Naslednji večji disruptor, še posebej ko govorimo o večjih blagovnih znamkah, bo gotovo E-commerce. Pa ne samo zato, ker to pomeni velike interne spremembe (in končni stadij v digitalni transformaciji), ampak tudi zato, ker bo dodobra zaznamoval spremembe v oglaševalski industriji.
Večja vlaganja - Prehod večjih blagovnih znamk v E-commerce pomeni še dodaten zagon investicij v naši regiji. Tako tistih domačih, kot tistih zunanjih (ki bodo "napadali" naš trg. O tem smo nekoliko spregovorili tudi v zadnjem srečanju skupnosti spletnega panela. >> https://youtu.be/uQT8Qoevtts
*celoten posnetek je na voljo vsem članom IAB ter panelistom.
Sprememba agencijskih modelov - Gotovo je, da bomo še posebej v našem prostoru, pri digitalnih kanalih morali re-definirati vrednost zakupa in upravljanja s kampanjami. E-commerce bo to gotovo pospešil. In morda končno in dokončno povezal marketing in prodajo v eno? Kar je bila pravzaprav premisa spletnega medija že od samega začetka.
Če hočete še dodaten primer - Publicis je pred kratkim kupil Profitero, platformo za spremljanje ponudbe blagovne znamke skozi E-commerce prostor. https://www.publicisgroupe.com/en/news/press-releases/publicis-groupe-to-acquire-profitero-creating-industry-leading-commerce-solution
Trgovine. blagovne znamke, produkti, podatki, ... - Ceneje.si je na svojem zadnjem dogodku predstavil storitev biddinga, kjer lahko trgovine izpostavijo svoje produkte nekako v smislu zakupa ključnih besed na Googlu. Posebej zanimivo se mi je zdelo, da ob tem pripravljajo enako storitev za blagovne znamke.
Odpira nova vprašanja - Še tesnejša povezava oglaševanja in prodaje bo dodatno krepila vprašanja kot so: Kje in kdo bo hranil moje podatke? Kako bodo do njih dostopali vsi zainteresirani? Kakšna je vloga agencije? So vlaganja v POS del marketinških ali prodajnih budžetov? Kaj pa "direktna pošta"?
Comments