22. marca nadaljujemo s 13-dnevnim intenzivnim online DIMAQ izobraževanjem

DIMAQ program izobraževanja in certificiranja
17. 2. 2022
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga izvaja Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, 22. marca nadaljuje s 13-dnevnim intenzivnim online izobraževanjem.

O prihodnosti spletnega nakupovanja pri nas in v regiji CEE z direktorjem skupine Heureka Group

IAB Talk
9. 2. 2022
Tomáš Braverman je direktor skupine Heureka, ki ima v lasti tudi Ceneje.si. Heureka Group je vodilna e-commerce platforma, prisotna v državah regije CEE, kot so; Češka republika, Slovaška, Madžarska, Romunija, Bolgarija, Hrvaška, Srbija, Bosna in seveda Slovenija. S Tomášem smo se pogovarjali, ko je bil decembra lani na obisku v Sloveniji, ko so na Ceneje podeljevali nagrado za najboljše e-commerce projekte.

Kreativnost v oglaševanju 15. del

izbor oglasov januar
1. 2. 2022

Kreativnost v oglaševanju 14.del

IZBOR OGLASOV DECEMBER
10. 1. 2022

Prvi panelisti izkušeni digitalci

IAB panel
8. 12. 2021
Prvi strokovni IAB panel, ki ga je Zavod IAB Slovenija zagnal avgusta letos, v sodelovanju s podjetjem Arhea Solutio, je že obrodil sadove. Prva raziskava, ki je potekala v septembru in oktobru, na temo uporabe družbenih omrežij v slovenskih podjetjih, je zaključena, na poti je že nova.

IAB Poročilo: Trendi digitalnega marketinga 2021/2022

3. 12. 2021
Kot je sedaj že navada, zadnjo akademijo v letu posvetimo pregledu nekaterih pomembnejših trendov v slovenskem digitalnem prostoru. In tudi tokrat smo v ospredje postavili nekaj ključnih trendov letošnjega leta ter nakazali smernice za prihodnje leto.

Kreativnost v oglaševanju 13. del

Izbor oglasov november
1. 12. 2021
November je kot prehodni mesec, v katerem je že moč čutiti praznično vzdušje. In podobno lahko zaznamo tudi v zgodbah in kreativi oglasov, saj se prepletajo tako resne teme, kot tudi teme, ki na tak ali drugačen način vključujejo praznovanje božiča.

“Creator Commerce” - nov trend nakupovanja

E-commerce
23. 11. 2021
Če je še nedolgo tega veljalo, da je bistvo nakupovanja dejanski nakup izdelka, je vse večja vloga vsebine v online nakupovanju, privedla do tega, da potrošniki pri svojih nakupih iščejo dodano vrednost. Zato vse več e-commerce podjetij, poleg klasične prodaje izdelkov, vključuje uporabne, zanimive in zabavne vsebine.

Vodič po oglaševanju v igričarstvu

IAB Europe
15. 11. 2021
Združenje IAB Europe, je 11. novembra izdalo poseben vodič o oglaševanju v igričarstvu »Guide to In-gaming«.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio