P&G se z WTF in LOL želi približati milenijcem

BLAGOVNE ZNAMKE
26. 8. 2018
Ameriška globalna korporacija Procter & Gamble se želi s prav nenavadno gesto približati milenijcem. Zaščititi želijo namreč nekatere izmed najbolj pogosto uporabljenih akronimov, ki jih ta skupina potrošnikov najpogosteje uporablja v vsakodnevni pogovorni pisni komunikaciji.

Hulu računa na rast gledalcev spletne televizije

TELEVIZIJA
24. 8. 2018
Ameriška televizijska mreža Hulu in Roku, ki ponuja televizijski spletni prenos, načrtujeta rast prihodkov od oglaševanja. Do leta 2022 želita namreč doseči 204 milijone ameriških uporabnikov tako imenovane povezane televizije, kar pomeni več kot 60 odstotkov ameriškega prebivalstva. Letos naj bi število gledalcev povezane televizije preseglo 184 milijonov.

WEBSI skupaj z Gorenjem vabi digitalce k rešitvi izziva

DOGODKI
20. 8. 2018
Organizatorji tekmovanja WEBSI Spletni prvaki v sodelovanju z glavnim partnerjem projekta Skupino Gorenje, izzivajo digitalce z WEBSI Gorenje izzivom.

T-Mobile ukinja avtomatske telefonske odzivnike

TELEKOMUNIKACIJE
17. 8. 2018
Mobilno telekomunikacijsko podjetje T-Mobile želi izboljšati uporabniško izkušnjo potrošnikov. Namesto tipičnega interaktivnega glasovnega sistema za odzivanje na telefonske klice potrošnikov, se bodo odslej nanje odzvali ljudje. Na ta način želi podjetje zagotoviti preprostejši in hitrejši način reševanja izzivov potrošnikov in s tem doseči boljšo uporabniško izkušnjo z blagovno znamko.

IAB Europe na dogodku DMEXCO

DOGODKI
12. 8. 2018
V kolikor se boste 12. in 13. septembra udeležili konference o digitalnem marketingu DMEXCO, vabljeni na panel, ki ba bo vodila izvršna direktorica IAB Europe Townsend Feehan. Panel bo na sporedu drugi dan konference, s pričetkom ob 9.45 na debatnem odru (»Debate Stage«).

Medijska in tehnološka podjetja investirala v novo »streaming« podjetje

MEDIJI
7. 8. 2018
Disney, Alibaba in Comcast-ov NBC Universal ter številna druga podjetja so s skupno 1 milijardo ameriških dolarjev podprli novo podjetje, ki sta ga ustanovila nekdanji izvršni direktor podjetja Hewlett Packard Enterprise Meg Whitman in nekdanji predsednik uprave Walt Disney Studios Jeffrey Katzenberg. Glavna storitev novo nastalega podjetja bo mobilni spletni prenos vsebin.

Reuters z novo novičarsko aplikacijo

MEDIJI
2. 8. 2018
Reuters je z novo personalizirano novičarsko aplikacijo svojo strategijo komuniciranja od splošne javnosti preusmeril k strokovni javnosti. Slednjim bodo odslej na voljo aktualne poslovne novičke, ki jim bodo v pomoč pri sprejemanju poslovnih odločitev, so prepričani pri Reutersu.

Poletje pomeni več potovanj in odslej tudi več oglasov v aplikacijah za navigacijo

APLIKACIJE
30. 7. 2018
Aplikaciji za spletno kartiranje Google Maps in Waze sta nedavno predstavili nove možnosti oglaševanja znotraj zemljevidov začrtanih poti uporabnikov. Novi načini oglaševanja odlično sovpadajo z letnim časom, ko se večina potrošnikov Severne Amerike in Evrope odpravlja na letni dopust.

Toyotin cilj na olimpijskih in paraolimpijskih igrah je mobilnost za vse

TEHNOLOGIJA
27. 7. 2018
Japonski proizvajalec avtomobilov Toyota je koncept mobilnost na olimpijskih in paraolimpijskih igrah zasnoval okoli glavnih stebrov mobilnosti. Slednji združujejo trajnostni razvoj in tehnologijo.

Alibaba kupila delež kitajskega digitalnega medijskega podjetja

SPLETNA TRGOVINA
26. 7. 2018
Spletni gigant Alibaba je za 1,43 milijarde dolarjev pridobila 10-odstotni delež v kitajskem digitalnem oglaševalskem podjetju Focus Media, ki uspešno posluje v 300 kitajskih mestih, zato pri Alibabi pričakujejo, da bodo dosegli vsaj 200 milijonov potrošnikov več. V prihodnje pa želijo svoj lastniški delež v podjetju Focus Media povečati vsaj na 15 odstotkov.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio