IAB delovna skupina pripravila "IAB Vodič po sožitnem oglaševanju: 1.del"

27. 3. 2019
V lanskem letu je začela z delovanjem posebna IAB delovna skupina, ki se je lotila priprave smernic o sožitnem oglaševanju (“native advertising”) in tako je nastal 1. del IAB vodiča po sožitnem oglaševanju. Namen vodiča je v prvi vrsti odpreti debato o tovrstnem oglaševanju ter odpreti pot k boljšemu razumevanju kaj sožitno oglaševanje sploh je, kako ga pametno uporabljati in kako pravilno označevati.

Potrjena nova evropska direktiva o avtorskih pravicah

ZAKONODAJA
26. 3. 2019
Evropski poslanci so v torek 26. marca, potrdili novo direktivo o avtorskih pravicah na enotnem digitalnem trgu.

Relevantne in kakovostne vsebine ob pravem času, na pravem mestu

13. IAB AKADEMIJA
22. 3. 2019
Prvo IAB akademijo v letu 2019, smo začeli v sproščenem vzdušju in nabito polni dvorani Triglav Lab-a. Dogodek je bil tokrat zasnovan malo drugače, saj smo se predvsem pogovarjali, odpirali nove teme in reševali izzive na področju sožitnega in vplivnostnega oglaševanja ter označevanja medijskih in oglaševalskih vsebin.

Vse več evropskih IAB organizacij uvaja DIMAQ program izobraževanja in certificiranja

DIMAQ program
7. 3. 2019
Vse več evropskih IAB organizacij uvaja mednarodni program izobraževanja in certificiranja DIMAQ, na področju digitalnega marketinga, kot standardizacijo znanj in kompetenc v industriji. Skupno število certificiranih DIMAQ strokovnjakov, v Evropi znaša 1100, od tega jih je največ (980) na Poljskem. To seveda ne preseneča, saj je ravno IAB Poljska zaslužna za implementacijo programa konec leta 2015.

Kaj je "user onboarding"?

MOBILNE APLIKACIJE
6. 3. 2019
"User onboarding" je eden od ključnih elementov mobilne aplikacije, ki bo pripomogel k temu, da se bodo uporabniki vrnili v aplikacijo ter jo pričeli tudi redno uporabljati. Uporabniki v povprečju po treh dneh prenehajo uporabljati več kot 70% aplikacij, ki si jih naložijo na svoj telefon. Razlogi za izbris aplikacij so različni, vendar so med temi najbolj pogosti, da aplikacija ni bila uporabljena, da ni zadostila potrebam uporabnika, oziroma, da ima uporabnik premalo prostora na svojem mobilnem telefonu.

Ecommerce Day 2019 Hrvaška: Pričakujte nepričakovano!

DOGODEK
3. 3. 2019
Že peto leto zapored bo na Hrvaškem potekal Ecommerce Day 2019, ki bo letos 17. aprila 2019, v Kraš Auditoriumu. Ponovno se bodo na enem mestu zbrali vrhunski strokovnjaki, ki bodo udeležencem ponudili vpogled v najnovejše trende in analize s področja spletnega nakupovanja, sodobna ecommerce znanja in zakonodajne novosti, ki jih bodo predstavili

Na 13. IAB Akademiji predstavitev prvega dela IAB vodiča po sožitnem oglaševanju

IAB AKADEMIJE 2019
2. 3. 2019
Na letošnjih IAB Akademijah, se bomo posvetili izzivom sožitnega oglaševanja in vplivnostnega marketinga, potrebam po standardizaciji in ustreznem označevanju tovrstnih vsebin, investicijam v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2018 (v sklopu IAB Europe raziskave AdEx), digitalnim medijskim kanalom 2018, trendom uporabe mobilnih naprav, Generaciji Z ter uporabniško ustvarjenim vsebinam in trendom digitalnega marketinga 2020.

Kako vam Alexa in Google Home lahko pomagata na Valentinovo?

ZANIMIVOST
13. 2. 2019
Ste pozabili rezervirati mizo? Namesto paničnega brskanja po spletu in klicanja restavracije za restavracijo, lahko uporabite vašega pametnega pomočnika Amazon Alexa ali Google Assistant. Če uporabljate Amazon Echo, vam Alex pomaga z OpenTable aplikacijo

Slovenia Outdoor: razpis za novi spletni portal

RAZPIS STO
11. 2. 2019
Slovenska turistična organizacija je objavila razpis za pripravo spletnega portala Slovenia Outdoor.

Trendi nakupovanja na spletu

Shopper's Mind
30. 1. 2019
V letu 2019 lahko pričakujemo velike spremembe, inovativnost, transformativnost in nadaljnjo rast ecommerce industrije.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio