Httpool in Facebook vzpostavila starteško partnerstvo

9. 10. 2018
Httpool in Facebook sta danes oznanila strateško partnerstvo. Httpool je tako postal edini uradni medijski partner in predstavnik Facebooka za Slovenijo, Hrvaško, Srbijo in Bolgarijo.

Z "blockchain" tehnologijo do učinkovitejšega varstva osebnih podatkov

IAB Tech Lab
8. 10. 2018
IAB Tech Lab je oznanil, da je začel s testiranjem protokola »PrivacyChain«, ki temelji na tehnologiji veriženja blokov (blockchain) in bo podjetjem omogočal učinkovitejše sledenje privolitvi uporabnika, za obdelavo njegovih osebnih podatkov, skozi celotno verigo.

Izbor digitalno-marketinških dogodkov 2018

Dogodki
5. 10. 2018
Pregled nekaterih zanimivejših dogodkov doma in v tujini, do konca leta 2018, iz področja znamčenja, native oglaševanja, vsebinskega marketinga, obdelave podatkov, e-mail marketinga, novih tehnologij, programatičnega oglaševanja, iskalnega marketinga, digitalnih trendov in še kaj.

IAB Slovenija združuje že 45 članov

ČLANSTVO
2. 10. 2018
V letošnjem letu se je Zavodu IAB Slovenija pridružilo 15 novih članov. Zavod tako združuje 45 podjetij iz različnih področij digitalnega marketinga.

IAB Europe poročilo: Obseg evropskega programatičnega trga 2017

IAB EUROPE POROČILO
1. 10. 2018
IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, pripravil poročilo o velikosti trga programatičnega oglaševanja v Evropi. To poročilo razkriva, da evropski trg že drugo leto zapored beleži dvomestno rast, saj so investicije v prikazno programatično oglaševanje dosegle 27,1 % in tako znašajo 12 milijard EUR.

Poligon vsebinskega marketinga na 9. Pomp Forumu

Pomp Forum 2018
28. 9. 2018
Konferenca POMP Forum je največji letni dogodek s področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki se je letos odvil že deveto leto zapored. Gre za mednarodno konferenco, ki pokriva celotno regijo. Vsako leto na dogodek povabimo izjemne domače in mednarodne strokovnjake s področja korporativnih medijev, ki udeležencem v zanimivih predavanjih predstavijo najnovejše trende vsebinskega marketinga.

IAB Europe: Spletni seminarji

IAB Europe Webinars
18. 9. 2018
IAB Europe vabi k sodelovanju na naslednjih webinarjih; "Vpogled v nagrajene digitalne prakse - IAB Europe 2018 Reserach Awards", "Digitalna transformacija", "Načelo transparentnosti in privolitve".

Najboljši med odličnimi – znani WEBSI Spletni prvaki 2018

DOGODEK
15. 9. 2018
S podelitvijo prestižnih WEBSI nagrad se je zaključil celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki. V Kinu Bežigrad so podelili kar 25 nagrad. Naj digitalna agencija leta 2018 je že drugič zapored postala agencija Mediodrom, generalni spletni prvak je projekt Skriti Escape Room Unicefa Slovenije in Agencije 101, naj digitalna kampanja pa #ZOEodkriva podjetja Renault Nissan Slovenija in zmagovalne agencije Mediodrom. Nagrada za naj digitalca 2018 je letos pripadla Mileni Jakovljević, strateški direktorici Mediodroma.

Izzivi založnikov v programatičnem oglaševanju

iab europe raziskava
12. 9. 2018
IAB EUROPE v sodelovanju s podjetjem Oath, poziva vse založnike k sodelovanju v raziskavi, ki vodi k boljšemu razumevanju izzivov, s katerimi se soočajo založniki pri ustvarjanju prihodkov iz programatičnega oglaševanja.

Dobre digitalne prakse na 11. IAB Akademiji

IAB AKADEMIJA
6. 9. 2018
Tretja IAB Akademija letos in že 11. zaporedna, se bo tokrat osredotočila na praktične primere in zanimive digitalne rešitve. Z nami bodo priznana slovenska podjetja, člani IAB Slovenija, ki v svojem poslovanju iščejo, povezujejo in odkrivajo vedno nove in zanimive digitalne rešitve.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio