IAB Europe poročilo: Obseg evropskega programatičnega trga 2017

IAB EUROPE POROČILO
1. 10. 2018
IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, pripravil poročilo o velikosti trga programatičnega oglaševanja v Evropi. To poročilo razkriva, da evropski trg že drugo leto zapored beleži dvomestno rast, saj so investicije v prikazno programatično oglaševanje dosegle 27,1 % in tako znašajo 12 milijard EUR.

Poligon vsebinskega marketinga na 9. Pomp Forumu

Pomp Forum 2018
28. 9. 2018
Konferenca POMP Forum je največji letni dogodek s področja vsebinskega marketinga v Sloveniji, ki se je letos odvil že deveto leto zapored. Gre za mednarodno konferenco, ki pokriva celotno regijo. Vsako leto na dogodek povabimo izjemne domače in mednarodne strokovnjake s področja korporativnih medijev, ki udeležencem v zanimivih predavanjih predstavijo najnovejše trende vsebinskega marketinga.

IAB Europe: Spletni seminarji

IAB Europe Webinars
18. 9. 2018
IAB Europe vabi k sodelovanju na naslednjih webinarjih; "Vpogled v nagrajene digitalne prakse - IAB Europe 2018 Reserach Awards", "Digitalna transformacija", "Načelo transparentnosti in privolitve".

Najboljši med odličnimi – znani WEBSI Spletni prvaki 2018

DOGODEK
15. 9. 2018
S podelitvijo prestižnih WEBSI nagrad se je zaključil celoletni projekt WEBSI Spletni prvaki. V Kinu Bežigrad so podelili kar 25 nagrad. Naj digitalna agencija leta 2018 je že drugič zapored postala agencija Mediodrom, generalni spletni prvak je projekt Skriti Escape Room Unicefa Slovenije in Agencije 101, naj digitalna kampanja pa #ZOEodkriva podjetja Renault Nissan Slovenija in zmagovalne agencije Mediodrom. Nagrada za naj digitalca 2018 je letos pripadla Mileni Jakovljević, strateški direktorici Mediodroma.

Izzivi založnikov v programatičnem oglaševanju

iab europe raziskava
12. 9. 2018
IAB EUROPE v sodelovanju s podjetjem Oath, poziva vse založnike k sodelovanju v raziskavi, ki vodi k boljšemu razumevanju izzivov, s katerimi se soočajo založniki pri ustvarjanju prihodkov iz programatičnega oglaševanja.

Dobre digitalne prakse na 11. IAB Akademiji

IAB AKADEMIJA
6. 9. 2018
Tretja IAB Akademija letos in že 11. zaporedna, se bo tokrat osredotočila na praktične primere in zanimive digitalne rešitve. Z nami bodo priznana slovenska podjetja, člani IAB Slovenija, ki v svojem poslovanju iščejo, povezujejo in odkrivajo vedno nove in zanimive digitalne rešitve.

Umetna inteligenca: Mit Vs. resnično stanje v digitalnem oglaševanju

IAB Europe raziskava
6. 9. 2018
Medijska agencija Xaxis, je v sodelovanju z IAB Europe, pripravila vse evropsko študijo vpliva umetne inteligence na digitalno oglaševanje danes in v prihodnje.

Število uporabnikov Facebooka raste, vendar ne med najstniki

DRUŽBENA OMREŽJA
2. 9. 2018
Letos se bo število uporabnikov Facebooka v ZDA povečalo za 0,9 odstotka na 169,5 milijona. Facebook tako ostaja najpogosteje uporabljeno družbeno omrežje med vsemi starostnimi skupinami, razen najstniki. Preverimo, katera so najbolj priljubljena družbena omrežja pri različnih starostnih skupinah.

The Coca-Cola Company prevzema družbo Costa Limited

BLAGOVNE ZNAMKE
31. 8. 2018
The Coca-Cola Company je dosegla končni dogovor o prevzemu podjetja Costa Limited. Slednje je bilo ustavljeno leta 1971 v Londonu in se je do danes razvilo v eno od vodilnih znamk kave na svetu.

P&G se z WTF in LOL želi približati milenijcem

BLAGOVNE ZNAMKE
26. 8. 2018
Ameriška globalna korporacija Procter & Gamble se želi s prav nenavadno gesto približati milenijcem. Zaščititi želijo namreč nekatere izmed najbolj pogosto uporabljenih akronimov, ki jih ta skupina potrošnikov najpogosteje uporablja v vsakodnevni pogovorni pisni komunikaciji.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio