Izzivi založnikov v programatičnem oglaševanju

iab europe raziskava
12. 9. 2018
IAB EUROPE v sodelovanju s podjetjem Oath, poziva vse založnike k sodelovanju v raziskavi, ki vodi k boljšemu razumevanju izzivov, s katerimi se soočajo založniki pri ustvarjanju prihodkov iz programatičnega oglaševanja.

Dobre digitalne prakse na 11. IAB Akademiji

IAB AKADEMIJA
6. 9. 2018
Tretja IAB Akademija letos in že 11. zaporedna, se bo tokrat osredotočila na praktične primere in zanimive digitalne rešitve. Z nami bodo priznana slovenska podjetja, člani IAB Slovenija, ki v svojem poslovanju iščejo, povezujejo in odkrivajo vedno nove in zanimive digitalne rešitve.

Umetna inteligenca: Mit Vs. resnično stanje v digitalnem oglaševanju

IAB Europe raziskava
6. 9. 2018
Medijska agencija Xaxis, je v sodelovanju z IAB Europe, pripravila vse evropsko študijo vpliva umetne inteligence na digitalno oglaševanje danes in v prihodnje.

Število uporabnikov Facebooka raste, vendar ne med najstniki

DRUŽBENA OMREŽJA
2. 9. 2018
Letos se bo število uporabnikov Facebooka v ZDA povečalo za 0,9 odstotka na 169,5 milijona. Facebook tako ostaja najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje med vsemi starostnimi skupinami, razen najstniki. Preverimo, katera so najbolj priljubljena družbena omrežja pri različnih starostnih skupinah.

The Coca-Cola Company prevzema družbo Costa Limited

BLAGOVNE ZNAMKE
31. 8. 2018
The Coca-Cola Company je dosegla končni dogovor o prevzemu podjetja Costa Limited. Slednje je bilo ustavljeno leta 1971 v Londonu in se je do danes razvilo v eno od vodilnih znamk kave na svetu.

P&G se z WTF in LOL želi približati milenijcem

BLAGOVNE ZNAMKE
26. 8. 2018
Ameriška globalna korporacija Procter & Gamble se želi s prav nenavadno gesto približati milenijcem. Zaščititi želijo namreč nekatere izmed najbolj pogosto uporabljenih akronimov, ki jih ta skupina potrošnikov najpogosteje uporablja v vsakodnevni pogovorni pisni komunikaciji.

Hulu računa na rast gledalcev spletne televizije

TELEVIZIJA
24. 8. 2018
Ameriška televizijska mreža Hulu in Roku, ki ponuja televizijski spletni prenos, načrtujeta rast prihodkov od oglaševanja. Do leta 2022 želita namreč doseči 204 milijone ameriških uporabnikov tako imenovane povezane televizije, kar pomeni več kot 60 odstotkov ameriškega prebivalstva. Letos naj bi število gledalcev povezane televizije preseglo 184 milijonov.

WEBSI skupaj z Gorenjem vabi digitalce k rešitvi izziva

DOGODKI
20. 8. 2018
Organizatorji tekmovanja WEBSI Spletni prvaki v sodelovanju z glavnim partnerjem projekta Skupino Gorenje, izzivajo digitalce z WEBSI Gorenje izzivom.

T-Mobile ukinja avtomatske telefonske odzivnike

TELEKOMUNIKACIJE
17. 8. 2018
Mobilno telekomunikacijsko podjetje T-Mobile želi izboljšati uporabniško izkušnjo potrošnikov. Namesto tipičnega interaktivnega glasovnega sistema za odzivanje na telefonske klice potrošnikov, se bodo odslej nanje odzvali ljudje. Na ta način želi podjetje zagotoviti preprostejši in hitrejši način reševanja izzivov potrošnikov in s tem doseči boljšo uporabniško izkušnjo z blagovno znamko.

IAB Europe na dogodku DMEXCO

DOGODKI
12. 8. 2018
V kolikor se boste 12. in 13. septembra udeležili konference o digitalnem marketingu DMEXCO, vabljeni na panel, ki ba bo vodila izvršna direktorica IAB Europe Townsend Feehan. Panel bo na sporedu drugi dan konference, s pričetkom ob 9.45 na debatnem odru (»Debate Stage«).
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio