top of page
  • radanovicmasa2

Vodnik po kakovosti digitalnega oglaševanja (IAB Europe)

V okviru stalnih prizadevanj za povečanje preglednosti in odgovornosti v ekosistemu digitalnega oglaševanja je organizacija IAB Europe objavila posodobljen "Vodnik po kakovosti" za leto 2024. Ta celovit vodnik, ki so ga napisali člani odbora za oglaševanje blagovnih znamk IAB Europe, je dragocen vir za vse deležnike v dobavni verigi in ponuja vpogled, najboljše prakse in praktične primere za dvig kakovosti digitalnih oglaševalskih kampanj.


Vodnik za leto 2024 vključuje dodatne vpoglede v zagotavljanje kvalitete oglaševanja, s posebnim poudarkom na najboljših praksah na področju trajnosti. Tako kot pri zadnji izdaji vodnik obravnava ključne vidike, kot so vidljivost, varnost in primernost blagovne znamke, goljufije pri oglaševanju, ustvarjalnost kampanje, uporabniška izkušnja in zasebnost.


Ob predstavitvi posodobljenega vodnika bo IAB Europe 7. marca ob 12.00 po srednjeevropskem času organiziral webinar. Na spletnem seminarju bodo sodelovali ključni avtorji vodnika, vključno s strokovnjaki iz odbora za oglaševanje blagovnih znamk, ki bodo razpravljali o pomenu vodnika in se poglobili v to, kaj je kakovost digitalnega oglaševanja in kako jo je mogoče doseči. Udeleženci lahko pričakujejo vpogled v to, zakaj je kakovost najpomembnejša, in pridobijo dragocene poglede na izvajanje najboljših praks.


Dogodek za Vodnik po kakovosti: 7.3.24 ob 12.00

"Prepričani smo, da je kakovost skupna odgovornost vseh deležnikov v ekosistemu digitalnega oglaševanja," je dejala Helen Mussard, CMO pri IAB Europe. "Ta posodobljeni vodnik ne odraža le najnovejših najboljših praks in standardov v panogi, temveč poudarja tudi pomen trajnosti v digitalnem oglaševanju. Strokovnjake iz panoge vabimo, da se pridružijo našemu spletnemu seminarju in sodelujejo v smiselnem dialogu o prihodnosti kakovosti v naši panogi."


Za več informacij in dostop do "Vodnika po kakovosti" kliknite tukaj.

52 views

Recent Posts

See All

Commenti


bottom of page