Umetna inteligenca: Mit Vs. resnično stanje v digitalnem oglaševanju

IAB Europe raziskava
6. 9. 2018
Medijska agencija Xaxis, je v sodelovanju z IAB Europe, pripravila vse evropsko študijo vpliva umetne inteligence na digitalno oglaševanje danes in v prihodnje.

Število uporabnikov Facebooka raste, vendar ne med najstniki

DRUŽBENA OMREŽJA
2. 9. 2018
Letos se bo število uporabnikov Facebooka v ZDA povečalo za 0,9 odstotka na 169,5 milijona. Facebook tako ostaja najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje med vsemi starostnimi skupinami, razen najstniki. Preverimo, katera so najbolj priljubljena družbena omrežja pri različnih starostnih skupinah.

The Coca-Cola Company prevzema družbo Costa Limited

BLAGOVNE ZNAMKE
31. 8. 2018
The Coca-Cola Company je dosegla končni dogovor o prevzemu podjetja Costa Limited. Slednje je bilo ustavljeno leta 1971 v Londonu in se je do danes razvilo v eno od vodilnih znamk kave na svetu.

P&G se z WTF in LOL želi približati milenijcem

BLAGOVNE ZNAMKE
26. 8. 2018
Ameriška globalna korporacija Procter & Gamble se želi s prav nenavadno gesto približati milenijcem. Zaščititi želijo namreč nekatere izmed najbolj pogosto uporabljenih akronimov, ki jih ta skupina potrošnikov najpogosteje uporablja v vsakodnevni pogovorni pisni komunikaciji.

Hulu računa na rast gledalcev spletne televizije

TELEVIZIJA
24. 8. 2018
Ameriška televizijska mreža Hulu in Roku, ki ponuja televizijski spletni prenos, načrtujeta rast prihodkov od oglaševanja. Do leta 2022 želita namreč doseči 204 milijone ameriških uporabnikov tako imenovane povezane televizije, kar pomeni več kot 60 odstotkov ameriškega prebivalstva. Letos naj bi število gledalcev povezane televizije preseglo 184 milijonov.

WEBSI skupaj z Gorenjem vabi digitalce k rešitvi izziva

DOGODKI
20. 8. 2018
Organizatorji tekmovanja WEBSI Spletni prvaki v sodelovanju z glavnim partnerjem projekta Skupino Gorenje, izzivajo digitalce z WEBSI Gorenje izzivom.

T-Mobile ukinja avtomatske telefonske odzivnike

TELEKOMUNIKACIJE
17. 8. 2018
Mobilno telekomunikacijsko podjetje T-Mobile želi izboljšati uporabniško izkušnjo potrošnikov. Namesto tipičnega interaktivnega glasovnega sistema za odzivanje na telefonske klice potrošnikov, se bodo odslej nanje odzvali ljudje. Na ta način želi podjetje zagotoviti preprostejši in hitrejši način reševanja izzivov potrošnikov in s tem doseči boljšo uporabniško izkušnjo z blagovno znamko.

IAB Europe na dogodku DMEXCO

DOGODKI
12. 8. 2018
V kolikor se boste 12. in 13. septembra udeležili konference o digitalnem marketingu DMEXCO, vabljeni na panel, ki ba bo vodila izvršna direktorica IAB Europe Townsend Feehan. Panel bo na sporedu drugi dan konference, s pričetkom ob 9.45 na debatnem odru (»Debate Stage«).

Medijska in tehnološka podjetja investirala v novo »streaming« podjetje

MEDIJI
7. 8. 2018
Disney, Alibaba in Comcast-ov NBC Universal ter številna druga podjetja so s skupno 1 milijardo ameriških dolarjev podprli novo podjetje, ki sta ga ustanovila nekdanji izvršni direktor podjetja Hewlett Packard Enterprise Meg Whitman in nekdanji predsednik uprave Walt Disney Studios Jeffrey Katzenberg. Glavna storitev novo nastalega podjetja bo mobilni spletni prenos vsebin.

Reuters z novo novičarsko aplikacijo

MEDIJI
2. 8. 2018
Reuters je z novo personalizirano novičarsko aplikacijo svojo strategijo komuniciranja od splošne javnosti preusmeril k strokovni javnosti. Slednjim bodo odslej na voljo aktualne poslovne novičke, ki jim bodo v pomoč pri sprejemanju poslovnih odločitev, so prepričani pri Reutersu.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio