetje

DIMAQ program
9. 4. 2019
Januarja 2018 je IAB Slovenija, za medijsko agencijo Pristop Media, izvedla prvo DIMAQ izobraževanje po meri na področju digitalnega marketinga. Sistematično izobraževanje svojih medijskih strategov in načrtovalcev, je agencija nadaljevala v začetku letošnjega leta, ko sta se ji pridružili še agenciji Renderspace in D'Agency. Tako je Pristop Media tudi uradno pridobila naziv DIMAQ podjetje, s katerim dokazuje odlično poznavanje digitalno-medijskega okolja ter strokovnost na področju zakupa digitalnih medijev.

Znani prvi govorci konference INTERACT 2019

DOGODEK
29. 3. 2019
Letošnja že 13. INTERACT konferenca, v organizaciji IAB Europe, se bo odvijala v Varšavi od 4. do 5. junija, na temo »Growing change. Changing Growth.«

WEBSI Spletni prvaki 2019

DOGODEK
28. 3. 2019
Začenja se že 8. edicija prestižnega tekmovanja digitalnih projektov: WEBSI Spletni prvaki. Organizator, Zavod WEBSI, bo tako že osmič zapored izpostavil digitalne presežke Slovenije, torej inovativne, kreativne in (pre)drzne digitalne projekte ter njihove ustvarjalce in naročnike.

IAB delovna skupina pripravila "IAB Vodič po sožitnem oglaševanju: 1.del"

27. 3. 2019
V lanskem letu je začela z delovanjem posebna IAB delovna skupina, ki se je lotila priprave smernic o sožitnem oglaševanju (“native advertising”) in tako je nastal 1. del IAB vodiča po sožitnem oglaševanju. Namen vodiča je v prvi vrsti odpreti debato o tovrstnem oglaševanju ter odpreti pot k boljšemu razumevanju kaj sožitno oglaševanje sploh je, kako ga pametno uporabljati in kako pravilno označevati.

Potrjena nova evropska direktiva o avtorskih pravicah

ZAKONODAJA
26. 3. 2019
Evropski poslanci so v torek 26. marca, potrdili novo direktivo o avtorskih pravicah na enotnem digitalnem trgu.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio