Zavod IAB Slovenija je panožno združenje, ki
se ukvarja z aktivno promocijo in podporo razvoju digitalnega in interaktivnega
oglaševanja. Ustanovljen je bil maja 2014, kot odgovor na hitro rastoči
trg digitalnega oglaševanja po celem svetu. Je del globalne mreže IAB in
član IAB Europe. V Sloveniji združuje preko 30 članov iz področja digitalnega komuniciranja.
Glavni cilji Zavoda IAB Slovenija so:
- aktivna promocija in podporaslovenskemu digitalnemu oglaševanju,
- ustrezno izobraževanje inširjenje dobrih praks,
- uvajanje standardov inregulative,
- izvajanje različnih raziskav napodročju digitalnega oglaševanja in marketinga,
- prizadevanje za rast deležadigitalnega oglaševanja v slovenskem oglaševalskem kolaču.
|
Zavod IAB Slovenija je sestavljen iz Sveta Zavoda, Strokovnega sveta terdelovnih sekcij, namenjenih poglobljenemu in operativnemu vodenju programov spodročij zakonodaje in regulative, standardov, raziskav in metrik, mobilnegaoglaševanja, promocije digitala, znamčenja in vsebinskega marketinga,digitalne potrošnje, spletne trgovine ter razpisov.
Zavod IAB deluje kot svetovalno – izobraževalni organ, saj svojim članom zagotavlja:
- dostop do najnovejših digitalnih trendov, znanj in raziskav (ADEX – raziskava o bruto investicijah v digitalno oglaševanje,raziskava DigitalS-cope)
- priložnost prisluhniti mnenjskim voditeljem iz digitalne industrije(izobraževalno-povezovalni dogodek - IAB Akademija)
- deljenje dobrih praks ter izmenjavo izkušenj
- ugodnosti in popuste za mednarodne in domače dogodke digitalne industrije
- možnost izobraževanja ter certificiranja znanja in kompetenc na področju digitalnegamarketinga preko mednarodno priznanega strokovnega programa DIMAQ (DigitalMarketing Qualification)
|
Podružnice IAB se aktivno zavzemajo za razvoj
digitalnega in interaktivnega oglaševanja, pomagajo graditi digitalne trge ter
ustvarjajo in vpeljujejo digitalne standarde. Obenem pa za svoje člane
organizirajo vrhunske izobraževalne dogodke ter jih povezujejo v skupnih
interesih.
IAB v ZDA združuje več kot 600 vodilnih
medijskih in tehnoloških podjetij, ki skupaj obvladujejo 86 odstotkov trga
digitalnega oglaševanja in med katerimi najdemo tudi gigante Google, Microsoft,
AOL, BBC, Time, Washington Post in Yahoo. Po celem svetu pa digitalno
oglaševalsko industrijo soustvarja kar 44 podružnic IAB, največ, kar 27 v
Evropi. Pod okriljem IAB Europe delujejo avstrijska, belgijska, hrvaška,
danska, finska, francoska, nemška, grška, madžarska, irska, italijanska,
makedonska, nizozemska, norveška, poljska, romunska, ruska, srbska, slovaška,
španska, švedska, švicarska, turška, britanska in slovenska podružnica.