Kaj smo Slovenci v letu 2018 največ iskali?

SPLETNO NAKUPOVANJE
20. 12. 2018
Spletna trgovina je ena izmed najbolj dinamičnih industrij. Na evropskem statističnem portalu Eurostat poročajo, da na spletu prodaja 20 % evropskih podjetij, kar predstavlja 18 % prihodkov od prodaje.

Umek z aplikacijo Tonight osvojil prvo mesto

APLIKACIJA
17. 12. 2018
Uspešni slovenski startup Viberate in DJ UMEK sta svetu pred kratkim predstavila aplikacijo Tonight - the ultimate nightlife guide, ki pa je le v pičlih 24 urah osvojil 1. mesto na lestvicah. Tonight je edini glasbeni vodič, ki uporabniku omogoča popolnoma personalizirano odkrivanje novih glasbenih dogodkov. Poleg slovenskih mest aplikacija prinaša nabor dogodkov tudi drugod po Evropi, med drugim tudi v Berlinu, Londonu, Barceloni, Amsterdamu, Beogradu in Zagrebu.

9 digitalnih trendov, ki bodo krojili leto 2019

Trendi
4. 12. 2018
Leto se počasi, a vztrajno izteka. Kaj nas čaka v letu 2019? Digitalna marketinška pokrajina, ki zajema SEO, socialne medije, Pay-Per-Click, trženje vsebin in še mnogo več bo priča dramatičnemu premiku.

10 medijskih trendov za leto 2019

SEMPL
3. 12. 2018
Na kaj naj bodo oglaševalci, medijske agencije in mediji še posebej pozorni v prihajajočem letu? Katere nove tehnologije je vredno preizkusiti? Kateri marketinški pristopi resnično delujejo? Kakšen je optimalen medijski splet?

Akcija "Skrita soba pobega" nagrajena z velikim semplerjem

20. SEMPL
30. 11. 2018
Nagrada Veliki sempler za najboljšo medijsko strategijo v regiji, je šla v v roke Agenciji 101, za oglaševalsko kampanjo Skrita soba pobega (naročnik: Unicef Slovenija).

"Pregled slovenskega digitalnega trga" - Prvi digitalni imenik v Sloveniji

Digitalni marketing
27. 11. 2018
Gre za prvi tovrstni digitalni imenik podjetji in posameznikov, ki so aktivna na širšem digitalnem trgu v Sloveniji in ga najdete na naslovu www.digitalni-trg.com.

IAB Europe poročilo: Človeški kapital v digitalnem okolju 2018

IAB Europe poročilo
23. 11. 2018
IAB Europe je v drugi polovici meseca novembra objavil raziskavo Človeški kapital v digitalnem okolju 2018. Izsledki podpirajo prizadevanja digitalne industrije za zmanjševanje vrzeli med vse večjim povpraševanjem po strokovnjakih na področju digitalne znanosti na eni strani in trenutnim stanjem v industriji na drugi.

IAB Europe raziskava: Kaj poganja rast digitalnega video oglaševanja?

IAB EUROPE RAZISKAVA
18. 11. 2018
IAB Europe želi z raziskavo, ki je usmerjena h globljemu razumevanju, kaj poganja tako močno rast video oglaševanja, “opremiti” vse deležnike v digitalni industriji, z ustreznim znanjem in boljšim razumevanjem, ki jim bo v pomoč pri zasnovi optimalnih digitalnih video startegij.

Poročilo AdEx 2018: Investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici 2018 zrasle za 10 %

IAB Europe: AdEx Benchmark H1 2018 poročilo
15. 11. 2018
IAB Europe je v sodelovanju s podjetjem IHS Markit, objavil poročilo AdEx Benchmark H1 2018, kjer razkriva, da so investicije v digitalno oglaševanje v prvi polovici leta 2018, zrasle za 10 % in tako znašajo 25,7 milijard EUR.

Gizzmo.si in hajdi.si najboljši slovenski spletni trgovini leta 2018

Ecommerce Day 2018
15. 11. 2018
Na konferenci Ecommerce Day 2018 v Four Points by Sheraton Ljubljana Mons v Ljubljani se je zaključilo največje tekmovanje s področja spletnega nakupovanja v Sloveniji, Spletni trgovec leta 2018. Glavno nagrado za večje spletne trgovce, Web Champion Award, je prejela trgovina gizzmo.si, glavna nagrada za manjše spletne trgovce, Web Challenger Award, pa je šla v roke hajdi.si.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio