IAB-jev standard oglaševalskih enot je od njegove vpeljave leta 1996 in osvežitve leta 2003 igral pomembno vlogo pri oblikovanju sodobne industrije digitalnega oglaševanja. V skladu z IAB standardi je danes že več kot 80 odstotkov prodanih prikaznih oglasov. IAB-jev portfelj standardnih prikaznih oglasnih enot pa vključuje vse najnovejše oglasne formate in tako zadosti komunikacijskim potrebam tržnikov čez vse nakupne kanale. IAB nudi članom še druge standarde, priročnike in članke s področij oglasnih formatov, digitalnih platform, upravljanja s podatki, pravil in pogojev uporabe ter kreativne zasnove.
Pomemben vpogled v industrijo in nova znanja članom IAB nudijo tudi številne raziskave. Med ključnimi so raziskava Making Measurement Make Sense (3MS), raziskave učinkovitosti oglasov, prihodkov od prodaje oglasnega prostora, digitalnih vsebin ter poročilo IAB MIXX Insights, ki na primerih zmagovalnih digitalnih kampanj na tekmovanju IAB MIXX prikaže, katere oglaševalske prakse so učinkovite in zakaj. Člani IAB lahko dostopajo tudi do raziskav in člankov drugih digitalnih strokovnjakov, članov IAB. Med pomembnejšimi raziskavami ne gre izpustiti niti poročila o stanju evropskega trga digitalnega oglaševanja AdEx, ki ga izvaja IAB Europe.