Medijska in tehnološka podjetja investirala v novo »streaming« podjetje

MEDIJI
7. 8. 2018
Disney, Alibaba in Comcast-ov NBC Universal ter številna druga podjetja so s skupno 1 milijardo ameriških dolarjev podprli novo podjetje, ki sta ga ustanovila nekdanji izvršni direktor podjetja Hewlett Packard Enterprise Meg Whitman in nekdanji predsednik uprave Walt Disney Studios Jeffrey Katzenberg. Glavna storitev novo nastalega podjetja bo mobilni spletni prenos vsebin.

Reuters z novo novičarsko aplikacijo

MEDIJI
2. 8. 2018
Reuters je z novo personalizirano novičarsko aplikacijo svojo strategijo komuniciranja od splošne javnosti preusmeril k strokovni javnosti. Slednjim bodo odslej na voljo aktualne poslovne novičke, ki jim bodo v pomoč pri sprejemanju poslovnih odločitev, so prepričani pri Reutersu.

Poletje pomeni več potovanj in odslej tudi več oglasov v aplikacijah za navigacijo

APLIKACIJE
30. 7. 2018
Aplikaciji za spletno kartiranje Google Maps in Waze sta nedavno predstavili nove možnosti oglaševanja znotraj zemljevidov začrtanih poti uporabnikov. Novi načini oglaševanja odlično sovpadajo z letnim časom, ko se večina potrošnikov Severne Amerike in Evrope odpravlja na letni dopust.

Toyotin cilj na olimpijskih in paraolimpijskih igrah je mobilnost za vse

TEHNOLOGIJA
27. 7. 2018
Japonski proizvajalec avtomobilov Toyota je koncept mobilnost na olimpijskih in paraolimpijskih igrah zasnoval okoli glavnih stebrov mobilnosti. Slednji združujejo trajnostni razvoj in tehnologijo.

Alibaba kupila delež kitajskega digitalnega medijskega podjetja

SPLETNA TRGOVINA
26. 7. 2018
Spletni gigant Alibaba je za 1,43 milijarde dolarjev pridobila 10-odstotni delež v kitajskem digitalnem oglaševalskem podjetju Focus Media, ki uspešno posluje v 300 kitajskih mestih, zato pri Alibabi pričakujejo, da bodo dosegli vsaj 200 milijonov potrošnikov več. V prihodnje pa želijo svoj lastniški delež v podjetju Focus Media povečati vsaj na 15 odstotkov.

DIMAQ program digitalnega marketinga praznuje eno leto obstoja v Sloveniji

DIMAQ program
17. 7. 2018
Mednarodni program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga – DIMAQ, praznuje eno leto obstoja na slovenskem trgu. V tem času je podelila 63 DIMAQ certifikatov digitalnega marketinga, strokovnjakom iz 30 različnih slovenskih podjetij.

Amazon brez prave konkurence

SPLETNA TRGOVINA
16. 7. 2018
Amazon postaja sinonim za ameriško e-trgovino. Po oceni spletnega analitičnega portala eMarketer bo v letošnjem letu tržni delež te e-trgovine dosegel zavidljivih 49 odstotkov, kar je okoli 6 odstotkov več kot v preteklem letu. Amazon tako zajema skoraj 5 odstotkov celotnega ameriškega maloprodajnega trga.

SoMo Borac: prijave za najboljša digitalna dela v regiji na voljo do 5. septembra

DOGODKI
16. 7. 2018
Na enajstem Weekend Media Festivalu, ki bo od 20. do 23. septembra potekal v Rovinju, bodo šesto leto zapored podeljene nagrade za najboljša digitalna dela v regiji. Izvedeli bomo, kdo je imel najboljše kampanje na družbenih omrežjih, katere so najboljše spletne strani in mobilne aplikacije ter kdo je dominiral na področju vsebinskega marketinga. Nagrade bodo podeljene v devetih kategorijah. Prijave pa so odprte do 5. septembra.

Reddit želi ojačati svojo oglaševalsko ponudbo

DRUŽBENA OMREŽJA
10. 7. 2018
Podjetje Reddit, lastnik kontroverzne istoimenske spletne platforme, ki je postala priljubljen prostor za razprave o igrah, politiki, pornografiji in govoricah o slavnih, je ena od petih najbolj obiskanih spletnih mest. Za razliko od gigantov kot so Google, Facebook in Amazon, ima Reddit, kar zadeva možnosti oglaševanja, na voljo le oglasne pasice in promocijske objave. Podjetje, ki je v juniju upihnilo 13 svečko zdaj išče načine, kako razširiti svojo oglaševalsko ponudbo.

Stroški, varnost in zasebnost so glavni izzivi pametnih naprav za dom

TEHNOLOGIJA
8. 7. 2018
Pametna tehnologija za dom, kot na primer pametna televizija in razsvetljava, je že nekaj časa v ponudbi, druge pametne naprave, kot so pametni hladilniki in pomivalni stroji, so sicer že na voljo, vendar ponudniki menijo, da jih potrošniki še niso v veliki meri sprejeli v svoje domove.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio