Storitve na zahtevo: nujnost ali udobje

DIGITALNO
5. 7. 2018
Še pred nekaj leti smo težko našli dobro aplikacijo za vožnjo po hribih ali običajne storitve, kot je hitra dostava. Nekatere storitve na zahtevo še zmeraj nimajo velike teže in morda med potrošniki potreba po njih nikoli ne bodo prevladala.

Hornet z akcijo »True Colors« spodbuja svobodno izražanje identitete LGBTQ

DRUŽBENA OMREŽJA
30. 6. 2018
Največja družbena platforma »gay« skupnosti Hornet je z navdihujočimi zgodbami v okviru globalne kampanje »True Colors« počastila LGBTQ+ skupnost. Kampanja obsega zbirko obarvanih črno belih fotografij posameznikov iz LGBTQ skupnosti iz 19. in 20. stoletja. Kronologija videoposnetka vključuje predmete, ki so bili nekoč last romantične veze Oscarja Wilda in lorda Alfreda Douglasa, pa fotografije pripadnikov druge svetovne vojne in zgodnjih trans-aktivistov Marshe P. Johnson in Sylvie Rivera. Ne manjka pa niti aktualni zakonski par, ki ga tvorita Rob Smith in Misha Safronov.

Uporabniki bi ponudnika elektrike in plina radi zamenjali kar preko spleta

ENERGETIKA
28. 6. 2018
Digitalna pismenost se iz leta v leto povečuje, prav tako pa se povečujejo tudi zahteve in potrebe uporabnikov po novih storitvah in funkcionalnostih na spletu. 31 % ljudi vsaj tedensko išče informacije o produktih preko spleta. Odkar je zamenjava dobavitelja različnih energentov tako preprosta pa med te produkte sodijo tudi energenti, predvsem plin in elektrika. Enostavna zamenjava ponudnika omogoča, da izberejo tistega, ki jim za najboljšo ceno ponuja tudi najboljšo storitev. Kljub zahtevam in potencialu, ki ga daje splet, v podjetju E-laborat ugotavljajo, da so podjetja v panogi energetike še vedno premalo usmerjena k potrebam uporabnikov.

IAB Slovenija razpisuje nove delovne skupine

IAB delovne skupine
22. 6. 2018
IAB Slovenija razpisuje delovni skupini na temo nativnega oglaševanja ter zakonodaje in regulative, s katerima želi aktivirati člane IAB Slovenija, k proaktivnemu sodelovanju pri oblikovanju skupnih stališč in priporočil ter širjenju dobrih praks med člani IAB Slovenija in širše.

Mnenja potrošnikov o novih tehnologijah razdvojena

TEHNOLOGIJA
21. 6. 2018
Nove tehnologije so deležne veliko medijske pozornosti, ljudje pa imajo, kot kažejo podatki raziskave, o njih različna mnenja. Globalna raziskava trženjske platforme Hubspot med drugim namreč kaže, kako razdvojena so mnenja o različnih nastajajočih konceptih, kot na primer o kriptovalutah in njihovo osnovno tehnologijo blokchain.

Potrošniki so za personalizirane izdelke pripravljeni plačati več

POTROŠNIKI
20. 6. 2018
Zaradi dejavnikov kot so učinkovitejša proizvodnja, 3D tiskanje in e-trgovalne platforme, je množična proizvodnja izdelkov, ki ustreza posameznim okusom, postala »mainstream«. Današnji potrošniki lahko s klikom pridobijo personalizirane izdelke kot na primer brisače z izvezenimi monogrami, točno določene bombone M&M na katerih je odtisnjen njihov obraz in podobno.

Spoznajte Erika Finmana, najstniškega bitcoin milijonarja

ZANIMIVOSTI
17. 6. 2018
Devetnajstletni Erik Finman je eden najmlajših svetovnih bitcoin milijonarjev. Večina ga pozna po provokativnih objavah na družbenih omrežjih, ki pa so, kot je Finman povedal v intervjuju za Guardian, strateško načrtovane.

Agenciji 101 in ENKI po tri nagrade diggit

DOGODKI
12. 6. 2018
Po programskem delu 07. slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT je bilo na peti slavnostni podelitvi nagrad za presežke v slovenskem digitalnem prostoru podeljenih 12 zlatih in 2 veliki nagradi diggit. Največ nagrad med prijavitelji, kar tri zlate, je prejela agencija ENKI. Enako število nagrad, od tega dve zlati in veliko, je domov odnesla Agencija 101. Strokovna žirija je poleg tega s posebno omembo nagradila še dva dodatna projekta, organizatorja TSmedia in Marketing magazin pa sta prvič podelila priznanje za pomembne dosežke na področju digitalnih komunikacij v Sloveniji.

Od neumnih načinov smrti do neumnih načinov onesnaževanja oceanov

GAMING
8. 6. 2018
Večkrat nagrajena animirana kampanja »Neumni načini smrti« (»Dumb Ways to Die«), ki jo je za naročnika Metro Trains leta 2013 ustvarila agencija McCann, Melbourne, je doživela svojo novo različico »Dumb Ways to Kill Oceans«. Medtem ko je bila prva akcija namenjena zmanjšanju prometnih nesreč na Melbournski podzemni železnici, se nova osredotoča na problematiko vse večjega onesnaževanja oceanov.

IAB Europe Webinar: Digitalno video oglaševanje

WEBINAR
8. 6. 2018
IAB Europe pripravlja Webinar, ki bo poglobljeno naslovil izsledke poročila "Attitudes to Digital Video Advertising", vključno s trenutnim stanjem digitalnega video oglaševanja, in ključnimi gonilniki rasti.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio