Sekcije IAB so namenjene poglobljenemu in operativnemu vodenju programov za
doseganje splošnih ciljev delovanja Zavoda IAB Slovenija.
Sekcije so namenjene tudi vključevanju v širše evropske in svetovne
organizacije, v katere se člani sekcij vključujejo preko sodelovanja v sekcijah
IAB Europe oziroma IAB na svetovni ravni. Za člane posamezne sekcije je lahko
to odlična priložnost za mednarodno delovanje in poglabljanje znanja na
svetovni ravni.
Sekcije se oblikujejo prostovoljno, v njih lahko sodelujejo predstavniki
vseh članic IAB Slovenija.
Za redno delovanje posameznih sekcij skrbi vodja sekcije.
Sekcije se sestajajo po potrebi, pri čemer velja, da naj bi se člani
pozamezne sekcije sestali najmanj 3-4 krat letno.
Vsebina dela sekcij ni “predpisana”.
Opis dela posameznih
sekcij:
1. Zakonodaja in regulativa
Sekcija se ukvarja z vprašanji digitalne regulative v Sloveniji, sledi standardom
na evropski in mednarodni ravni. Predstavlja in oblikuje stališča IAB Slovenija
do zakonodajalca ter drugih organizacij v Sloveniji in Evropi.
2. Standardi, raziskave, metrike
Sekcija se ukvarja z določanjem in priporočanjem standardov na področju
digitala v Sloveniji. Sodeluje pri oblikovanju izhodišč za izvedbo in pomoč pri
različnih raziskavah ter se vključuje v delo IAB na evropski in svetovni ravni.
3. Mobilna sekcija
Sekcija se ukvarja z vsemi vidiki in specifičnostmi mobilnega oglaševanja.
Sooblikuje standarde, sledi trendom v svetu in pospešuje razvoj mobilnega
digitalnega oglaševanja.
4. Promocija digitala
Sekcija za promocijo digitala, operativno razvija različne oblike promocije
digitala in IAB-ja v strokovni in splošni javnosti. Primer: izvedba
oglaševalske kampanje za digital. Vključno z določanjem ciljev, izvedbo natečaja med člani IAB, izbor
rešitve, dogovori z mediji za brezplačno promocijo itd.
5. Znamčenje, vsebine, zgodbe
Moč digitalnih komunikacij je v svetu vedno bolj povezana tudi s čistim
znamčenjem. S proučevanjem dobrih primerov, s študijem metodologij, ki se
ukvarjajo s proučevanjem jedra znamke in njegove transformacije v zgodbo
znamke, bomo poskusili dodati svetu digitalnega v našem tržnem prostoru, njegovo
pravo mesto tudi pri 'čistem' brendingu.
6. Digitalna potrošnja
Spremljanje svetovnih trendov in njihova implementacija v slovenski
prostor: formati, native advertising, viewability, priporočila, itd. Cilj je
hkratno vzpostavljanje formatov v medijih (ki so sedaj razdrobljeni z
različnimi oblikami formatov, kar zavira vlaganja oglaševalcev, saj morajo za
različne medije pripravljati različne formate). Sekcija je namenjena
spodbujanju vlaganj v razvoj digitalnih storitev (strani, aplikacije ipd.) ter digitalnega
oglaševanja. Sekcija pripravi in vodi
model merjenja vlaganj v digitalno oglaševanje (ADEX).
7. E-commerce sekcija
Sekcija se bo ukvarjala s vprašanji povezanimi z e-trgovino. Oblikovanjem standardov in dobrih poslovnih
praks. Eno od temeljnih poslanstev (dolgoročnih) bi moralo biti
podeljevanje nekakšnega
certifikata zaupanja. Poleg tega pa sekcija skrbi za promocija varnosti nakupov
in ostalega, kar je za e-trgovino aktualno.
8. Razpisi
Sekcija se bo ukvarjala s
pripravo priporočil za pripravo javnih in zasebnih razpisov za digitalne
storitve, določanje meril za ocenjevanje ponudb ter sodelovanje z
organizacijami (javna uprava, državna podjetja) pri uveljavljanju dobrih praks
na področju razpisov.