top of page

Izkušnje in prihodnost oglaševanja na maloprodajnih medijih

Poleg prikazovanja oglasov na običajnih spletnih straneh ali družbenih omrežjih lahko podjetja prikažejo svoje oglase neposredno na nakupovalnih straneh in primerjalnikih cen. To imenujemo Retail Media Advertising (RMA) ali maloprodajno oglaševanje.


Posebnost tovrstnega oglaševanja je, da se oglasi prikazujejo ljudem, ki so bodisi v fazi raziskovanja ali pa so aktivno vstopili v fazo nakupovanja in so pripravljeni kupiti. Na končen nakup sicer vplivajo številni dejavniki, a vse se začne pri pravi ponudbi. In bolj ko je trgovec sposoben natančnega sledenja in ciljanja obiskovalca, ki se že nahaja v spletni trgovini, večja je verjetnost, da ponudi izdelek, v trenutku, ko ima ta ponudba največji vpliv.


Pred kratkim je vodilni primerjalnik cen v Sloveniji -Ceneje.si oznanil integracijo s specializirano platformo za serviranje oglasov na na maloprodajnih medijih -GoWit.

Kot pravijo na Ceneje.si, bo partnerstvo omogočilo blagovnim znamkam, da svoje izdelke predstavijo pravim kupcem in to v trenutku, ko ti aktivno iščejo rešitev in so pripravljeni na nakup.


Kupci bodo na ta način hitreje našli izdelke, ki ustrezajo njihovim potrebam, kar izboljša samo nakupno izkušnjo, obenem pa jih bo platforma usmerila neposredno v preverjene spletne trgovine, kjer lahko varno opravijo nakup.


Izkušnje prvih testnih kampanj in demonstracijo integrirane rešitve so aprila predstavili v živo, na dogodku v Zagrebu. Med tem so se zvrstile številne nove kampanje, rezultate pa bodo v obliki študije primera v kratkem predstavili zainteresirani javnosti v Ljubljani.



VIP dogodek bo v četrtek, 12. junija ob 12. uri,

v prostorih


Ceneje d.o.o.

Dunajska cesta 155,

1000, Ljubljana


Dogodek je brezplačen, a število mest je omejeno, zato je potrebna pred-prijava.



Pomembno je biti na tekočem.






bottom of page