INERACT Online in ostali spletni dogodki

IAB Europe online
19. 3. 2020
V luči množičnega odpovedovanja in prestavljanja fizičnih dogodkov, velja razmisliti kako najbolje izkoristiti vse priložnosti, ki nam jih ponuja splet. Ena izmed njih je vključevanje v spletne seminarje, ki jih organizira IAB Europe.

Množično prestavljanje in odpovedovanje dogodkov doma in v tujini

Koronavirus
16. 3. 2020
Več kot jasno je, da se bodo dogodki, festivali, koncerti, konference planirani v prvi polovici leta, prestavili na drugo polovico. Seveda ob predpostavki, da bo s koncem poletja, konec tudi koronavirusa. Tako se bo jeseni začela tekma za pozornost slušateljev, sponzorstva, govorce ter prosta prizorišča.

Izzivi digitalne transformacije

IAB POGOVOR: Peter Curk
9. 3. 2020
O izzivih digitalne transformacije podjetja, smo se pogovarjali s Petrom Curkom, direktorjem marketinga na Petrolu d.d., ki poudarja, da brez odlične ekipe, vztrajnosti, širokega znanja in naprednih marketinških orodij, enostavno ne gre.

Kako vplivneži na Instagramu označujejo sponzorirane vsebine

Oglaševanje
6. 3. 2020
V luči vse večjih zahtev po transparentnem oglaševanju oziroma označevanju sponzoriranih vsebin vplivnežev na Instagramu, so se nekateri prepoznavnejši vplivneži iz Velike Britanije, lotili označevanja na svoj način.

Varnost blagovnih znamk v digitalnem oglaševanju

IAB Europe BRAND SAFETY POLL
26. 2. 2020
Konec lanskega leta je združenje IAB Europe izvedlo anketo o varnosti blagovnih znamk na spletu »Brand Safety Poll«. V anketi je sodelovalo 90 vodilnih strokovnjakov iz različnih področij digitalnega oglaševanja, kjer so razkrili kako so reševali problematiko v letu 2019 in izrazili mnenje, kaj bi bilo potrebno storiti v letu 2020, da bi zagotovili večjo varnost oglaševanja na spletu za blagovne znamke.

IAB Slovenija: Novi člani in nove priložnosti

Članstvo
12. 2. 2020
Ob zaključku leta, šteje Zavod IAB Slovenija že 51 članov. V drugi polovici leta, so se Zavodu za promocijo digitalne kulture, pridružili še A1, Petrol, Pivovarna Union Laško, Overnet in Influee.

Httpool sklenil uspešna partnerstva v APAC regiji

NOVI POSLI
5. 2. 2020
Httpool je postal uradni pooblaščeni prodajni partner za Facebook, v državah Mjanmar, Kambodža in Laos, kjer bo nudil podporo in strokovno znanje lokalnim podjetjem, ki želijo utrditi svojo prisotnost na Facebook in Instagram omrežju ter aplikaciji FB Messenger in WhatsApp.

IAB Akademije 2020 prinašajo poglobljene trende digitalnega marketinga

DOGODKI
29. 1. 2020
IAB akademije, izobraževalno – povezovalni dogodki v organizaciji Zavoda IAB Slovenija, se bodo v letu 2020 posvečale trendom digitalnega marketinga. Na 16. IAB Akademiji, decembra 2019, je IAB Slovenija predstavila posebno IAB poročilo Trendi 2020. Gre za dokument, kjer so na enem mestu zbrani ključni podatki, ki narekujejo trende digitalnega ekosistema, relevantne za Slovenijo. Cilj letošnjih akademij, je tako dodatno raziskovati najbolj aktualne trende, predstavljene v omenjenem poročilu.

Pot do digitalne transformacije

IAB Europe
21. 1. 2020
Priročnik Digitalna transformacija 2019, ki ga je pripravil Odbor za izobraževanje in usposabljanje IAB Europe, vključuje izkušnje in znanje nekaterih največjih akterjev na področju digitalnega ekosistema, nacionalnih članic IAB združenj v Evropi.

Pomagajte prepoznati trende digitalnega oglaševanja v Sloveniji!

RAZISKAVA iPROM in VALICON
10. 1. 2020
iPROM in Valicon izvajata raziskavo Odnos slovenskih podjetij do digitalnega oglaševanja v 2020, s katero želita že drugo leto zapored preveriti stanje na slovenskem trgu.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio