Misija tehnoloških gigantov: Povezovanje ljudi, verodostojnost informacij in pomoč lokalnim skupnostim

COVID-19
14. 4. 2020
V boju s pandemijo COVID-19, vse bolj v ospredje prihajajo tista podjetja, ki na takšen ali drugačen način, lahko doprinesejo k ublažitvi družbenih, gospodarskih in zdravstvenih posledic. V obdobju socialnega distanciranja, so družbena omrežja še toliko bolj pomembna, saj omogočajo hitrejše širjenje informacij in povezovanje med ljudmi. Ob tem pa se pojavlja veliko napačnih oziroma nepreverjenih informacij ter oportunističnih poskusov za dodaten zaslužek. Zato si tehnološki gigantje prizadevajo tovrstne načine manipiulcije omejiti oziroma odpraviti.

V marcu rekordno zanimanje za slovenske digitalne vsebine

iPROM analiza medijske potrošnje
8. 4. 2020
Marčevska analiza medijske potrošnje, ki so jo pripravili v družbi iPROM, razkriva rekordno zanimanje za večino vsebinskih kategorij v slovenskih digitalnih medijih. Dnevno je v drugi polovici marca do spletnih vsebin dostopalo 52 odstotka več uporabnikov, na dan pa so pregledali v povprečju 75 odstotkov več spletnih dokumentov kot meseca februarja.

Vpliv pandemije na oglaševanje bo hujši od finančne krize

IAB US Poročilo
3. 4. 2020
Za lažje načrtovanje oglaševalskih kampanj in razporejanje oglaševalskih budgetov v času »korona krize«, je IAB US pripravil poročilo raziskave, v kateri je približno 400 oglaševalcev in agencij, delilo svojo poslovno prakso na tem področju.

Kakšna je vloga uporabniške izkušnje v Sloveniji?

E-laborat spletna raziskava
31. 3. 2020
Prva tovrstna raziskava v Sloveniji, med predstavniki slovenskega gospodarstva in javne uprave - Vloga uporabniške izkušnje (UX) v Sloveniji.

O novi vlogi blagovnih znamk

IAB Pogovor: Jure Tovrljan
26. 3. 2020
Blagovne znamke so se z novonastalo situacijo znašle v novi vlogi. Kako lahko na kreativen, premišljen, pozitiven in naraven način, kot odgovor na pandemijo koronavirusa, pripomorejo k širšem ozaveščanju o socialnem distanciranju, smo se pogovarjali z Juretom Tovrljanom, kreativnim direktorjem AvStudia. Zaupal nam je, kaj ga je vodilo k ustvarjanju korona različic logotipov in sloganov, prepoznavnejših globalnih blagovnih znamk.

Blagovne znamke in njihova resnična moč

COVID-19
25. 3. 2020
Trenutna situacija, ko se je gospodarstvo znašlo v krču, ko vsi z veliko mero rezerviranosti zremo v prihodnost, je pomembno pogledati na situacijo kot na novo priložnost. Tega se vse bolj zavedajo tudi nekatera globalna podjetja in blagovne znamke, ki so v tem času lansirala oglasne kampanje in izdelke, ki pomagajo ljudem lajšati posledice pandemije koronavirusa.

Priložnosti za rast v času COVID-19 in kaj se lahko naučimo od Kitajske

23. 3. 2020
Kar je za nekatere nesreča, je za druge priložnost. Z uvedbo ukrepov, ko moramo državljani ostajati doma, z zapiranjem trgovin, restavracij in drugih lokalov, se ponuja priložnost vsem tistim, ki omogočajo poslovanje preko spleta.

INERACT Online in ostali spletni dogodki

IAB Europe online
19. 3. 2020
V luči množičnega odpovedovanja in prestavljanja fizičnih dogodkov, velja razmisliti kako najbolje izkoristiti vse priložnosti, ki nam jih ponuja splet. Ena izmed njih je vključevanje v spletne seminarje, ki jih organizira IAB Europe.

Množično prestavljanje in odpovedovanje dogodkov doma in v tujini

Koronavirus
16. 3. 2020
Več kot jasno je, da se bodo dogodki, festivali, koncerti, konference planirani v prvi polovici leta, prestavili na drugo polovico. Seveda ob predpostavki, da bo s koncem poletja, konec tudi koronavirusa. Tako se bo jeseni začela tekma za pozornost slušateljev, sponzorstva, govorce ter prosta prizorišča.

Izzivi digitalne transformacije

IAB POGOVOR: Peter Curk
9. 3. 2020
O izzivih digitalne transformacije podjetja, smo se pogovarjali s Petrom Curkom, direktorjem marketinga na Petrolu d.d., ki poudarja, da brez odlične ekipe, vztrajnosti, širokega znanja in naprednih marketinških orodij, enostavno ne gre.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio