Igričarstvo vse bolj privlačno za oglaševalce

17. 9. 2020
Skupnost »gamerjev« narašča iz leta v leto. Na svetovni ravni jih je lansko leto štela 2,5 milijarde, letos 2,7 milijard. Dejstvo je, da so video igre postale del našega vsakdanjika. Ljudje po vsem svetu, vseh starostnih in demografskih skupin, se vključuje v to dejavnost.

DIMAQ program oktobra zopet začenja z izobraževanjem

Izobraževanje: Digitalni marketing
22. 8. 2020
Mednarodno priznani program izobraževanja in certificiranja na področju digitalnega marketinga DIMAQ, ki ga organizira Zavod za promocijo digitalne kulture IAB Slovenija, jeseni zopet začenja s 6-dnevnim izobraževalnim programom. Tokrat k vpisu vabi 12. generacijo strokovnjakov digitalnega marketinga.

Kodeks o odgovornem oglaševanju iger na srečo na spletu

17. 8. 2020
Združenje EGBA (European Gaming & Betting Association) je pripravilo priporočila o odgovornem oglaševanju iger na srečo na spletu.

Novi poslovni modeli agencij

IAB Pogovor: Primož Inkret
20. 7. 2020
Za nami in pred nami je obdobje intezivnih sprememb, ki jih na komunikacijsko digitalnem področju imenujemo z različnimi besedami. Večina nas govori o digitalni transformaciji, preboju v digitalnem razmišljanju, razvoju uporabniške izkušnje, servisu dizajna. Obdobje pospeševanja procesov, ki so bili delno že v teku, je hkrati tudi obdobje transformacije načina sodelovanja agencij z naročniki/ partnerji. O novih poslovnih modelih agencij, smo se v tokratnem IAB Pogovoru, pogovarjali s Primožem Inkretom, partnerjem in direktorjem agencije PM, poslovni mediji d.o.o. (del mreže C3).

Spotify lahko sedaj poslušamo tudi v Sloveniji

ZANIMIVOST
17. 7. 2020
Spotify je s 14. julijem vstopil na 13 novih evropskih trgov, med njimi tudi v Slovenijo. Tako je sedaj prisoten že v 92 državah. Poslušalci iz Slovenije, Hrvaške, Srbije, Bosne in Hercegovine, Kosova, Črne gore, Severne Makedonije, Rusije, Belorusije, Albanije, Moldavije, Kazahstana in Ukrajine, lahko sedaj uživajo ob poslušanju bogatega glasbenega nabora, ki ga nudi Spotify. Izbirajo lahko med 50 milijoni skladb in 4 milijardami »playlist«.

Wise.Blue uradno član Twitterjevega partnerskega programa za performance oglaševanje

16. 6. 2020
Wise.Blue je celovita rešitev za performance oglaševanje na Twitterju, ki jo uporabljajo nekateri večjii mednarodni oglaševalci. Rešitev, ki jo je oblikoval Httpool, uporablja strojno učenje in algoritme za predvidevanje, za upravljanje s kompleksnimi performance oglasnimi kampanjami.

TikTok in platforma »It's Nice That« v podporo kreativni industriji

14. 6. 2020
TikTok je v sodelovanju s kreativno platformo »It's Nice That« lansiral projekt »Creative Canvas«, s katerim želi podpreti kreativno industrijo.

Evropski digitalni oglaševalski trg vreden 64,8 milijarde evrov

IAB Europe Adex Benchmark 2019
3. 6. 2020
Na virtualni konferenci, 3. junija, Interact Online, je IAB Europe oznanila, da je bil evropski digitalni oglaševalski trg, v letu 2019 vreden 64,8 milijarde evrov. V primerjavi s preteklim letom je bila tako rast 12,3 %. Gonilne sile rasti investicij so »out-stream« video, mobilno oglaševanje in oglaševanje na družbenih omrežjih.

Kaj lahko blagovne znamke storijo v boju proti rasizmu?

#JusticeForFloyd
2. 6. 2020
Po smrti temnopoltega Američana Georga Floyda, ki jo je zakrivil belopolti policist, je v Ameriki izbruhnil val protestov, ki odločno nasprotuje policijskemu nasilju in širjenju rasizma. Protestu so se pridružile tudi nekatere globalne blagovne znamke, ki so svojo podporo protestnikom izrazile na različne načine.

Adex SLO 2019: Investicije v digitalno oglaševanje na slovenskem trgu zrasle za 11 %

18. IAB AKADEMIJA
27. 5. 2020
Izsledki raziskave AdEx 2019 za slovenski trg, ki ga izvaja Zavod IAB Slovenija, so pokazali, da so neto investicije v digitalno oglaševanje zrasle za 11 %, v primerjavi z letom 2018. Tako je bil lani, slovenski digitalni oglaševalski trg, vreden 60,7 milijona evrov.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio