Prva IAB.LEGAL delavnica - Pravna podpora za vaš digitalni posel!

DELAVNICA
14. 4. 2018
IAB Slovenija organizira prvo iab.legal delavnico, ki bo poglobljeno in temeljito orisala nekatere najaktualnejše pravne izzive digitalnega poslovanja, s poudarkom na GDPR, avtorskih pravicah, oglaševalskem pravu ter odgovornostjo za vsebine na spletu. Ker je delavnica praktično zasnovana, se bomo v delovnih skupinah osredotočili na dejanske izzive, s katerimi se srečujemo pri uvajanju sprememb na podlagi GDPR, ter jih poskušali spremeniti v uporabne in praktične rešitve, ki bodo usmerjene v vašo konkurenčno prednost.

Interact 2018: digitalno oglaševanje evropski ekonomiji letno prispeva kar 526 milijard evrov

INTERACT 2018
12. 4. 2018
Na letošnjem največjem srečanju IAB Europe Interact 2018 bodo udeleženci na enem mestu imeli možnost slišati številne govorce, ki digitalno oglaševanje poznajo iz različnih zornih kotov. Vsi pa bodo stremeli k predstavitvi, kako prevetriti in najti novi pristop k digitalnemu oglaševanju, industriji, ki evropski ekonomiji letno prispeva kar 526 milijard evrov.

Generacija Z ima rada različne nakupovalne kanale

SPLETNA TRGOVINA
11. 4. 2018
Blagovne znamke in trgovci vedno večje zanimanje kažejo za generacijo Z. Posamezniki, rojeni po letu 1995, vstopajo v dobo odraslosti in postajajo vedno bolj relevantna ciljna skupina.

Zapuščanje nakupovalne košarice je del spletne nakupovalne izkušnje

SPLETNA TRGOVINA
6. 4. 2018
Ena najbolj perečih težav spletnih trgovcev je zapuščanje spletne trgovine v fazi polne nakupovalne košarice, tik pred finalnim korakom nakupa. Z vidika potrošnikov pa je ravno ta del običajna faza v celotnem nakupovalnem procesu.

Od GDPR do Uredbe o e-zasebnosti in nazaj

GDPR
31. 3. 2018
Pravila o zasebnosti in varstvu podatkov v digitalni oglaševalski industriji igrajo pomembno vlogo, saj zagotavljajo relevantno oglaševanje in s tem obdelavo relevantnih podatkov, ki omogočajo merjenje učinkovitosti oglaševanja. Obdelava podatkov je bistvenega pomena za digitalno oglaševanje, saj nenazadnje omogoča financiranje digitalnih vsebin, storitev in aplikacij. Hkrati pa je digitalno oglaševanje s tem širše dostopno vsem, z zelo nizkimi stroški.

DIMAQ akreditirani dogodki 2018

Dogodki
24. 3. 2018
V sklopu DIMAQ programa, si Zavod IAB Slovenija prizadeva združevati najodmevnejše in najpomembnejše dogodke s področja digitalnega marketinga, doma in v tujini.

Razumevanje vpliva umetne inteligence

RAZISKAVA
23. 3. 2018
Se sprašujete, kaj so miti in kaj resnica o umetni inteligenci? Da bi zagotovili čim bolj realističen pogled na stanje o uporabi umetne inteligence v evropskem oglaševalskem prostoru, IAB Europe, v sodelovanju z digitalnim medijskim podjetjem Xaxis, vabi k sodelovanju v raziskavi.

Umetna inteligenca v marketingu in oglaševanju

UMETNA INTELIGENCA
22. 3. 2018
Kljub številnim raziskavam in intervjujem z najbolj naprednimi podjetji, kot so Facebook, Baidu, IBM in AT&T, je trenutno stanje na področju umetne inteligence v marketingu in oglaševanju še zmeraj neznanka. Zato so se pri spletnem portalu www.techemergence.com odločili na enem mestu zbrati primere dobre prakse uporabe umetne inteligence.

Hitre prijave na Interact 2018 odprte do konca marca

DOGODKI
16. 3. 2018
Pri evropskem uradu za interaktivno komuniciranje IAB Europe so podaljšali hitre prijave za udeležbo na Interact 2018. Na ključni letni dogodek urada, ki bo 23. in 24. maja v Milanu, se z nižjo kotizacijo lahko prijavite vse do 31. marca 2018.

Kdo bodo WEBSI Spletni prvaki 2018

DOGODKI
15. 3. 2018
Tekmovanje slovenskih digitalnih Websi, ki se letos predstavlja s sloganom ''Povezujemo odličnost'', je odprlo svoja vrata in izziva snovalce odličnih digitalnih del, da z oddano prijavo preverijo konkurenčnost ter sodelujejo v tekmovanju za naziv WEBSI Spletnih prvakov 2018! Prijave so mogoče preko spletne strani www.websi.si vse do petka, 25. maja, zgodnje in cenejše pa do četrtka, 19. aprila. Več kot 70-članska strokovna in poslovna žirija bo pod vodstvom predsednice, mag. Tjaše Kolenc Filipčič, direktorice službe za marketing v Zavarovalnici Triglav, izbrala najboljša dela znotraj 17 kategorij in podelila kar 25 nagrad.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio