Kako zablesteti na Facebooku v prazničnem času?

Httpool: Nasveti za osnovno in napredno oglaševanje
30. 11. 2020
MediaPost predvideva, da bo 56% kupcev v praznični sezoni za darila zapravilo manj denarja kot v prejšnjih letih, hkrati pa bo kar 66% ljudi nakupovalo preko spleta. Ali bosta ta dva trenda uspela uravnotežiti božično nakupovanje, še ni znano. Jasno pa je, da digitalno oglaševanje še naprej ostaja ključ do uspeha v letošnji praznični nakupovalni sezoni.

Priložnosti, ki jih ponuja digitalno audio oglaševanje

IAB Europe: Vodič Digitalnega audio oglaševanja
27. 11. 2020
Vodič po digitalnem audio oglaševanju, ki ga je v novembru pripravil IAB Europe, je delo posebne delovne skupine za znamčenje, s ciljem pomagati oglaševalcem in agencijam prepoznati številne priložnosti, ki jih prinaša digitalno audio oglaševanje. Vsebuje dogovorjene definicije digitalne audio komunikacije, pregled evropskega trga, najboljše prakse oglasnih kampanj in pregled oglasnih formatov. Izpostavlja pa tudi nekatere izzive, ki jih bo potrebno nasloviti za doseganje resnično optimalnih rezultatov.

Vodič Programatičnega zunanjega oglaševanja

IAB Europe
16. 11. 2020
IAB Europe je pripravila Vodič Programatičnega zunanjega oglaševanja (Programmatic Out Of Home Advertising Guide), ki vsebuje pregled prednosti in priložnosti digitalnega zunanjega oglaševanja (Digital Out Of Home Advertising) v Evropi in najboljše prakse dobrih kreativ in merjenja za izvajanje uspešnih programatičnih oglasnih kampanj.

Znani najboljši spletni trgovci Adriatic regije

WEB RETAILER AWARD 2020
13. 11. 2020
Že 9. leto zapored je potekalo tekmovanje Spletni trgovec leta, a tokrat v drugačni obliki in z novim imenom - WEB RETAILER AWARD 2020.Tekmovanje je to leto dobilo nove regijske razsežnosti, saj se je sočasno odvilo v Sloveniji, 6. Leto zapored na Hrvaškem in prvič v Srbiji!

Kreativnost v oglaševanju 1.del

Izbor oglasov v oktobru
9. 11. 2020
Dandanes je vedno težje prodreti skozi številna oglasna sporočila in doseči željeno ciljno skupino. Množica oglasov in ostalih oglasnih sporočil s katerimi se posameznik srečuje vsak dan, čedalje bolj ustvarja t. i. Ad Blindness (slepoto na oglase). Posledično vedno bolj v ospredje prihaja pomen kreativnosti, inovativnosti in iznajdljivosti, s pomočjo katerih oglasno sporočilo izstopa.

Avtomatizacija in personalizacija kreative?

5. 11. 2020
Oglaševalci oziroma njihove blagovne znamke ustvarjajo več vsebine, kot kdajkoli prej. Glede na raziskavo, ki jo je izvedlo podjetje Forrester Consulting, tri četrtine oglaševalcev (77 %) trdi, da porabi za pripravo zanimivih vsebin več časa, kot pa bi si želeli. In dejstvo, da uporabniki pri oglasnih sporočilih iščejo raznolikost, relevantnost in dodano vrednost, se bo ta trend v prihodnje še stopnjeval. Drum in Celtra sta se na to temo pogovarjala z nekaterimi strokovnjaki marketinga azijsko-pacifiške regije.

Svetla prihodnost video oglaševanja

19. IAB Akademija: Trendi video komunikacije
23. 10. 2020
V okviru 19. IAB Akademije smo se posvetili trendom, novostim in prihodnosti video oglaševanja.

Črni petek na Twitterju: Kako zasijati iz množice

Httpool blog
23. 10. 2020
Spletno nakupovanje je letos še posebej v razcvetu in po celem svetu ljudje uporabljajo internet kot še nikoli prej. Med tem ko se vse več podjetij seli na splet, narašča tudi število digitalnih oglaševalcev. Boj za pozornost kupcev pa postaja še zahtevnejši.

Na voljo posodobljen standard upravljanja s piškotki TCF 2.0

20. 10. 2020
Enaindvajsetega avgusta je IAB Europe (Interactive Advertising Bureau) v sodelovanju z IAB Tech Lab uvedel posodobljen standard upravljanja s piškotki TCF 2.0 (Transparency and Consent Framework), ki nadomešča prejšnjo verzijo 1.0. Za kaj gre? Po odgovor bo potrebno nekaj let v preteklost.

Httpool postal ekskluzivni zastopnik platforme Spotify za Balkan

19. 10. 2020
Httpool je v svoj portfelj dodal vznemirljivo novo platformo in postal ekskluzivni zastopnik Spotifyja v Sloveniji, Srbiji, na Hrvaškem, v Severni Makedoniji, Črni gori, Albaniji, Bosni in Hercegovini ter na Kosovu. Spotify je najbolj priljubljena audio platforma na svetu. Ponuja ponuja paleto inovativnih oglaševalskih rešitev za blagovne znamke, ki lahko zdaj dosežejo aktivne in vplivne mlade poslušalce in s tem izkoristijo naraščajočo moč zvočnega znamčenja.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio