Več kot polovica Slovencev zabavno elektroniko kupuje prek spleta

RAZISKAVA
24. 4. 2018
Izsledki raziskave nakupne poti slovenskega potrošnika, ki sta jo izvedla iPROM in Valicon, so pokazali, da je pri izdelkih zabavne elektronike splet glavno orodje pri odločanju Slovencev o nakupu in da potrošniki v veliki večini za iskanje informacij o izdelkih uporabljajo pametne telefone, prek katerih se vse več nakupov tudi izvede. Pri kupcih zabavne elektronike je posebej učinkovito digitalno oglaševanje, saj je bilo kar 73 odstotkov potrošnikov pred nakupom izpostavljenih oglasom na digitalnih medijih.

Amazon Prime v 2017 dostavil več kot 5 milijard izdelkov

SPLETNA TRGOVINA
20. 4. 2018
Prvič v trinajstletni zgodovini plačljive storitve, ki jo ponuja Amazon, Amazon Prime, je izvršni direktor Jeff Bezos v letno pismo delničarjem, skupaj z drugimi statističnimi podatki o podjetju, vključil še podatke o članstvu. Slednji kažejo na absolutno prevlado podjetja v elektronskem poslovanju.

10. IAB Akademija - Slovenski digitalni trg

IAB Akademija
20. 4. 2018
Druga IAB Akademija letos in že 10. zaporedna, bo v znamenju številk in raziskav. Postregli vam bomo s svežimi podatki o investicijah v digitalno oglaševanje v Sloveniji v letu 2017, predstavili slovensko digitalno medijsko potrošnjo, nakupno pot na slovenskem spletu in vodič o nativnem oglaševanju.

Z aplikacijo Svetla prihodnost na ustrezno srednjo šolo ali fakulteto

PODJETNIŠTVO
19. 4. 2018
V organizaciji GEA College – Fakultete za podjetništvo je danes potekalo tradicionalno 22. državno tekmovanje Mladi podjetnik. 80 dijakov je tekmovalo v razvijanju izvirnih poslovnih zamisli, pisanju poslovnih načrtov in njihovem argumentiranju. Člani zmagovalne ekipe Srednje elektro-računalniške šole Maribor, v sestavi Primož Ketiš, Niki Finžgar, Mario Močnik in Kevin Knedl, pod mentorstvom Ivanke Lesjak so bili nagrajeni z brezplačno šolnino za prvi letnik študija Podjetništvo na GEA College - Fakulteti za podjetništvo. 6-člansko komisijo so prepričali s projektom Aplikacija Bright Future (Svetla prihodnost), ki rešuje problem izbire ustrezne srednje šole ali fakultete. Ta bo po novem rešljiv z inovativno aplikacijo.

IAB Sloveniji se je pridružilo 6 novih članov

Članstvo
18. 4. 2018
IAB Sloveniji se je v prvem četrtletju pridružilo šest novih članov iz različnih področij. Gre za podjetja, ki želijo aktivno sooblikovati panogo digitalnega marketinga in so se IAB SLO pridružila bodisi zaradi strateških ali praktičnih razlogov, kot so ugodnejša izobraževanja in delavnice, dostop do raziskav in podobno.

Prva IAB.LEGAL delavnica - Pravna podpora za vaš digitalni posel!

DELAVNICA
14. 4. 2018
IAB Slovenija organizira prvo iab.legal delavnico, ki bo poglobljeno in temeljito orisala nekatere najaktualnejše pravne izzive digitalnega poslovanja, s poudarkom na GDPR, avtorskih pravicah, oglaševalskem pravu ter odgovornostjo za vsebine na spletu. Ker je delavnica praktično zasnovana, se bomo v delovnih skupinah osredotočili na dejanske izzive, s katerimi se srečujemo pri uvajanju sprememb na podlagi GDPR, ter jih poskušali spremeniti v uporabne in praktične rešitve, ki bodo usmerjene v vašo konkurenčno prednost.

Interact 2018: digitalno oglaševanje evropski ekonomiji letno prispeva kar 526 milijard evrov

INTERACT 2018
12. 4. 2018
Na letošnjem največjem srečanju IAB Europe Interact 2018 bodo udeleženci na enem mestu imeli možnost slišati številne govorce, ki digitalno oglaševanje poznajo iz različnih zornih kotov. Vsi pa bodo stremeli k predstavitvi, kako prevetriti in najti novi pristop k digitalnemu oglaševanju, industriji, ki evropski ekonomiji letno prispeva kar 526 milijard evrov.

Generacija Z ima rada različne nakupovalne kanale

SPLETNA TRGOVINA
11. 4. 2018
Blagovne znamke in trgovci vedno večje zanimanje kažejo za generacijo Z. Posamezniki, rojeni po letu 1995, vstopajo v dobo odraslosti in postajajo vedno bolj relevantna ciljna skupina.

Zapuščanje nakupovalne košarice je del spletne nakupovalne izkušnje

SPLETNA TRGOVINA
6. 4. 2018
Ena najbolj perečih težav spletnih trgovcev je zapuščanje spletne trgovine v fazi polne nakupovalne košarice, tik pred finalnim korakom nakupa. Z vidika potrošnikov pa je ravno ta del običajna faza v celotnem nakupovalnem procesu.

Od GDPR do Uredbe o e-zasebnosti in nazaj

GDPR
31. 3. 2018
Pravila o zasebnosti in varstvu podatkov v digitalni oglaševalski industriji igrajo pomembno vlogo, saj zagotavljajo relevantno oglaševanje in s tem obdelavo relevantnih podatkov, ki omogočajo merjenje učinkovitosti oglaševanja. Obdelava podatkov je bistvenega pomena za digitalno oglaševanje, saj nenazadnje omogoča financiranje digitalnih vsebin, storitev in aplikacij. Hkrati pa je digitalno oglaševanje s tem širše dostopno vsem, z zelo nizkimi stroški.
© Copyright 2016 IAB Slovenija.  Izdelava spletnih strani AV studio