Blagovne znamke komuniciranje preusmerjajo na lastne kanale

KOMUNICIRANJE
5. 6. 2018
Razumevanje nakupne poti potrošnikov še zmeraj predstavlja velik izziv za tržnike, ki jim želijo vedno bolj olajšati potrošnjo na način, da potrošniki prav v njihovi spletni trgovini pustijo čim več evrov, pri tem pa doživijo prijetno izkušnjo. Pri tem blagovne znamke veliko časa namenijo komuniciranju s potrošnik, ki si interakcije želijo preko vedno številčnejših komunikacijskih kanalov.

Alibaba s 100 milijardami investicijskih vložkov v pametno logistiko

SPLETNA TRGOVINA
4. 6. 2018
Alibaba se pripravlja na naslednji val e-poslovanja s 100 milijardami investicijskih vložkov v pametno logistiko. Omrežje pametne logistike, ki ga bo vodila hčerinska družba Cainiao Network, je namenjena izboljšanju doseganja in učinkovitosti dostave ter zniževanju stroškov logistike tega e-trgovinskega velikana, ki dnevno za carinjenje upravlja z enim milijonom B2C paketov.

Viberate prireja prvi kreativni V-Hackathon

V-Hackathon
1. 6. 2018
Prvi kreativni V-Hackathon, ki se bo dogajal od sobote 16. junija do nedelje 17. junija, vabi k sodelovanju vse kreativne ume. Viberate namreš išče zanimive ideje za novo mobilno aplikacijo.

Med najstniki uporaba Facebooka pada

DRUŽBENA OMREŽJA
28. 5. 2018
Najstniki vse bolj opuščajo uporabo družbenega omrežja Facebook in se raje odločajo za druge družabne platforme kot sta Snapchat in Instagram. Tako ugotavlja raziskava, ki so jo opravili v raziskovalnem centru Pew Research Center.

07. DIGGIT: Od renesanse in digitalne inteligence do personalizacije in tehnologije blockchain

DOGODKI
25. 5. 2018
Tako kot deluje digitalni svet bo potekal tudi osrednji program prve slovenske konference o digitalnih komunikacijah DIGGIT, brez počitka, z nenehnimi novimi izzivi in preizkušnjami. V desetih etapah se bo zvrstilo trideset govorcev, ki bodo udeležence seznanili s tem, kako smiselno uporabljati blockchain tehnologijo in kako se soočiti z novimi poslovnimi pristopi, kaj bo v poslovnem svetu koristnega (ali nekoristnega) prinesla digitalna inteligenca in kakšni so digitalni izzivi letošnjega leta. Govora bo tudi o vplivnostnem marketingu in pomembnih digitalnih inovacijah v letu 2017, predvsem pa o tem, kaj nam bo digitalno prineslo dobrega – ali smo priča renesansi človeške vrste?

25. maja se zaključujejo WEBSI prijave

DOGODKI
22. 5. 2018
Odlične digitalne projekte oziroma njihove snovalce še do konca tega tedna čaka priložnost osvojitve naziva WEBSI Spletni prvak 2018! Največje slovensko tekmovanje digitalnih odličnosti se približuje zaključevanju zbiranja prijav in začetku procesa žiriranja. 75-članska strokovna in poslovna žirija bo izbrala kar 25 zmagovalcev, ki bodo znani na WEBSI dnevu, 14. septembra 2018.

Člani IAB Slovenija ugodneje na DIGGIT in Netfork Akademijo

UGODNOSTI ZA ČLANE IAB SLO
19. 5. 2018
Člani IAB Slovenija lahko koristijo številne ugodnosti, med njimi so tudi dodatni popusti na kotizacije na nekatere odmevnejše domače dogodke.

Kaj se na spletu zgodi v minuti

SPLET
18. 5. 2018
V vsakdanjem življenju se minuta ne zdi ravno veliko, toda ko gre za internet, se v eni minuti zgodi veliko več, kot bi si lahko zamislili. Pod infografiko sta se podpisala Lori Lewis in Chadd Callahan iz podjetja Cumulus Media in prikazuje aktivnosti, ki v 60 sekundah potekajo na različnih platformah. V primerjavi s preteklim letom je največji skok opaziti v času gledanja Netflixa.

Za velike kipce DIGGIT se poteguje 70 del

DOGODKI
9. 5. 2018
Na 07. slovenski konferenci o digitalnih komunikacijah DIGGIT, ki bo 12. junija 2018 v ljubljanskem GH Union, bodo že petič podeljene nagrade za izjemne dosežke na področju digitalnega komuniciranja v Sloveniji. Zanje se letos poteguje 70 prijavljenih del. Največ prijav so organizatorji zabeležili v kategoriji trgovina, največ del pa je prijavila agencija Mediodrom.

Bi lahko s tehnologijo blockchain zmanjšali stroške oglaševanja?

BLOCKCHAIN
4. 5. 2018
Industrija digitalnega trženja in medijev skrbno preučuje, ali lahko tehnologija blockchain pomaga pri reševanju nekaterih resnih izzivov s preglednostjo, goljufijami in zasebnostjo. V letošnjem letu se bodo strokovnjaki posvetili predvsem preizkušanju in učenju, ocenjujejo na portalu eMarketer.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio