top of page

Izzivi trženja v času "Takoj in zdaj"

natasasmirnov

Updated: Oct 10, 2024

SEMPL velja za enega najbolje organiziranih in skrbno vodenih poslovnih dogodkov v Jugovzhodni Evropi, ki se že tradicionalno odvija v idiličnem okolju Grand Hotela Bernardin. 23. SEMPL bo letos 14. in 15. novembra.



Osrednja tema letošnje konference je "Doba nepotrpežljivosti", ki obravnava vse večje povpraševanje potrošnikov, ki si želijo hipne zadovoljitve želja in iščejo takojšnje odgovore na svoje potrebe. Letošnji SEMPL bo ponudil vpogled v strategije in taktike, kako učinkovito navduševati impulzivne kupce. Kakšni so najnovejši trendi in inovacije v oglaševanju ter kateri prelomni pristopi so se izkazali za uspešne v vse bolj impulznem in dinamičnem trgu.



Poleg glavnega programa bo vzporedno tekel tudi program delavnic, vmes pa številne priložnosti za druženje, kavo z razgledom in noro večerno zabavo. Med številnimi medijskimi natečaji letošnjega leta, morda razlog več za krajši oddih na slovenski obali.😉


Registracija-prijava-udeležba

Za osebno udeležbo je na voljo več različnih kotizacij; FULL PASS, AWARD CEREMONY + FRIDAY in NIGHT PEARL, ki omogoča dostop do četrtkove podelitve nagrad in zabave.

Člani IAB Slovenija imate dodaten ekskluziven popust na kotizacije. Pri prijavi ne pozabite označiti oz. pripisati, da je vaše podjetje član IAB Slovenija. 😉


 


Tekma SEMPLER

Letošnja tekma SEMPLER bo potekala v 11 kategorijah, o prijavljenih delih bo presojala strokovna žirija strokovnjakov s področja medijskega načrtovanja in marketinga v regiji. Vse o žiriji, tekmovalnih kategorijah in tehnična navodila najdete TUKAJ.

 

Rok za prijavo del v tekmovalni program je do 15. oktobra.

 

bottom of page