Ok, kot prvo, toplo vabljen/a na jutrišnji kreativni webinar. Vse kar moraš storiti je, da se prijaviš tu: https://register.confiva.com/lift-letni-interaktivni-festival/. Od 14-15:45 bomo predstavili marsikaj zanimivega. Veliko dobrih kreativ in drugih uporabnih stvari.
Mimogrede, zadnji teden je moje zanimanje vzpodubila tale "kampanja". Na spletu je zaokrožila slika pogorelega avtomobila v katerem je "preživel" le en izdelek. Na kar se je direktor podjetja odzval tako, da je lastnici vozila obljubil, da ji bo kupil novo vozilo :)
Skratka, poslušat je treba ;)
Sicer pa je največja oglaševalska vprašanja najverjetneje ta teden odprl Elon Musk, ki bije bitko z, no, več ali manj vsemi :). Zakonodajo, oglaševalskimi in političnimi pritiski, uporabniki, ... Pa še kaj bi se našlo. A njegov boj z oglaševalci je vreden poglobljenega razmisleka.
Na eni strani zato, ker je velikokrat veljalo, da se oglaševalci zaradi vsebine ne umaknejo iz medijev, tudi takrat, ko bi se mogoče morali. A vprašanje anti-semitizma je izgleda preveč povezano z denarjem oziroma bogatimi investitorji. Poleg tega pa za umik iz X-a oglaševalci ne potrebujejo veliko poguma, saj najverjetneje ne izgubijo zelo veliko?
Na drugi strani pa pogled Musk-a, ki pravi, da gre za izsiljenavnje. Da hočejo oglaševalci s tem vplivati na vsebino. In na dolgoročno vzdržnost njegovega poslovnega modela. Česar prav tako ne moremo zanikati :) V času, ko se EU pripravlja na poostreno zakonodajo na tem prodročju (DSA), gre gotovo za zanimiv pogovor.
Več o "sagi":