Kreativnost v oglaševanju 10.del

Izbor oglasov avgust
2. 9. 2021
Poletje je čas za sprostitev in razmislek o preteklosti in prihodnosti. V tem slogu so bili narejeni tudi mnogi kreativni oglasi v mesecu avgustu, ki se dotikajo tako zabavnih, kot resnih tematik. V nadaljevanju vam predstavljamo tuje kreativne oglase, ki so ta mesec še posebej izstopali.

Kreativnost v oglaševanju 9. del

Izbor oglasov julij
27. 7. 2021
Mesec julij je za veliko ljudi tudi mesec počitka in dopustov, ko lahko razmislijo o stvareh, ki sem jim dogajajo v življenju. Marsikdo tako razmišlja o spremenjeni situaciji, ki jo je povzročila epidemija Covid-19, vendar pa je bilo veliko ljudem težko že pred tem zaradi bolezni ali samo nesprejetosti v družbi. O tem vam predstavljamo tri digitalne kreativne oglase iz preteklega meseca, ki poskušajo z optimizmom gledati v prihodnost vsakega posameznika, ne glede na njegovo stisko.

Kreativnost v oglaševanju 8.del

Izbor oglasov junij
30. 6. 2021
Mesec junij je v znamenju poletja, visokih temperatur in iskanja osvežitve. Tako so tudi nekateri oglasi poskrbeli za pravo osvežitev s kreativnostjo, ki nas vabijo k njihovemu ogledu.

Kreativnost v oglaševanju 7.del

Izbor oglasov maj
31. 5. 2021
Mesec maj oziroma mesec ljubezni je bil mnogim v navdih pri pripravi izvirnih oglasov. Prav vsi izbrani oglasi, namreč predstavljajo ljubezen v najrazličnejših oblikah, predvsem pa stremijo k ljubezni do sebe in drugih.

Slovenija in Evropa beležita rast investicij v digitalno oglaševanje

ADEX 2020
25. 5. 2021
Kljub slabim napovedim, je slovenski digitalni trg v letu 2020 beležil 1 % rast in tako bil vreden 61,3 milijona evrov, medtem ko je evropski trg zabeležil 6,3 % rast in dosega vrednost 69 milijard evrov. Gre sicer za manjšo rast, je izpostavil direktor Zavoda IAB Slovenija, Zoran Savin, ki pa je vse deležnike digitalne industrije pozitivno presenetila, glede na slabše gospodarsko stanje zaradi epidemije koronavirusa.

Kakšen bo internet brez targetiranega oglaševanja?

IAB Europe raziskava
7. 5. 2021
Najnovejša IAB Europe raziskava razkriva dejstvo, da bi kar 75 % Evropejcev raje izbralo obstoječi model s targetiranim oglaševanjem, kot pa da bi morali za dostop do vsebin na številnih spletnih straneh ali aplikacij, plačevati.

Kreativnost v oglaševanju 6.del

Izbor oglasov marec-april
5. 5. 2021
Po dolgih hladnih mesecih smo končno pričakali pomlad in z njo tudi nov val kreativnosti. Pri tem nas je nekaj oglasov še posebej navdušilo.

Httpool strokovnjaki prvi na svetu z diplomo TikTok Akademije

NOVICE IAB ČLANOV
22. 4. 2021
TikTok Akademija, ki je bila ustanovljena s strani TikToka na Poljskem, je namenjena izbranim marketinškim partnerjem in agencijam, da jim tako preko spletnih izobraževanj omogoči vpogled v platformo in z njimi deli dobre oglaševalske prakse. Prvo pilotno izobraževanje je že potekalo in Httpoolovi strokovnjaki v Evropi so ga tudi uspešno opravili. Tako so prvi na svetu, ki se lahko pohvalijo s tovrstno diplomo. Sicer se uradno, na globalni ravni, TikTok Akademija začenja to poletje.

Interact 2021 - The Digital New Deal

IAB Europe dogodek
19. 4. 2021
Najodmevnejši dogodek v organizaciji IAB Europe, se bo tudi letos odvijal na spletu, pod naslovom The Digital New Deal. Dogodek se bo fokusiral na tri najbolj aktualna področja digitalne industrije in bo potekal v treh delih.

WEBSI Spletni prvaki 2021 so stopili v nove čase

Dogodki
6. 4. 2021
Odprte so prijave v tekmovanje WEBSI Spletni prvaki 2021, največje tekmovanje za digitalne projekte v Sloveniji. Letošnje tekmovanje WEBSI bo v primerjavi s preteklimi leti še toliko bolj posebno, saj Spletni prvaki praznujejo že 10 let soustvarjanja edinstvenih zgodb o digitalnih presežkih. Prav tako pa tekmovanje WEBSI 2021, ki ga je do sedaj sestavljajo 23 različnih kategorij, letos dopolnjuje tudi nova kategorija »Login«. Prijavljena dela bo ocenjevala 114-članska strokovna žirija pod vodstvom predsednice žirije Ane Praprotnik, direktorice marketinga v podjetju Sava Turizem d. d.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio