Digitalna agencija leta ponovno Agencija 101

WEBSI Spletni prvaki
25. 9. 2020
WEBSI Spletni prvaki izpostavljajo, predstavljajo in nagrajujejo digitalne presežke Slovenije. Spodbujajo odličnost v slovenskem digitalnem ekosistemu in nagrajujejo presežke.

Trendi v digitalnem marketingu 2019/2020: QR koda se vrača

Intervju: Zoran Savin
23. 9. 2020
V IAB Poročilu, ki smo ga pri IAB Slovenija pripravili lansko leto, smo izpostavili nekaj trendov, za katere smo mnenja, da bodo v prihodnjih letih prišli do izraza. Eden glavnih trendov je vsekakor povečana uporaba mobilnih naprav, ki narekuje prilagajanje vsebin, oglasnih formatov in razvoj novih video platform. Vrača se QR koda, zaznati je rast digitalnega zunanjega oglaševanja, vse bolj zanimive pa postajajo tudi avdio pretočne vsebine. Za MM-ovo posebno IAB prilogo, je tako spregovoril direktor IAB Slovenija, Zoran Savin, ki prvi da: »Čeprav vsi trendi pri nas morda ne bodo zaživeli, jih je treba spremljati od blizu«. Kot enega poglavitnejših trendov pa izpostavlja povečano uporabo QR kode za prehod med tradicionalnim in digitalnim okoljem.

Igričarstvo vse bolj privlačno za oglaševalce

17. 9. 2020
Skupnost »gamerjev« narašča iz leta v leto. Na svetovni ravni jih je lansko leto štela 2,5 milijarde, letos 2,7 milijard. Dejstvo je, da so video igre postale del našega vsakdanjika. Ljudje po vsem svetu, vseh starostnih in demografskih skupin, se vključuje v to dejavnost.

DIMAQ program oktobra zopet začenja z izobraževanjem

Izobraževanje: Digitalni marketing
22. 8. 2020
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga organizira Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni zopet začenja s 6-dnevnim izobraževalnim programom. Tokrat k vpisu vabi 12. generacijo strokovnjakov digitalnega marketinga.

Kodeks o odgovornem oglaševanju iger na srečo na spletu

17. 8. 2020
Združenje EGBA (European Gaming & Betting Association) je pripravilo priporočila o odgovornem oglaševanju iger na srečo na spletu.

Novi poslovni modeli agencij

IAB Pogovor: Primož Inkret
20. 7. 2020
Za nami in pred nami je obdobje intezivnih sprememb, ki jih na komunikacijsko digitalnem področju imenujemo z različnimi besedami. Večina nas govori o digitalni transformaciji, preboju v digitalnem razmišljanju, razvoju uporabniške izkušnje, servisu dizajna. Obdobje pospeševanja procesov, ki so bili delno že v teku, je hkrati tudi obdobje transformacije načina sodelovanja agencij z naročniki/ partnerji. O novih poslovnih modelih agencij, smo se v tokratnem IAB Pogovoru, pogovarjali s Primožem Inkretom, partnerjem in direktorjem agencije PM, poslovni mediji d.o.o. (del mreže C3).

Spotify lahko sedaj poslušamo tudi v Sloveniji

ZANIMIVOST
17. 7. 2020
Spotify je s 14. julijem vstopil na 13 novih evropskih trgov, med njimi tudi v Slovenijo. Tako je sedaj prisoten že v 92 državah. Poslušalci iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Kosova, Črne gore, Severne Makedonije, Rusije, Belorusije, Albanije, Moldavije, Kazahstana in Ukrajine, lahko sedaj uživajo ob poslušanju bogatega glasbenega nabora, ki ga nudi Spotify. Izbirajo lahko med 50 milijoni skladb in 4 milijardami »playlist«.

Wise.Blue uradno član Twitterjevega partnerskega programa za performance oglaševanje

16. 6. 2020
Wise.Blue je celovita rešitev za performance oglaševanje na Twitterju, ki jo uporabljajo nekateri večjii mednarodni oglaševalci. Rešitev, ki jo je oblikoval Httpool, uporablja strojno učenje in algoritme za predvidevanje, za upravljanje s kompleksnimi performance oglasnimi kampanjami.

TikTok in platforma »It's Nice That« v podporo kreativni industriji

14. 6. 2020
TikTok je v sodelovanju s kreativno platformo »It's Nice That« lansiral projekt »Creative Canvas«, s katerim želi podpreti kreativno industrijo.

Evropski digitalni oglaševalski trg vreden 64,8 milijarde evrov

IAB Europe Adex Benchmark 2019
3. 6. 2020
Na virtualni konferenci, 3. junija, Interact Online, je IAB Europe oznanila, da je bil evropski digitalni oglaševalski trg, v letu 2019 vreden 64,8 milijarde evrov. V primerjavi s preteklim letom je bila tako rast 12,3 %. Gonilne sile rasti investicij so »out-stream« video, mobilno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio