87 % slovenskih podjetij verjame, da je njihova politika zasebnosti skladna z zakonodajo

IAB PANEL
20. 5. 2022
Tretjo raziskavo IAB strokovnega panela smo zapeljali na področje Varstva osebnih podatkov na spletu. Zanimalo nas je, kako se v luči trenutne zakonodaje strokovnjaki v marketingu spopadajo z aktualnimi izzivi piškotkov in elektronsko zasebnostjo.

Kakšna bo prihodnost digitalnega oglaševanja v Sloveniji?

IAB PANEL
4. 5. 2022
Po zadnjih ocenah so globalne naložbe v digitalno oglaševanje v letu 2021 zrasle za 20,6% in prvič v zgodovini prestopile magično mejo 60% vrednosti celotnega oglaševanja.

Kreativnost v oglaševanju 18. del

Izbor oglasov april
3. 5. 2022
Mesec april je med drugim prinesel velikonočne praznike, s tem pa tudi napovedal prihod pomladi. Ravno prebujanje cvetlic pa pri mnogih ljudeh spodbuja tudi razmislek o novih začetkih in uresničitvi svojih sanj. O tem so razmišljali tudi oglaševalci in v svoje kreativne kampanje vključili človekovo zmožnost vztrajnosti, ki lahko vodi do izpolnitev najglobljih želja.

Kaj nas čaka in kaj nas ne bo počakalo?

Diggit 2022
1. 5. 2022
Po »covidnem« premoru se vrača konferenca o trendih prihodnosti Diggit, ki bo 12. maja 2022 v Ljubljani.

Kreativnost v oglaševanju 17.del

izbor oglasov marec
4. 4. 2022
Pomlad se počasi prebuja, skupaj z njo pa se je v marcu prebujala tudi ljubezen. Ob prazniku za dan žena in materinskemu dnevu so se tako pogosto podarjale rože in darila v obliki srca. Mnoge pa je spomladansko sonce spodbudilo k novim načrtom in idejam, kar pa so izkoristili tudi oglaševalci in udejanjili svojo kreativnost.

Vloga tehnologije v digitalnem oglaševanju

25. IAB Akademija
31. 3. 2022
25. iab akademija, se je po dveh letih domovanja na spletu, končno spet odvila v živo. Strokovnjaki različnih področij digitalnega marketinga, so v 3-urnem dogodku lahko prisluhnili izkušnjam in novostim uvajanja tehnologije v marketing in oglaševanje.

Umetnost ribarjenja v kalnem

Varstvo osebnih podatkov - Dogodek
29. 3. 2022
10. marca smo štiri organizacije združile moči (poleg IAB Slovenija, Društvo za marketing Info hiša in Slovenska oglaševalska zbornica) ter organizirale skupni dogodek z naslovom »Kako učinkovito tržiti in hkrati spoštovati zasebnost kupca”, z namenom predstaviti našim članom, možne izzive in rešitve, v obdobju, ko čakamo da v veljavo stopi uredba o e-zasebnosti.

Tudi letos se lahko pohvalite s svojimi digitalnimi presežki

WEBSI tekmovanje 2022
24. 3. 2022
Po lanski jubilejni deseti izvedbi projekta WEBSI Digitalni presežki Slovenije, bodo letos že 11. zapored podelili nagrade WEBSI.

Izsledki MarTech raziskave: 58 % slovenskih podjetij uporablja marketinško avtomatizacijo

IAB panel
4. 3. 2022
V drugi raziskavi, ki je potekala pod okriljem panela IAB Slovenija, v sodelovanju s podjetjem Arhea Solutio, smo ugotavljali kako razširjena je uporaba MarTech orodij v slovenskih podjetjih.

Kreativnost v oglaševanju 16. del

Izbor oglasov februar
2. 3. 2022
Februar za mnoge mine izjemno hitro, kljub temu pa zaradi tega ne prinese nič manj kreativnosti kot kakšen drugi mesec. Poleg tega je za februar značilna tudi zima, ki pa hkrati prinaša tudi toplino. Podobno so razmišljali tudi oglaševalci, ki so ustvarili tako oglase z zimskimi radostmi, kot tudi take, v katerih je imela glavno besedo ljubezen.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio