Odgovore na to vprašanje bomo iskali na dogodku PRIHODNOST DIGITALNIH STORITEV, TRGOV IN ZASEBNOSTI, ki že 3. leto zapored poteka v skupni organizaciji Društva za marketing Slovenije, IAB Slovenije, Info hiše in Slovenske oglaševalske zbornice.
Leta 2024 se na področju digitalnih storitev obetajo prelomne spremembe. Te se bodo zgodile na presečišču sočasnega razvoja novih tehnologij ter postopnega umika uveljavljenih tehnoloških standardov, kot je ukinitev tretjeosebnih piškotkov. V ospredje prihaja regulacija razvoja in uporabe umetne inteligence, še bolj se poudarja spoštovanje zasebnosti in zaščita (osebnih) podatkov. O izzivih, ki jih prinašajo te spremembe, bodo govorili izjemni strokovnjaki:
Bojana Pleterski (Info hiša): Vpliv zakonodaje s področja umetne inteligence na oglaševalske storitve.
Jaka Repanšek (RePublis, Oglaševalsko razsodišče): Vpliv Akta o digitalnih storitvah na digitalno oglaševanje.
Odvetnica mag. Rosana Lemut Strle: Uporaba javno dostopnih podatkov v praksi.
Aleš Popič (Spar Slovenija): Primer iz prakse o zero party podatkih.
Dogodek bo 13. februarja od 12.00 -16.30 v Kristalni palači.
Člani IAB Slovenija se prijavite s sporočilom na info@iab.si.
Vaše prijave zbiramo do 1. februarja 2024.
Dogodek je namenjen članom DMS, IAB Slovenija, SOZ in gostom info hiše. Kotizacije ni.
Comments